Skoči na vsebino

ZMAJ in ostala banda!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

:D jaz vam samo lahko recem da je fr3ak fejst punca in da dosti sama naredi na avtu je nora na tuning in mislim da bo njena mazdica cez nekaj casa kar fajn zgledala :P

 

 

to verjamem da bo, pa da ji bo? tudi kaj pomagal :D

  • Odgovori 2k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

:D jaz vam samo lahko recem da je fr3ak fejst punca in da dosti sama naredi na avtu je nora na tuning in mislim da bo njena mazdica cez nekaj casa kar fajn zgledala :P

 

sramezljivsramezljiv

_oiwOYU0C4xrCe1d.gif
Napisano

:D jaz vam samo lahko recem da je fr3ak fejst punca in da dosti sama naredi na avtu je nora na tuning in mislim da bo njena mazdica cez nekaj casa kar fajn zgledala :P

 

 

pohvalno!!

no vsaj ena stvar k sm skapiral dons na tem forumu

aja to da je fejst sm pa opazu :hohoho:

ce pa rabi ksno pomoc sm pa vedno na razpolago :D

Napisano

Borut bo presre?n k bo zjutri vidu tole temo :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

zakaj?

 

Ker smo tolk postov nabil da je kr joj :D

Ah bo usaj meu kj za delat :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

ene 4 strani so zdaj ?le ne :D upa kdo ?e ve?? :D

 

Jutr ga bomo sral treba po?as spat

Ostane mi ?e 6 ur spanca ?e zdj za kompom zaspim :D

Drga? bojo pa drugi zih za :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ker smo tolk postov nabil da je kr joj :D

Ah bo usaj meu kj za delat :D

 

 

sam js pridm je prec pestro tukej! pa se mazdomaherja ni gor pol bi sele blo piz...

 

ene 4 strani so zdaj ?le ne :D upa kdo ?e ve?? :D

 

 

hm zdej odvisno kaj mislis ane!

Napisano

to verjamem da bo, pa da ji bo? tudi kaj pomagal :D

 

:bravo: normalno,saj pa nisma tako dalec narazen,eni projekti so ze v delu pa kaka :mi pijemoo: tudi pade,se dogaja :ouje:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

indijanske plese proti de?ju ple?em :D

 

Nekam ?voh ti gre :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jutr ga bomo sral treba po?as spat

Ostane mi ?e 6 ur spanca ?e zdj za kompom zaspim :D

Drga? bojo pa drugi zih za :D

 

 

ok pol pa bejz spat da ne bos ju3 tecn hehe

ajde

Napisano

ok pol pa bejz spat da ne bos ju3 tecn hehe

ajde

 

Jst nkol nism te?n :D

Preziram te?ne ljudi ker uni?ujejo svet :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

jaz ne grem spat, ker bom druga?e zaspal, pa ?e indijanske plese proti de?ju ple?em :D

 

jao sam se ti je res poslabsalo

mislim da je skrajni cas da ksnga dohtarja ala rugl obisces

:hohoho::hohoho:

Napisano

a kdo gleda na hr rtl ?

 

:P malo skilim tja,nebi tu gor plezal

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Jst nkol nism te?n :D

Preziram te?ne ljudi ker uni?ujejo svet :hohoho:

 

 

pol pa ql ane!

 

 

Zdej bi se lahko v pono?njaki preselil, ker ni nobenega od ustvarjalcev teme tukaj :D

 

 

lahko gres :ouje: dok fr3ak ostane tukej sm tud js

pol pa grem itq spat :hohoho::hohoho::hohoho:

Napisano

jao sam se ti je res poslabsalo

mislim da je skrajni cas da ksnga dohtarja ala rugl obisces

:hohoho::hohoho:

 

 

to je zame normalno :D

 

 

 

Neki mi gre ples :D samo nobene ni zravn da bi pomagala migat

Objavljena slika

Napisano

:P malo skilim tja,nebi tu gor plezal

 

res je bl katastrofa k ne! kok mislis da je kej visine?

 

 

to je zame normalno :D

Neki mi gre ples :D samo nobene ni zravn da bi pomagala migat

Objavljena slika

 

 

fotosop!

Napisano

res je bl katastrofa k ne! kok mislis da je kej visine?

fotosop!

 

:( za mene prevec

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

sam pomoje bi blo kr fajn skoct dol

ceprov se bojim visine...

 

 

kaj zdej delajo pa lih pr vecirji sm

 

 

a tukej se da sam nabijat poste?

 

sam pomoje bi blo kr fajn skoct dol

ceprov se bojim visine...

kaj zdej delajo pa lih pr vecirji sm

a tukej se da sam nabijat poste?

 

bi sam s sabo nabijal

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.