Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!


Barkley

Priporočeno sporočilo

Najprej LP vsem na forumu!

 

A imate mogo?e kakega ?lana tukaj, ki lasti omenjeno vozilo? Lahko se mi javi tudi na PM. V bistvu bi rad nekaj informacij iz prve roke kako se kaj obnese. Predvsem zanesljivost in cena samega vzdr?evanja me zanimata.

 

Hvala in LP!

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Nekaj vpra?anj za za?etek.

Kako se kaj ta wankel obna?a glede na ne preve? obetavne za?etke (mx-7), nenazadnje je bil pred nekaj leti razgla?en kot motor leta, ?e se ne motim. Kak?na je kaj povpre?na poraba? Se lahko obnese to vozilo kot edini avto (prostornost zame nima kake hude veljave, ker se bom v glavnem sam vozil v avtu, za potnike zadaj mi je vseeno pa naj grejo na avtobus, ?e nimajo kam kolen dat) in ne kot tisti, s katerim se v nedeljo po govedno pele? k mesarju? Na leto naredim okoli 20.000 km. Kak?ni so kaj stro?ki servisa (primer, ?e ga le ve? iz glave).

Je imel avto v splo?nem kako hibo ipd.?

Si imel kot lastnik ?e veliko popravil ipd.?

Koliko pla?a? kasko zavarovanja+registracije?

 

?ist realno te vpra?am, ker mam same pametnjakovi?e okol, ki znajo povedat, da je s tak?nim avtomobilom toliko stro?kov, da mora? met ne vem kake astronomske dohodke, da bi ga lahko imel itd. Recimo, da je dohodkov nekje min. 1700eur na mesec, se da tak?en avto normalno vzdr?evat itd. ?e ima ?lovek toliko dohodka, ki ga v bistvu lahko porabi samo zase? Ne me obsojat ker sem za?el o ?tevilkah govorit ampak najla?je je tkole vpra?at.

 

Hvala in LP!

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(?al) nisem lastnik RX-8ke ampak vse kar si sli?al o nezanesljivosti Wankla kar si sli?al je la?. :P Motor naj bi zdr?al 200.000+ km. Prostora je zate po napisanem sode? ve? kot dovolj. S tak?nimi prihodki pa tudi mislim, da ni problema vzdr?evati tega avta. Poraba je pa kljub uradnim podatkom kar velika ampak bolj podrobno ti bo pa gotovo Poky povedal. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Barkley,takole je....motor je tovarni?ko stestiran nad 250 kkm ,torej glede tega ti ni treba skrbet. :D Povpre?na poraba pri mojem avteku,ki je mo?nej?a varijanta (232 KM),je med 11,5 in 12 litri,?e pa res pretiravam(avtocesta skoz ?ez 200 km/h ) je okrog 15 litrov. Stro?ki servisa so dokaj normalni,okrog 40-60 k biv?ih SIT.Glede zavarovanja more? vedet,da si pri cestnini v najni?jem razredu,pri zavarovanju pa glede na vrednost in konje v najvi?jem,tak da je kr drago(okrog 400 k SIT,odvisno od popusta).... :( Gled prostora ni blema,ker smo pri nas 3je v dru?ini in nam je avtek preko dost! :bravo: Hibe pa ta avtek skorajda nima,razen stro?kov bencina in zavarovanja,kaj se pa vo?nje ti?e pa vse to pozabi?,ker ta je pa NORA!!!!! :rispekt: ?e te zanima ?e kaj,pa vpra?aj,lahko pa pride? tudi v Celje 17.2. na sre?anje in v ?ivo preizkusima zadevo! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no saj meni ne gre v glavo ravno to, kaj za vraga naj bi bilo na tem avtomobilu tako abnormalno dragega glede vzdr?evanja. ?e pa ?e kupi? avto, ki zna bit nov okoli 35k eur pa ne more? pri?akovat, da bo? naredil redni servis za 150 eur in da se bo? z 8l bencina 100km peljal...ne vem zakaj ve?ini zmrznejo o?i od samega vzhi?enja, ko omeni? avto, ki ni pred vsako drugo bajto kot GolfII...al so pa samo moji znanci taki ?udaki :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem zakaj ve?ini zmrznejo o?i od samega vzhi?enja, ko omeni? avto, ki ni pred vsako drugo bajto kot GolfII...al so pa samo moji znanci taki ?udaki :huh:

 

He he,ma? prav! :bravo:

 

 

Pa premisli o prisotnosti v Celju! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aham...Poky sem ?akal tvoj odgovor ;)

No saj nekaj tak?nega kot si napisal sem tudi pri?akoval...zanimivo, da znajo ljudje, ki se vozjo v Cliotu 1.5dCi veliko ve? povedat o tak?nem avtu kot ti :hohoho:

Tak?na poraba je meni popolnoma normalna normalna za tak?ne konje. Edino registracija + zavarovanje so mal ve?ji stro?ek samo se pre?ivi. Jaz gledam l. 2004, 35k km, verzijo z 232KM in Revolution LS opremo.

