Skoči na vsebino

Dve rde?i lepoti?ki na kupu


b mx-6

Priporočeno sporočilo

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

Kak?na je pa kaj razlika v te?i?

 

 

Dodge 1840mm, RX-8 1770mm, razlika je 7cm, zgleda pa ve?, glede te?e je moj po specifikacijah ki sem jih prebral v knji?ici 2078kg suhe te?e, za mazdo pa ne vem, mislim pa da sem nekje opazil cifro malo preko 1800kg.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

Vir: http://www.carfolio.com/specifications/mod...=1111&Dodge

 

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

 

Saj tebi verjamem, raje kot pa tistim podatkom, samo ne vem a je za RX to?na te?a ali ne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

 

Ja Mazda ma ritko bolj opti?no pomanj?ano,to sn ?e prej opazo,tu pa je samo dokaz. :D

 

 

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

 

Meni pi?e v prometni,da ma 1308 kg,torej isto kot ccm. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

 

 

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

 

Mirnska dolina od kje do kje, ker kraje zelo dobro poznam, samo ne vem to?no od katerega do katerega kraja je to. Je pa res da se ga od trebnjega do sevnice da fajn stiskat in dobr pelat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od trebnjega do sevnice ja!!!

 

Pol pa ni panike,se bomo kdaj "mal" zapelal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno mislita od Mokronoga do Sevnice, ker od Trebnjega do Mokronoga so skos vasi in tam ga ni zdravo terat pa ?e policaji so radi prisotni.

 

Ah Boss ni panike, mam izku?nje(sem enega :policaj: skor zbil), pa se ga da dobr terat, belive me sem se povpre?no 1X-2X na teden vozil tam. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.