Skoči na vsebino

Dve rde?i lepoti?ki na kupu


b mx-6

Priporočeno sporočilo

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

Kak?na je pa kaj razlika v te?i?

 

 

Dodge 1840mm, RX-8 1770mm, razlika je 7cm, zgleda pa ve?, glede te?e je moj po specifikacijah ki sem jih prebral v knji?ici 2078kg suhe te?e, za mazdo pa ne vem, mislim pa da sem nekje opazil cifro malo preko 1800kg.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

Vir: http://www.carfolio.com/specifications/mod...=1111&Dodge

 

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Stealtha dr?i ta te?a za 166KS razli?ico, moj jih ima 325KS, verjami mi podatki ki sem jih podal so realni, saj je treba mojo debelo pujsko spravit iz mesta, kot da imam kamp prikolico zadaj pripeto; :bravo::bravo:

 

Saj tebi verjamem, raje kot pa tistim podatkom, samo ne vem a je za RX to?na te?a ali ne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kolk je Dodge ?ir?i in ve?ji kot pa RX-8

 

 

Ja Mazda ma ritko bolj opti?no pomanj?ano,to sn ?e prej opazo,tu pa je samo dokaz. :D

 

 

za Rx naj bi bila 1345 kg za stealtha pa 1385 kg

 

Meni pi?e v prometni,da ma 1308 kg,torej isto kot ccm. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlike v porabi ni, ker moj pije od 12,7 do 14,9, kve?jem lahko pride do ve?je porabe pri RX-ki.

 

Po ovinkih lahko prakti?no re?em da ga vle?e not v ovinek, ne pa iz ovinka, lahko Rerx8 sam potrdi sva se peljala po Mirnski dolini lahko re?em da sem imel nasme?ek na obrazu in nogo na gasu :jupiii: (seveda v mejah normale).

 

 

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, vo?nje po Mirnski dolini ne pozabi? kmalu, sploh ?e se pelje? v avtomobilu, ki ma 320 konjev pa enga osla za volanom :hohoho: Drga? se pa avtek lepo dr?i ceste in res, v ovinku te vle?e noter (in ne navzven - 4X4 pogon). Sam priporo?am ?isto lahek zajtrk, pa brez kosila, vo?njo pa enkrat v popoldanskem ?asu :vesel:

 

Mirnska dolina od kje do kje, ker kraje zelo dobro poznam, samo ne vem to?no od katerega do katerega kraja je to. Je pa res da se ga od trebnjega do sevnice da fajn stiskat in dobr pelat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od trebnjega do sevnice ja!!!

 

Pol pa ni panike,se bomo kdaj "mal" zapelal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno mislita od Mokronoga do Sevnice, ker od Trebnjega do Mokronoga so skos vasi in tam ga ni zdravo terat pa ?e policaji so radi prisotni.

 

Ah Boss ni panike, mam izku?nje(sem enega :policaj: skor zbil), pa se ga da dobr terat, belive me sem se povpre?no 1X-2X na teden vozil tam. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.