Kak?nega ima? ti Poky? Koliko ?asa ga ?e lasti? oz. koliko km si ?e naredil z njim.

A mogo?e ve? kako se opreme razlikujejo med sabo, ker ma? ene pet verzij opremljenosti.

 

LP

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj je mo?nej?a verzija,oprema Revolution C,to pomeni vse in ?e ve?! :P <Skratka,oprema mojga je maksimum,tak da.... :bravo: Kaj se ti?e opreme,si lahko pogleda? na kaki spletni strani,recimo TUKAJ!!

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja ?e to...ima? kake slike svoje lepoti?ke?

Kaj bo v Celju 17. 2.? Sre?anje Mazda freakov? Kak drag?

Men so precej interesantna tak?na sre?anja, tko da je hudo mo?no da se pojavim tam! Ti zapelje? en krog jaz dam za pivo, nekdo z trezno glavo pa pelje dam :ouje:

 

LP

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Celju je naslednjo soboto sre?anje in sicer na parkiri??u pred Dvorano Golovec oz. Celjski sejem, enkrat od 14. ure naprej. ?e si iz LJ konca bo okoli 13. ure odhod izpred Tosame na Viru pi DOm?alah proti CE. ?e te ?e kaj zanima vpra?aj :D

 

pa ?e ena fotka od Pokyeve RXke

 

Objavljena slika

 

Pa zgoraj si se zmotil ni MX-7 ampak RX-7 :D

 

in tudi RX-7 ni tak jajc kot eni pravijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej slika je direkt za v okvir...idila slikana v idili?nem okolju :D

Glede MX-7...my bad

Poky ker letnik je tvoja pa kok km si ?e naklepal?

 

Najprej pozdravljen na forumu :bravo: Pa probi pridt na sre?anje nebo ti ?al ?e nobenemu ni bilo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej slika je direkt za v okvir...idila slikana v idili?nem okolju :D

Glede MX-7...my bad

Poky ker letnik je tvoja pa kok km si ?e naklepal?

 

He he,za okvir glih ni no..... Je pa moja letnik 2004,mam pa ?e 50 k km naklepanih. :D ?e pa pride? v Celje pogledat,ti ne bomo pod zobe gledli! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi jaz se spravlam na to mazda sre?anje ?e celo ve?nost...samo nevem kak boste me gledali ko pridem z coupejem sramezljiv

 

Ne skrbi,pa pridi! :bravo: Nagnali te ziher ne bomo! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolko vem je nekaj uporabnikov z tem avtomobilom...

 

enkrat sem imel mo?nost da me je en pelal v njem in lahko samo re?em waaaaw :bravo:

res so se potrudili pri kvaliteti,dizajnu,motorju,pa ?e uporaben je,saj na dopust lahko gre? bp. z njim :)

 

će ima? mo?nost in ?eljo ga kupit, potem ne ?akat in pojdi kar po njega... :)

tudi jaz si ga bom nekega prelepega dne lastil in nebom 2krat premi?ljeval ?e si ga bom kupil :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu tudi jaz nisem imel kakih hudih pomislekov, samo vedno je pa dobro imet informacije s prve roke. Najbr? ?ez vikend pade ara potem pa samo ?e ?akam, da mi pride kak pacient zdej?nega francuza kupit...pa to ne bo tak problem, ker je ?ist ljudski avto ;) Morm pa re?t, da mam tud precej tolerantnega prodajalca, ki je pripravljen ?akat.

A majo Mazda servisi to mo?nost, da zapelje? rabljeno Mazdo tja in ti jo strokovno pregledajo v kakem stanju je? Najbr? je treba scolat kaki 100 eur za tak pregled ampak ziher je ziher a ne...

 

LP

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A majo Mazda servisi to mo?nost, da zapelje? rabljeno Mazdo tja in ti jo strokovno pregledajo v kakem stanju je? Najbr? je treba scolat kaki 100 eur za tak pregled ampak ziher je ziher a ne...

 

Mislim,da bi se dalo to zmenit ja,lahko pa vpra?a? tukaj?njo uporabnico Wildcat,ona bi ti ziher vedla ve? o tem povedat! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

wildcat je ?e tolk zmatrana od rojstnega dneva da je ?e cel teden ni bilo na forum :D

 

He he,to pa sn opazo ja! :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.