Skoči na vsebino

TEST Mazda 6 old/new :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No danes dokler so servisirali mojo, sem probal novo 6-ko (cd120)

 

plusi: tisji, boljsi volan (bolj neposreden), menjalnik tudi boljsi, boljsa kvaliteta (vrata se zaprejo po "nemsko",) rocaji na vratih konkretni, in obloge na vratih boljse, vsa okna majo auto down/up

minus: voznikov sedez in polozaj za volanim veliko slabsi, tok slabo da me res moti, stikalo za luci (kot je boss povedal) das na auto pa mislis da si jih prizgal...

ostalo pa poglejte video in nekaj slik z detajli

prva slika: tega nimam jaz :(

druga slika: tega nima nova :)

 

0-180 km/h FACELIFT

0-180 km/h LABI

60-100 (IV prestava) FACELIFT

60-100 (IV prestava) LABI

80-120 (V prestava) FACELIFT

80-120 (V prestava) LABI

Hrup pri 160km/h FACELIFT

Hrup pri 160 km/h LABI

Zaviranje pri 160 km/h FACELIFT

Zaviranje pri 160km/h LABI

 

gume pri FACELIFT: good year ultragrip 6 M+s 195/65 15

gume pri LABI: dunlop wintersport 3D M+S 195/65 15

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Stari svaka ćast...........za tole si si pa res uzel ?as :bravo:

 

Sem pa opazil tudi da ima nova verzija malo manj obratov pri 160km/h in zato predvidevam tudi da malo manj?o povpr. porabo!?

 

quote: vrata se zaprejo po "nemsko"...........to mi deli :danzoman:

Napisano

se meni samo tak zdi ali ma stara mazda boj?e pospe?ke?

 

pa ?e to, kje si na?el tak dolgo ravno cesto? :P vidim da si ve? kot 1km cel ?as pospe?eval.Pomoje pa nisi to testiral na avtocesti ker si startal z 0kmh?

Napisano

Wau....mega :bravo: ...kapo dol.Tudi jaz sem opazil,da ima tvoja M6 bolj?e pospe?ke'??...ali pa niso bili

enaki pogoji?Tudi sam sem probal M6 face-lift,preden sem nabavil mojo(136 konjev)..sedenje za volanom

je res ?alostno,pa tudi nova armaturna se mi zdi bol plastic-fantastic(ni tako ?portna kot stara).Vrata se res

zapirajo bol "?vabsko"in ma?ina se manj sli?i v kabini...to bi blo to.Glede porabe pa ne vem.Prodajalec me je takrat na vse kriplje prepri?eval,da manj pije kot stara?!...Da ne omenjam filtra trdih delcev :angry: Na italijanskem Mazda forumu se jim me?a,koliko problemov imajo z njim...

Stara M6- :bravo:

 

 

Napisano

ja, kaj to pomeni, da nova nima? a EQ za srednje tone?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

?e nekaj...kam vedno vi tele kamere al fotoaparate prilepite oz kak? da ?e jaz en tak video naredim :P

 

.. na ekran z OHO limom :hohoho:

malo humorja nikomur ne ?kodi

IPB Image
Napisano

Lepo Labi, da si se potrudil - jaz imam tudi najraj?i primerjave :)

 

Glede pospe?evanja pa rata razlika predvsem zaradi 5-stopenjskega menjalnika v stari proti 6-stopenjskem v novi, kar se lepo vidi pri pospe?evanju v 5. prestavi, ki mora biti bolj "dolga"

 

Glede slikc pa samo ?zmeden? saj ima moja prefacelift prav tak?ni ogledalci z lu?kami v sen?niku in tudi meni manjka equilizer za srednje tone, saj imam zgolj bass in treble :ne vem:

Zgleda, da so ti dve zadevi odvisni ali od letnika proizvodnje ali pa od opreme oz. akustike, ki je vgrajena.

33112_1.png

Napisano

@ madmax: nova ma manj obratov pri 160 km/h ker ima 6 prestav

@ blindek: men se tud zdi da ma stara boljse pospeske, nova bolj enakomerno posepsuje (ne buta tko brutalno pri 2000 kot moja), je pa res, da je imela nova sele 6000km pa se karavan

@ nova nima MID (srednje tone), ko pri meni pritisnem desni gumb za radio se zacne to zaporedje: bass, mid, treb, bal, fade, avl

@ violet: nisem zunanjost slikal, ker vemo kako zgledajo :)

@ blindek: na avtocesti je to ja (start iz odstavnega pasu, ko ni bilo nobenga zadaj in pol sam gas misko gas :),

@ boss: ocitno je res z letniki to...bom vprasal ce mi lahko dajo lucke na ogledalcih (bo nekdo zelo srecen :P )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

men se tud zdi da ma stara boljse pospeske, nova bolj enakomerno posepsuje (ne buta tko brutalno pri 2000 kot moja)

 

Lih to je meni pri stari (136) najbolj v?e?!

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Labi, a si zihr da je motor?k ?ist tovarni?ko na?timan! :D

 

Mav se spomnem ko smo ?li u Vrhni?ki klanc pa tut po ravnem pred tem, pa smo bli z Zemirjevo V6ko, pa vemo kako je zgledal use skupi! <_<:D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Neki ma zihr dodatno za prehrano, drga? pa :rispekt: za tole temo k si jo naredu! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.