Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6


Mazda323

Priporočeno sporočilo

jz sm jo pa lahko samo v prospektih videl <_< grem enkrat ko ozdravim do selmarja malo pokukat ?e ?e majo kaj :hohoho:

 

In ko bo? tam lepo pozdravi v mojem imenu Ivana :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No pa ?e par besed o sami vo?nji...

 

Ne bom dolgovezil, bo samo kratko in jedrnato.

Peljal sem bencinsko izvedbo z 1,8 motorjem. Prva zadeva, ki me je negativno presenetila je nastavljivost voznikovega polo?aja. Sede?i so bistveno slab?e nastavljivi kot v moji M6, so pa tr?i kar mi je bilo bolj v?e?. Naslednje presene?enje je bila nastavljivost volana. Popolnoma nobene mo?nosti nastavitve ni imela, vsaj tam ne kjer bi morala biti, ne gor-dol ne noter-ven :whatever:. Kak?na oprema je bila noter mi ni jasno. Po eni strani vse komande na volanu, vklju?no z dodano mo?nostjo uporabe telefona kar jaz nimam, v help modu ti celo prijeten ?enski glas razlaga stvari, noter Bose ozvo?enje, vsa elektronika, nastavitve volana pa ni... Ok, recimo, da so to kak?ne posebne prve izvedbe za poku?ino.

Ko pri?ge? motor in spelje? je prvo kar opazi? zelo tih motor in opazi se, da so se potrudili pri zmanj?evanju hrupa v kabini. Preglednost je odli?na, ogledala so super. Zelo sem bil presene?en pri volanskem mehanizmu. Odli?en je. ?e mehkej?i, vendar ti daje bolj neposreden ob?utek pri vo?nji-zelo pohvalno. Povsem druga zgodba pa je menjalnik. Fantasti?en je. Kratek, neposreden, res odli?en in je ob?utna razlika s sedanjo M6.

Tudi podvozje moram pohvalit. Grbine po?ira bolje in mehkeje kot moja, sploh le?e?e policaje. Pravijo, da je podvozje mehkej?e, kar sem na za?etku tudi sam opazil in me je malce motilo. Ko pa sem avto zapeljal ostreje v ovinek je zadeva presenetljivo trda oz. bolje re?eno stabilna-v glavnem zelo dober ob?utek in lega. Lu?i (xenon) so odli?ne, bolj modre kot moje, vidljivost super, prav tako pa svoje k prepoznavnosti avta naredijo zadnje LED lu?i.

 

Sicer pa vsi, ki vozite M6 neke osupljive revolucije ne pri?akujte. Pozna se, da je avto novej?i, ima izbolj?ave, sploh zunanjost je res lepa, sicer pa je za moje pojme to logi?na nadgradnja in ne neka osupljiva revolucija.

Bottom line: Odli?en nakup, vendar za tiste, ki ?e imamo M6 bo kar velika razlika v ceni med prodajo sedanjega modela in nakupom novega. Osebno mislim, da se ne spla?a, razen, ?e denar ni ovira. Bom pa verjetno druga?nega mnenja, ko bom dobil v roke diesel karavana...

 

Kon?na ocena: zelo solidno :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislm, da bo pokolino po?aku na dizelsko 5-vratno izvedbo,... :P

btw,..tole z volanom je pa res ?udn ?zmeden?

 

Ja res ?zmeden? ?e moj pugi 13 let star ima nastavitev volana.Verjetno je bila to bolj ?voh oprema.

Druga?e pa bom jaz ?e nekaj ?asa ostal kar na moji mazdici 6. :ljubezen:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.