Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Ali obstaja kak?en disel motor kateri bi pasal v mazdo 626 ali v mx letnik 1994? ?e dolgo razmi?ljam o menjavi mojega 2.5v6 motorja ampak vsi mi odsvetujejo,?e? da je zelo zaj...no menjat!

Napisano

Zakaj pa nebi raje na plin na?timal?

 

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

 

Menjava motorja verjetno nebi bila kaj cenej?a, na tvojem mestu bi montiral plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa vseeno, obstaja sploh kak?en disel motor, kateri bi pasal brez ve?jih predelav?

 

Ne vem to?no kdaj je pri?la v prodajo mazda 626 2.0 TiTD, domnevam pa da leta 1998, tvoja 626 pa je predhodni model 626-tke,ki ima tako obliko Objavljena slika. Te so imele dizel motor 2.0 75KS. Model iz leta 1998 (ali 1997) pa nosi oznako 2.0 TiTD in je imel 101 KS. Poglej si na TEJ strani in primerjaj obliko. Tako, da tu ne obstaja kaka velika mo?nost zadovoljive zamenjave motorja, razen, ?e ho?e? postati "zelo po?asen". Ne vem pa ?e obstaja mo?nost vgradnje kakega drugega dizel motorja, tudi ?e obstaja bi bila vgradnja bolj zapletena in verjetno tudi dra?ja od vgradnje plina.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DITD

 

Mislim, da ima? skoraj prav. ?e me spomin ne vara (kar pa ne bi bilo ?udno) je napis izgledal takole DiTD. Gled oblike pa obstaja mo?nost, da je taka kot je na tej sliki.Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

 

O?itno sem bil malo nejasen. DiTD oznaka velja za mazde narejene po letu 1998.

Pri obliki prej?njih modelov pa sta za letnik 94 mo?ni obe obliki. To pa verjetno zaradi preklapanja v prodaji, kar pomeni, da je prej?nji model prodan v letu 94. Motorji pa so v dizel varianti bili 2.0 D comprex s 75KS, verjetno z volumetri?nim kompresorjem in pa varianto turbodizel 626 L turbodizel z 90 KS, ki je izgledala takole:

Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

 

Nekaj sem o compreks sistemu na?el, upam, da sen na hitro prav razumel princip delovanja. Ime izhaja iz izpeljanke kompresija-ekspanzija. Sistem si lahko ogledate na spodnji sliki.

Objavljena slika

?e sem prav razumel sistem deluje tako, da so na pogojno imenovani vetrnici name??eni kro?no cilindri (tudi pogojno re?eno, ker niso okrogli) v katere z ene strani prihaja mrzel zrak, z druge pa vro? zrak ki se po ekspanziji spusti skozi ventile, vmes pa je gibljivi bat, ki zapira cilinder. "Vetrnica" pa je z jermenom gnana preko motorne gredi in pogon slu?i smo za obvladovanja trenja. Pritis pa ustvarjajo izpu?ni lini, ki rinejo hladni zrak v sesalni kolektor. Vse skupaj deluje kot servo oja?evalec pritiska dovodnega zraka v cilindre.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?zmeden? Resno? Za V6 ma?ino 300E??ali imajo kak?no internet stran?

 

Ni glih tako preprosto in poceni. Preberi si izku?nje v pripravah na vgradnjo in po njej na TEM linku. Poglej ka je Bo?ko napisal. Ker ?e bo? kako poceni varianto izbral, ni re?eno, da bo delovala brez te?av. ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.