Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kakem odpadu.Priporoco bi ti da poklices odpad avto ende,to je bliz maribora.Ce slucajn majo.

 

Pebi,pebi v motorju mas tm od 3,7 do 4l olja.Pa ne mi govorit da ne more pozret loh,loh.Pa se kak loh pozre.

Ce je motor zjahan je zjahan.

 

 

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

 

Men so ga pa tam ponujal.18
Napisano

Men so ga pa tam ponujal.18

 

 

hm zakon bom se jaz mal pozvedu pa preklicav morda pa se kaj zase najdem!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sem zamenju olje, filter pa je bistveno bolj? sam ?e zmer cuka tm 1000-2000 obratov. I??em NGK-jeve kable, a kdo ve kje se jih dobi? ?e ?e vedno ne bo delal pa menjat naprej...

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

 

Pojid komu ko se ukvarja sam z zavornimi sistemi.

in motor kej bols

Napisano

Bobni primejo ve? kot pa diski !!!

 

Diski se uporabljajo samo zato ker je bolj?e hlajenje in se ne segrejejo tolk hitro. Najbolje da si omisli? hidravli?no ro?no.

 

 

Ti lahko Yavarye pove koliko njemu priero ro?na in meni tud skor da ni? ne prime pa je celoten sistem obnovljen (zajle, plo??ice, ...)

Napisano

Diski zadaj in ro?na zavora sux big time, ni? vrtenja z ro?no in podobnega.. Kar se pa ti?e pri zaviranju pa dela 100 na uro ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni ne prime ?ist ni?, tud v klancu me je strah pustit avto, skos ga moram met v prestavi.

 

Prjatu ma diske zadaj pa komot blokira zadnja kolesa z ro?no na kii.

 

Druga? pa a poznate koga k se ukvarja z bremzami?

 

Pa glede hidravli?ne ro?ne, a ma kdo kej ve? informacij o tem?

Napisano

Sm najdu na BMW forumu. Na ?alost so slike zginle, un model k hosta je komp ugasnu :blink:. Druga? pa bi blo fajn met kej takega.

 

No najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da me ni strah v klancu parkirat. Pol bo pa hidravlika padla.

Napisano

Pele za NGK svecke se obrn na W-est Avtodeli trgovino, kle na Dolgem mostu, zraven pumpe. Avto pa zapel do mehanika ASAP, ker vem da nisi krimos al pa od ocija sine, in ti je cenej zdej rihtat, kot pa pol brez avta bit pa celo masino iskat.

 

Drugac ti pa konc koncev vedno ostane moznost nakupa 1.8 rabljene masine iz VB, kjer ti eni dajo celo garancijo na motor...

 

 

Uglavnem, poklic za kofe. B)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jest sem re?il enak problem na moji 626 - je pa trajalo 6 mescev, napaka je bila pa res bolana .....

javi se me ?e te zanima ( bo? dal za eno pivo :whatever: )

LP

Napisano

Yav, 1981 suzuki gsx 750 lahko popapa 2-3 litre olja od maribora do ljubljane.

Moje cukanje do 2000-2500 obratov in ob?asno kasnej?e delovanje po 3 cilindrih (od ?tirih) so re?ile nove sve?ke. Lahko pa da so kabli bolj kaka in je pomagalo, da so se malo prerukal. V tem primeru bom kmalu videl, ampak zaenkrat (dobrih 100km) dela.

 

LP

Napisano

Zdele sm si vzev cajt in orng pregledu tole temo od za?etka do konca.

 

Pa ?e zmeri neki ne ?tekam in sicer glede ola, ponavad ?e je motor ?e dost razturen, oz. Simon bi reku predihan. <_<

 

Pol po neki logiki gostej? olje ko da?, naj bi ga mn piv in ne obratno, ker ga mn spizdeva vn, tm kje obro?ki ne dihtajo! :ne vem:

 

To sem tut sam pri 323 F opazu, ko sem enkat dav notr Kastrolo RS Formula 0W 60, pa je biv rezultat totalna tema oz. bi blo bol? da sm ga kr stran zliv, namest da sm dav za 4 litre 20 smukov SITov, to res ni biv biznis. In vidu sm da ga zna res popit 2 litra v par sto kmjih! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.