Skoči na vsebino

hidravli?na sklopka


torstorm

Priporočeno sporočilo

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

Lp

 

?tela se sama, lahko da ima? obrablje kak del vzvoda na nenjalniku ali pa potisni le?al.

Ti ho?e kaj ?krtat pri prestavjanju, se kaj druga?e ?alta ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? ne ?krta, ?ist lepo se menja, oz. se je menjalo do zdaj , ko sem dal v menjalnik Q8 75-W90 sinteti?no olje.S tem oljem ko je malo hladneje kot npr. danes sem komaj od za?etka ?altal brzine, je pa GL5 to olje.

 

Na netu sem zasledil da za ro?ne menjalnike priporo?ajo mineralna olja , ker sinhroni moraj ometi nek dolo?en koeficient trenja da se lepo ustavijo ... sinteti?na olja pa so za menjalnike prespolzka...Nevem ?e to dr?i ali ne .

 

Kako olje ma? ti v menjalniku , vrsta in firma...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam pojma, katero olje imam noter, vem pa da je mineralno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?e ugotovil kaj je narobew z oljem, v knjigi od avta pi?e da je za ta menjalnik predvideno ATf olje ali pa DEXRON II, sae 75-W90 pa je za sohc motorje pri tej seriji mazd.

 

MorAM KUPITI drugo olje pa zamenjati. :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sklopka se da ?telat na pedalu

 

Ko je enkrat na?telana je na?telana za VEDNO, ker se sama sproti nastavlja in to zato ker je hidravli?na.

Nastavit se da samo hod, ta je pa od 1. nastavitve skozi enak, neglede koliko je obrabljena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak problem je re?en, kupil sem Q8 AUTO 14 (dextron II ) olje za menjalnik kot pi?e v knjigi od avta in sedaj gre ?ist na easy lepo prestavljati. Problem je bil v olju, sem mislil da je napaka v knji?ici in sem dal olje 75-W90, namesto dextron II ker je to olje za avtomatske menjalnike, pa sem preveril v autodata in hynes manual pa povsod pi?e enako.

 

Zdaj se menjavle ?isto lepo kot mora, to da pa obrati malo za hip padnejo in nazaj gredo gor na pravo vrednost, pa sem ugotovil da imam pretanko cev za zrak (ker imam ?portni filter, sem moral od luftmeserja narediti dalje podalj?ek cevi okrog 30 cm).

 

 

 

:danzoman::danzoman::danzoman:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.