Skoči na vsebino

Kolk polnite pnevmatike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Boss napisal:

Bom pa ?e jaz malo zapametoval

 

Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari.

 

Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa. :D

1 pascal (Pa) ≡ 1 N/m^2 ≡ 1 J/m^3 ≡ 1 kg/(m^1·s^2)

 

Bravo Boss!!!

Izvlekel si nas iz d....

Meni te spremembe ne le?ijo in mi je ?e vedno ljub?i bar, ki ga v?asih zaradi male razlike zame?amo z at (stvar dolgolene navade). Ko sem iskal te mere sem zaradi niskega krvnega tlaka, ki me danes j...(in zna?a 100mmHg, oziroma 13,333kPa, ?e sem preav izra?unal) in ?e na pol sanjam, sem najprej naletel na h, k pa kar pesko?il. :mi pijemoo: :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je Sirius napisal:

Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.

 

 

Ko smo ?e ravno pametni, se bom ?e jaz malo ustavil pri zgornji trditvi. Tudi jaz sem neko? na servisu poslu?al podobne zadeve o tem plinu. Povedali so mi tudi, da omenjeni plin manj razjeda gume od znotraj.

 

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Uf, sem imel gume na M6 (205/55 R16) napumpane spredaj na 2.2, zadaj pa na 2.0 (sploh ne vem, kje sem izvedel za te vrednosti). Od tega je ena sprednja vmes ?e malo spustila. Sedaj sem nabasal spredaj 2.6, zadaj pa 2.4 in razlika je ?e takoj opazna.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

 

Bom pa ?e jaz malo pameten:

 

Splo?na plinska ena?ba PV=nRT velja za idealne pline pri idealnih pogojih, kar pomeni, da si v tem primeru (in pri ve?ini drugih prakti?nih primerih) z njo lahko bore malo pomaga? (beri "ni?").

 

Sicer pa mislim, da bi moral podatek polnjenja gum posredovati proizvajalec za vsak model posebej (vsaj logi?no bi bilo)

 

No pa smo tam ... :hohoho:

Napisano

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je ReDevil napisal:

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

 

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

js mam drga? nafilane na 2bara pozimi pa 1.8

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je uklopko napisal:

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

Pa pozabu si povedat, da si ABS izklopu... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano
  je ReDevil napisal:

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

ja, ?e sem ?el mimo avta pa sem najprej mislil, da ti je guma spustila, k je bla tko razvle?ena spodi... pa probi najprej recimo na 2.3 napolnt pa se mal naokrog vozi...

 

ne vem kako se lahko ?portno vozi?, ker ?e guma nima bo?ne stabilnosti ti jo v ovinkih valja kot ?igumi po ustih, pa ?e jo bo? na 2.5 napihnil ti bo avto ?e kak cm vi?je stal (skoraj idealno za hribe) :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Sam jih polnem 2.1 in 2.2 ker se mi zdi, da ?e jih ?e bolj nafilam, so gume ?e bolj trde in avto pele kot po makadamu. :D

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Dans sem gume do-filal, pa so zdej spredne 2.3, nmest 2.1, zadne pa 2.0 - prej 1.8! No nevem itak se mi 2.3 bol? ?li? kot 2.1, tut kar se kubature ti?e, sam mi bo pa zihr zdej spredi ?e bl kopal kot prej, ?e posebi v de?ju bo ?ur, al pa celo PESKOVNIK, upam samo da se ne bo kon?al nekje dol s ceste! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

sem naredil eksperiment in napolnil gume na 3.2 bar...ni uspel, pretrd avto in nic kaj boljse vozne lastnosti. Zdaj sem spet na 2.6/2.5

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano
  je BOJ? napisal:

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

 

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano
  je janik napisal:

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

 

Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?

 

 

Je bilo v okviru predvolilne kampanije...

 

link

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Norc!! :angry: Oni ko je gume rezal mislim.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Zavarovalnica ga bo ?e scuzala sam upam, da ga bodo to?ili vsi, ki nimajo kaskega, da bo ?e gate moral prodajat

 

gume na 60 avtomobilih - to je na u? ene tri milijone, ?e je spu??al vse ?tiri...

33112_1.png

Napisano
  je aleksander napisal:

Zavarovalnica bo lepo tarife dvignila, ne verjamem, da se bo spustila nad unga bolan?ka :blink:

 

ti kr verjem, da se bojo... ?e za veliko manj?e zneske so ?li v to?bo ali pa v poravnavo - kle majo pa vse ?rno na belem

33112_1.png

Napisano

Boss, tvoja ideja z dopumpanjem gum, se je zaenkat obnesla, ker ob?asno sem dozdej nasedu ko sem zapeljeval v gara?o, zdej pa ni ve? teh problemov, pa tut se mi zdi da kar mal bol vle?e (iz mesta sicer ?e bolj v prazn vrti), ampak po ravnin je pa kulj! :D

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, ?e bi res radi idealno napolnili gume predlagam eno mo?nost (nisem testiral v real lajfu :P ),

ki je verjetno izvedljiva:

 

Izhajamo iz dejstva, ga se pnevmatika med vo?njo segreje. Potrebuje? natan?en in hiter termometer.

Predpostavljamo, da je podvozje "pravilno" nastavljeno (kaj to je, je odvisno od namena ali gre za dirka?a

ali normalnega cestnega voznika).

 

1. Peljii se po ?imbolj ravnem par kilometrov s primerno hitrostjo (recimo 90-100 km/h)

2. Izmeri temperaturo (koloteka) na notranji strani gume, v sredini in na zunanji

3. ?e so si temperature pribli?no enake je tlak OK.

4. ?e sta zunanja in notranja stran toplej?e od srednje pove?aj tlak

5. ?e je srednja stran toplej?a (od obeh sosednjih) zmanj?aj tlak

6. Ponovi zadevo

 

To je en trik za pravilno obrabo. Seveda je potrebno tudi "zmerno hitro" voziti skozi ovinke...

 

Pri tem igra veliko vlogo tudi "naklon" pnevmatike (angl. camber - ne vem slovenske besede) http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle

 

Za tlako-mazohiste. ;)

 

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Čakamo da se pojavi
    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.