Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, ko nekaj za?ne srat na avtu potem ?e kak?no te?avico najde?. V glavnem, problem je ker so verjetno klju?avnice zabasane s svinjarijo. -pa? glede na to da je daljinsko centralo se klju? bol mal vtika v vrata :) Voznikova vrata ?e od kar imam avto ne morem odkleniti na klju?, sopotnikova so ?la do v?eraj ko sem probal na klju? zakleniti avto (?e dobro da je blo tolk ?troma v avtu da je dalinc svoje naredu in da se je tudi zjutraj vse odklenilo in izklopil alarm).

V glavnem zanima me s katerim ?istilom se da to spucat (verjetno kak?en razma??evalec)...WD ne dela tko da ?e ima kdo kak?no idejo oz. ?e je kdo ?e ta problem re?eval naj kar napi?e.

?e tolele...s katerim sprejem,mastjo oz. ?emerkoli je najbolje namazati vodila za spust in dvig ?ip?

Napisano

WD sem probal ?e na voznikovih vratih pa ni ?lo. Hmm...od ?esa bi pa lahko ble razletene ?e se jih noben niti dotika ne? Prej mislm da je kej zarustan in zasvinjan. Aja pa da se ne bo kdo spomnu da naj jih vn vr?em pa lukne pokitam :hohoho:

Napisano

Aja pa da se ne bo kdo spomnu da naj jih vn vr?em pa lukne pokitam :hohoho:

 

Naredi? to in ni ve? problemov z klju?avnicami. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Grega za tista vodila za ?ipe in nasploh za gumice raznorazne ponavat priporo?ajo silikonski sprej! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Grega za tista vodila za ?ipe in nasploh za gumice raznorazne ponavat priporo?ajo silikonski sprej! :bravo:

 

Stekla in raznorazne gumice niso klu?avnica vrat.Klju?avnica je ponavadi aluminij in medeninasti list, ki za?tekajo ali pa se zatikajo.Zato je najbol?e, ?e vzame? kar wd in najprej zlaufa? klju? not in ven, (tako kot kaj drugega pri ?enskah :D ), pa ?ele potem poskusi? obra?at klju? levo desno.Pa ni?esar ne delaj na silo, ker bo? lahko naredu kako sra..., pa ?e z kakim rezervnim klju?em tudi nared to, ker je lahko klju? obrabljen in ima? ?e zaradi tega te?ave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, bom probu vse tolele ?e enkrat...klju? gre pa samo do polovice notr. Kot bi YavarYe X6V6 reku: va?n da gre pr ?enskah do konca :hohoho:

Napisano

kar se ti?e klu?avnic bom iz svojih izku?en povedal takole!!!

 

Pri prej?nem avtu imel take probleme,pa sm mazal ?prical z vsem podobnim kar ma?e ra?ira itd.

Pa je delalo nekaj ?asa pa spet ni delal!!!

 

Pol sm pa komplet klu?avnico od?ravfal razdru in pobrisil rjo in namazal z mastjo in nism imel ve? problema!!

(v kolikor je rja problem in svinarija!!!)

 

Kar se pa ?ip ti?e je pa tko!!!

Vodila so ponavad dost namazana problem pa je v ZAJLI ki je v ovoju znotraj vrat!!

Tam se mast posu?i ali je zmanka in zajla gre na suho!!!!

Najbol je fajn na?pricat s teko?o mastjo to zajlo ?e pride? kako zraven!!!

Vodila pa niso tak problem!!!

 

bom pa js to moral pri sebi na sovoznikovih vratih nardit!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

te probleme sm tut sam imel - klu? na voznikovih vratih sem lahko vtaknu not, sam zavrtet se ga ni dal...

najprej sm probu na?pricat z unim silikonskim sprejem - ni blo n? bol?...

pol sm pa vzel mast, jo namazu na klju?, klju? vtaknu not v klju?avnico in to parkrat ponovu, zdej pa dela ko nova :D (edino sranje je k ma? pol klu? mal masten ko odklepa?, zaklepa?...)

 

vodila za ?ipe sm se pa danes spravu gledat ker komaj gor spravim ?ipe...vzel dol tapeto, pol sem od?raufu ?ipo iz vodil in jo tut vn vzel...vodila sem spet namazu z mastjo in vse nazaj vkup dal...mal razlike se pozna - ni treba ve? z roko prijemat ?ip pa gor vle?t :D so pa namre? na ?trom ?ipe...

 

uglavnem mast v roko pa udri po siromaku ;)

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)
Pozdravljeni,

 

 

 

 

prodam NOVI-set avto klju?avnice za MAZDA 3 F, 1.4.

 

 

Vsebuje dve klju?avnici in dva klju?a.

 

 

Naro?eno iz Nem?ije. Zraven prilagam originalni ra?un.

 

 

 

 

 

Lep pozdrav

 

 

 

Popravljeno od mazda 3vo
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Gre? na mazda servis s tisto malo alu plo??ico za klju? in ti naredijo nove klju?avnice za isti klju?. Premontira? vlo?ke in ima? re?eno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.