Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ni potrebe - ?e pa slu?ajno rabi? pa tud ni problem :P

 

Jap-?ip upali? not pa jih ima? ?e ve?.Ampak,kot je ?e Boss omenil,jih imamo pod havbo kar dovolj ?istokrvnih vrancev za udobno in hitro,v?asih ?e dirka?ko je?o po prostranih cestah. :P:D

 

 

Napisano

Jaz sem bolj razmi?ljal 160+ ?ip :D

 

Ne bo? verjel ampak je mazda 6 CD prvi avto, ki sem ga vozil vsaj 1000km, kjer nimam ob?utka, da je konjev premalo. Zaradi tega sploh ne razmi?ljam o ?ipanju - ni neke potrebe saj da vedno dovolj od sebe, da ni strahu, da se ne bi recimo prehitevanje iz?lo. Za primerjavo pri A4 1.8T quattro (150KM) sem imel skoz ob?utek, da rabim ve? mo?i. :ne vem:

 

Ve?ino ?asa pri normalni vo?nji rabi? ?im ve?jo pro?nost motorja in 310Nm ti to zagotovi v polni meri. Dragu in pospe?evanju s semaforja pa ta avto itak ni namenjen. :P

33112_1.png

Napisano

Ne bo? verjel ampak je mazda 6 CD prvi avto, ki sem ga vozil vsaj 1000km, kjer nimam ob?utka, da je konjev premalo. Zaradi tega sploh ne razmi?ljam o ?ipanju - ni neke potrebe saj da vedno dovolj od sebe, da ni strahu, da se ne bi recimo prehitevanje iz?lo. Za primerjavo pri A4 1.8T quattro (150KM) sem imel skoz ob?utek, da rabim ve? mo?i. :ne vem:

 

Ve?ino ?asa pri normalni vo?nji rabi? ?im ve?jo pro?nost motorja in 310Nm ti to zagotovi v polni meri. Dragu in pospe?evanju s semaforja pa ta avto itak ni namenjen. :P

 

Jaz sem tudi pred kratkim vozil ne?akovega Audija A4(diesel,ne vem koliko konji?ev original)-?ipanega in sploh ni bilo nevem kak?ne razlike z mojim. ;) Je pa bil njegov prej res bolj lene narave. :P

 

Ampak z semaforja se da z na?imi mazdicami 6 tudi kar lepo potegnit(samo je pol zadaj en kup enega nepotrebnega dima,ki ga morajo goltati tisti ubo?ci za tabo). ;) No,da se hitro speljati v zeleno lu?. :D

 

 

Napisano

No pa sem se vrnil z dopusta.... in si kon?no vzel ?as da vam povem svoje vtise glede nove mazde 6 GTA 2.0CD

 

Avto kot veste, me je navdu?il prvi? ko sem ga v ?ivo videl, in dejansko je bil zame ogromen skok nove 6ke glede na staro 6ko, predvsem sem prehvalil notranjost.

 

No in ker se zare?enega kruha najve? poje sem se dogovoril za 3 dneven test ride to?no takega modela kot sem IMEL namen kupit....

 

Prvi vtis ko se v avto vsede? je odli?en, zvok zapiranja vrat, vse tiste pozdravne lu?ke, ergonomija, ob?utek v sede?u.... :danzoman:

 

Potem avto pri?ge?...... <_< Glede na to kolko so ogla?evali kolk je avto ti?ji.... hm.... not really... :ne vem:

 

Potem sem pa za?el filat kilometre... :bravo:

 

Lega... roko na srce.... ne preve? dobra, mogo?e sem pristranski zaradi moje mazde, katera je precej la?ja, in ne na zadnje tudi precej ni?ja, in je posledi?no zaradi tega lega oziroma ob?utek malo druga?en.... :ne vem:

 

Motor.... hm..... spet roko na srce... za te konji?ke... PRECEJ LEN!! <_<

 

Najve?jo mo? ima v razponu od nekje 1800 do 3000 obratov, kar je spodaj ali zgoraj me resni?no ni impresioniralo.

