Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6


Mazda323

Priporočeno sporočilo

jz sm jo pa lahko samo v prospektih videl <_< grem enkrat ko ozdravim do selmarja malo pokukat ?e ?e majo kaj :hohoho:

 

In ko bo? tam lepo pozdravi v mojem imenu Ivana :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No pa ?e par besed o sami vo?nji...

 

Ne bom dolgovezil, bo samo kratko in jedrnato.

Peljal sem bencinsko izvedbo z 1,8 motorjem. Prva zadeva, ki me je negativno presenetila je nastavljivost voznikovega polo?aja. Sede?i so bistveno slab?e nastavljivi kot v moji M6, so pa tr?i kar mi je bilo bolj v?e?. Naslednje presene?enje je bila nastavljivost volana. Popolnoma nobene mo?nosti nastavitve ni imela, vsaj tam ne kjer bi morala biti, ne gor-dol ne noter-ven :whatever:. Kak?na oprema je bila noter mi ni jasno. Po eni strani vse komande na volanu, vklju?no z dodano mo?nostjo uporabe telefona kar jaz nimam, v help modu ti celo prijeten ?enski glas razlaga stvari, noter Bose ozvo?enje, vsa elektronika, nastavitve volana pa ni... Ok, recimo, da so to kak?ne posebne prve izvedbe za poku?ino.

Ko pri?ge? motor in spelje? je prvo kar opazi? zelo tih motor in opazi se, da so se potrudili pri zmanj?evanju hrupa v kabini. Preglednost je odli?na, ogledala so super. Zelo sem bil presene?en pri volanskem mehanizmu. Odli?en je. ?e mehkej?i, vendar ti daje bolj neposreden ob?utek pri vo?nji-zelo pohvalno. Povsem druga zgodba pa je menjalnik. Fantasti?en je. Kratek, neposreden, res odli?en in je ob?utna razlika s sedanjo M6.

Tudi podvozje moram pohvalit. Grbine po?ira bolje in mehkeje kot moja, sploh le?e?e policaje. Pravijo, da je podvozje mehkej?e, kar sem na za?etku tudi sam opazil in me je malce motilo. Ko pa sem avto zapeljal ostreje v ovinek je zadeva presenetljivo trda oz. bolje re?eno stabilna-v glavnem zelo dober ob?utek in lega. Lu?i (xenon) so odli?ne, bolj modre kot moje, vidljivost super, prav tako pa svoje k prepoznavnosti avta naredijo zadnje LED lu?i.

 

Sicer pa vsi, ki vozite M6 neke osupljive revolucije ne pri?akujte. Pozna se, da je avto novej?i, ima izbolj?ave, sploh zunanjost je res lepa, sicer pa je za moje pojme to logi?na nadgradnja in ne neka osupljiva revolucija.

Bottom line: Odli?en nakup, vendar za tiste, ki ?e imamo M6 bo kar velika razlika v ceni med prodajo sedanjega modela in nakupom novega. Osebno mislim, da se ne spla?a, razen, ?e denar ni ovira. Bom pa verjetno druga?nega mnenja, ko bom dobil v roke diesel karavana...

 

Kon?na ocena: zelo solidno :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislm, da bo pokolino po?aku na dizelsko 5-vratno izvedbo,... :P

btw,..tole z volanom je pa res ?udn ?zmeden?

 

Ja res ?zmeden? ?e moj pugi 13 let star ima nastavitev volana.Verjetno je bila to bolj ?voh oprema.

Druga?e pa bom jaz ?e nekaj ?asa ostal kar na moji mazdici 6. :ljubezen:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.   Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
    • ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄     ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
    • Na zdaj ga pa konkretno biksaš. Exeo, če se ne motim ne obstaja že več kot desetletje. Kot drugo pa sploh ne sodi v ta segment, ampak enega nižje. Tam kjer so VW Jetta/VW Golf variant, Škoda Octavia, Audi A4, Mazda 3 limo itd.
    • Nisu sve budale iste...neke su diplomirane. 
    • Ne, ne.    No, ko je bil že tam, so še olje v motorju zamenjali. Pa filter olja. Pa filter zraka. Pa filter nafte. Pa oba jermena za alternator. Ja, pa jermen za klimo.   Bo pa treba pri naslednjem servisu malo bolj odpret takwin. Pride menjava zobatega jermena, menjava olja v sprednjem diferencialu, menjava olja v reduktorju, menjava olja v menjalniku, menjava olja v zadnjem diferencialu (9,5 litra hipoidnega olja za vse skupaj), menjava olja v motorju, menjava oljnega filtra, pa zavore so že proti koncu tako sprednje kot zadnje, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.