Skoči na vsebino

Rabim nasvet!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam sem ponosni lastnik mazde 323 1.3 sedan, letnik 1990! Avto ima prevo?enih ?e 275000km in mi ?e vedno dela kot urica! Razen zamenjanega modula v?iga, drugih te?av ni bilo. Servise delam na 15000 km.

Me pa zanima naslednje :

- ali je treba zamenjati olje v menjalniku. Menjalnik ?e lepo te?e in tudi olja je v njem dovolj. ?e ?e, katero olje naj kupim, koliko in kako se to sploh menja? Menda ni tako enostavno, nekje pri ?tevc zajli menda...

- motorno olje pa uporabljam 10w - 40 valvoline ali esso Ali bi bilo bolje uporabljati mineralno olje 15w 40? Ker namre? sem enih parkrat opazil, oz. sli?al verjetno en zelo glasen dro?nik z zvokom rrrrrrrrrrr. Ko se je motor segrel, je pa utihnil. Razen enkrat, ko mi je ropotal kar 2 dni, pa tudi na izpuhu se je videlo, kot da v tem trenutku en ventil ni delal in je mal sekalo ven. Dim je bil normalne barve.

Hvala za morebitne odgovore

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

OK, olje v menjalniku manjaj takoj!! ce ni bil menjan do zdaj, je lahko zarad tega ta zvok ki ga opisujes.

Motorne olje je vseen katero je, sam pazi da je gradacija prava .10W-40 je cist OK.

 

Kako se menja olje menjalnika na Mazdi 323, ne vem, najbrz bos mogu avto dvignit-tko da pejt na kaksen servis kjet to znajo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja tako je Labi napisal olje v menjalniku menjaj takoj!!

Ti kar lepo uporabljaj 10W-40 polsintetiko pa bo lepo teko ?e bo? lepo z njim delal! Menjaj ?e zavorno teko?ino ?e jo ?e nisi pa filter za bencin ostalo pa na tem motorju ni za delat; razen preverjat olje ?e ga mogo?e kdaj malo zmanjka, in seveda ?e ni kaj druga narobe na motorju! ;)

Napisano

Glede ola za menjalnik pojdi do eneha trgovca ki se spozna in ti bo povedu to?no kateri olje pa?e v menjalnik, jaz mam mislem da 75W80, vem da je sintetika.

 

Glede ropota pa ?e ima? isti sistem ventilov kot jaz (4 ventilska tehnika), pomeni da je z oljem v motorju nekaj narobe, kdaj si ga nazadnje menal, ali ti ga pa manjka. Ventili so samonastavljivi in to ma nekaj veze z olje, kak?no me pa ne spra?evat ker ne vem.

 

 

LP!

 

Marko

 

 

P.S! Vabljen si da se registrira? na forumu! Vsakega novega ?lana smo veseli.

Napisano

Letnik 1990 ima 8 ventilov, Robi ti bom povedal katero olje imam jaz v menjalniku grem pogledat poiskat kje imam napisano B)

A so tudi ?samonastavljivi? ?

 

Ker men tudi zadnje ?ase ropota, olje mam pa ?e doma in ?aka na menjavo, vzel sem pa 10W30 in bom videl kaj bo naredu.

Napisano

So samonastavljivi, samo nevem kaj vam ropota meni dela tak lepo ( morm takoj po mizi potrkat ) :P Bom skeniral kako se menja olje za menjalnik pri 323 :)

Napisano

spodaj spusti? ven ,in ob strani od spredaj nato?i? notri in po?aka? da vi?ek odte?e,ko je zadosti je glih do roba luknje.Zategne? vijake in gotovo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem se potrudil in skeniral navodila za menjavo, kontrolo olja v menjalniku! Mazda priporo?a za SOCH motorje API Service GL-4, SAE 75W-90!

 

?e ne razume? nem?ko povej pa bom prevedel tekst ;)

post-9-1103056258.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.