 

Dejstvo je da sem prevozil ?e kar nekaj dizlo, ampak se mi primerjava med ostalimi in mazdinim ne zdi preve? na mestu, ker je mogo?e z dolo?enimi modeli zelo nerealen in irelevanten podatek :huh:

 

Kakorkoli sem obra?al dejstva in jih ?e vedno obra?am.... in potem nekje na koncu potegnem ?rto...

 

Avto je super, bi ga seveda imel, ampak imam ob?utek da ni vreden svojega denarja... oziroma ni vreden 27 600 ?..... :pepsi:

 

Tako da moje iskanje gre naprej... in obstaja velika verjetnost da bom od ekonomi?ne "?elje" sko?il na nekaj za "odtenek" bolj po?re?nega in posko?nega.... ampak do takrat pustim vrata odpra... :aaaaa:

 

 

Tolk o novi mazdi 6 zaenkrat....

 

Ppapa :vesel:

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

David... zaaaakaaaj? :( Mormo sprobat ?e tisti, ki zdaj vozimo ?estke diesel in bomo dali realno primerjavo a je to to al ni. Zadnji? sem imel prilo?nost peljati 130 konjskega pasata diesel in lahko re?em, da ga 120 konjska ?estka strese po pospe?kih in pro?nosti motorja tako, da bo primerjava stare in nove ?estke kar na mestu.

33112_1.png

Napisano

Ro?no ima na desni :P

 

Yes :jupiii: ,kaj ni to malo neprakti?no,da ne re?em ?udno? ?zmeden?

 

 

Napisano

Pa tepihi nekak ne pa?ejo najbolj natan?no v ta avto na sliki! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

To je zato, ?e recmo k?no hudo teto pelje?, pa pa? zve?er skoz ro?no uporablja? (kao da nebi lu?i v glavo nabiju unim za tabo), pa se lah spotoma ?e mal tetine noge dotakne? :P

Kaj pa ve?, mogo?e ji bo pa ?e kj ve? kot sam to zapasal :D

Kar se mene ti?e bi jo najraj meu na sredini sovoznikovega sede?a, pa tud mislm da bi usi tipi kr naekrat za?el ro?no uporabljet ?eprou prej sploh niso sli?al zanjo :mi pijemoo: :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Sej RX-8 jo ima tudi na desni, pa? delajo avtomobile za japonsko in druge dr?ave, kjer vozijo po levi

 

Ja,ma na?a ta stara 6-ka jo ima na "na?i" pravi strani. :P Verjetno je tu pri ta novi 6-ki mi?ljeno res ve?je sodelovanje z sovoznikom(sovoznico),v smislu-malo povu?em ja-malo ti...koga ali kaj,je pa ?e drugo vpra?anje. :aaaaa::zvizga:

 

 

Napisano

.... samo... moja mazda 3 ima tudi ro?no na desni strani..... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Se moj test Mazde 6 CD140 TE

 

+: tisja (mnogo tisja), prava avtocestna kraljica, gumbi na volanih, lega je kar ok

 

-: slabse se sedi, pretrda, nestabilen pri zaviranjih (gume so ble Potenza RE050A, tko da slabe gume odpadejo), prtljaznik se mi zdi ima manjso odprtino, mogoce ker ima sele 3500km ampak se mi zdi, da ne gre nikamor v primerjavi z mojo, gumijast obcutek pri zaviranju, dizajn

 

Skratka tega avta ne bi imel.

 

Zvecer bom dal se mal posnetkov pospesevanj pa zaviranj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja,ma na?a ta stara 6-ka jo ima na "na?i" pravi strani. :P Verjetno je tu pri ta novi 6-ki mi?ljeno res ve?je sodelovanje z sovoznikom(sovoznico),v smislu-malo povu?em ja-malo ti...koga ali kaj,je pa ?e drugo vpra?anje. :aaaaa::zvizga:

 

:bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

 

 

pa se slikca obeh...

 

 

 

PS: se mi zdi, da moram en nov telefon kupit, ki dela boljse posnetke :P

post-49-1205232247_thumb.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.