Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6


Mazda323

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No,zanimiva novi?ka za nas Mazda?e-tudi na? vrhunski ?portnik Peter Manko? bo vozil novo Mazdo 6. :bravo:

http://obala.net/novice/news.php?id=18674

 

 

No pa to je logi?no da dobi.... glede na to da je njegov o?e ve?inski lastnik MMS-ja..... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj je do zdaj tudi bilo tako - 3.0 V6 je bil le za ameri?ki trg. Saj to ni ni? narobe, ker tist motor je po?iralec goriva, da pa manj od sebe kot 2,3 turbo od MPS-ke.

 

Po?iralec ali ne, tam je sama ravnina, avto smo spelje in pol vzdr?uje hitrost. Smo imeli Toyoto higlander 3,5V6 270 km, +avtomatiq , poraba od 9 do 10,7 litra. Max omejitev je bila 110 km/h.

Pol vidi? ta tud tam nimajo neke porabe, pa ?e speljujejo tako usrano, da jih pe? pehiti? ko preklopi semafor. :D

 

 

 

ps. Vedno so extremi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?iralec ali ne, tam je sama ravnina, avto smo spelje in pol vzdr?uje hitrost. Smo imeli Toyoto higlander 3,5V6 270 km, +avtomatiq , poraba od 9 do 10,7 litra. Max omejitev je bila 110 km/h.

Pol vidi? ta tud tam nimajo neke porabe, pa ?e speljujejo tako usrano, da jih pe? pehiti? ko preklopi semafor. :D

ps. Vedno so extremi.

 

Se pa upam strinjava, da za tak na?in vo?nje bi bil dovolj tud 1,8 al pa 2,0 motor in da je 3,0 ?isto metanje goriva v prazno, ?e posebej ?e zadeve sploh ne more? izkoristiti.

 

V Evropi ali pa po na?ih ovinkastih gore dole cestah pa se garant ne bo? peljal pod 10 litri/100km. Si predstavlja? porabo S to Toyoto v na?em re?imu vo?nje. 14-15 litrov po tamalem. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pa upam strinjava, da za tak na?in vo?nje bi bil dovolj tud 1,8 al pa 2,0 motor in da je 3,0 ?isto metanje goriva v prazno, ?e posebej ?e zadeve sploh ne more? izkoristiti.

 

V Evropi ali pa po na?ih ovinkastih gore dole cestah pa se garant ne bo? peljal pod 10 litri/100km. Si predstavlja? porabo S to Toyoto v na?em re?imu vo?nje. 14-15 litrov po tamalem. :hohoho:

 

To ma? pa prav :bravo: , in se strinjam, povedat sem hotu da po ravnini tud avto z veliko kubiki in konji malo porabi.

 

Sam avto je pa vseen bil petarda, delal je burnout na vsa 4 kolesa, sam sem rabu 2 dni da sem izklopil TC sramezljiv .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,zanimiva novi?ka za nas Mazda?e-tudi na? vrhunski ?portnik Peter Manko? bo vozil novo Mazdo 6. :bravo:

http://obala.net/novice/news.php?id=18674

 

Dobil pa bo crno bencin 2,5 ... so jo meli zadnjic na Gami v BTCju ze vso polimano, ko sem mel svojo sestko na servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pismo v?eraj se je ena peljala nekaj ?asa pred mano nekaj ?asa pa sem bil potem jaz pred njo. Kako to lepo izgleda spredaj, ?eprav xenonke so pa bolj modre od Nissan Murana, ki ima serijsko zelo modre, da ne re?em ?e kar mote?e. :blink: Splo?no gledano je pa kot prej?nja 6ka eden bolj v?e?nih avtov. :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pismo v?eraj se je ena peljala nekaj ?asa pred mano nekaj ?asa pa sem bil potem jaz pred njo. Kako to lepo izgleda spredaj, ?eprav xenonke so pa bolj modre od Nissan Murana, ki ima serijsko zelo modre, da ne re?em ?e kar mote?e. :blink: Splo?no gledano je pa kot prej?nja 6ka eden bolj v?e?nih avtov. :rispekt:

 

v celju videvam eno belo z top opremo :bravo: se pa stinjam s tabo in xenonom :D mater ma modre skor tk ko modre ledice :P but i like it :ljubezen:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Labi, pa ravno ti, ki si tolk ob?utljiv na objektivnost pri avtotestih daje? tako velik pomen AMS-ju. Nem?ki avto ?asopisi v ve?ini preferirajo (AMS in AB sigurno) lastne proizvajalce (predvsem VW koncern - poglej zmagovalce Audi, Passat in v Srednji klasi Golf, pri tamalih ?koda Fabija in ostareli Polo je bil cel ?etrti LOL no :hohoho: ) kot recimo v francoskih testih so na vrhu njihove znamke, pri kak?nem tretjem pa? nekdo drug.

 

?al ne morem dajati neko te?o temu testu, ker kot minus navajajo neko ?udno obna?anje pri ekstremnih manevrih in visokih hitrostih. Hmmm a je to odvisno od avta al morda bolj od gum.

 

Ne bom rekel, da je Mazda zdej za na sam vrha ampak je vseeno zanimivo, da zmaga 136KM avto pred ostalimi z vsaj 170KM in ve?. ?e bi bilo obratno bi ostalim o?itali, da imajo premalo mo?i ampak pr Audiju, ki je o?itno moral zmagati pa? to ni minus. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa ?e dva "zanimiva" testa na AMS, kjer so v vrhu vedno nem?ki avti (izjema je Opel, ki je tud pri Nemcih vedno ?rni ra?ek al je pa res tolk zani?, da si tud testerji ne upajo tolk manipulirat :hohoho: ) potem pa pridejo na vrsto vsi ostali ;)

 

 

http://translate.googleusercontent.com/tra...CU_7cGU39-c3itQ

 

http://translate.googleusercontent.com/tra...IeKlJ1NFSQJkKbQ

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.