Skoči na vsebino

Rabim nasvet!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam sem ponosni lastnik mazde 323 1.3 sedan, letnik 1990! Avto ima prevo?enih ?e 275000km in mi ?e vedno dela kot urica! Razen zamenjanega modula v?iga, drugih te?av ni bilo. Servise delam na 15000 km.

Me pa zanima naslednje :

- ali je treba zamenjati olje v menjalniku. Menjalnik ?e lepo te?e in tudi olja je v njem dovolj. ?e ?e, katero olje naj kupim, koliko in kako se to sploh menja? Menda ni tako enostavno, nekje pri ?tevc zajli menda...

- motorno olje pa uporabljam 10w - 40 valvoline ali esso Ali bi bilo bolje uporabljati mineralno olje 15w 40? Ker namre? sem enih parkrat opazil, oz. sli?al verjetno en zelo glasen dro?nik z zvokom rrrrrrrrrrr. Ko se je motor segrel, je pa utihnil. Razen enkrat, ko mi je ropotal kar 2 dni, pa tudi na izpuhu se je videlo, kot da v tem trenutku en ventil ni delal in je mal sekalo ven. Dim je bil normalne barve.

Hvala za morebitne odgovore

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

OK, olje v menjalniku manjaj takoj!! ce ni bil menjan do zdaj, je lahko zarad tega ta zvok ki ga opisujes.

Motorne olje je vseen katero je, sam pazi da je gradacija prava .10W-40 je cist OK.

 

Kako se menja olje menjalnika na Mazdi 323, ne vem, najbrz bos mogu avto dvignit-tko da pejt na kaksen servis kjet to znajo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja tako je Labi napisal olje v menjalniku menjaj takoj!!

Ti kar lepo uporabljaj 10W-40 polsintetiko pa bo lepo teko ?e bo? lepo z njim delal! Menjaj ?e zavorno teko?ino ?e jo ?e nisi pa filter za bencin ostalo pa na tem motorju ni za delat; razen preverjat olje ?e ga mogo?e kdaj malo zmanjka, in seveda ?e ni kaj druga narobe na motorju! ;)

Napisano

Glede ola za menjalnik pojdi do eneha trgovca ki se spozna in ti bo povedu to?no kateri olje pa?e v menjalnik, jaz mam mislem da 75W80, vem da je sintetika.

 

Glede ropota pa ?e ima? isti sistem ventilov kot jaz (4 ventilska tehnika), pomeni da je z oljem v motorju nekaj narobe, kdaj si ga nazadnje menal, ali ti ga pa manjka. Ventili so samonastavljivi in to ma nekaj veze z olje, kak?no me pa ne spra?evat ker ne vem.

 

 

LP!

 

Marko

 

 

P.S! Vabljen si da se registrira? na forumu! Vsakega novega ?lana smo veseli.

Napisano

Letnik 1990 ima 8 ventilov, Robi ti bom povedal katero olje imam jaz v menjalniku grem pogledat poiskat kje imam napisano B)

A so tudi ?samonastavljivi? ?

 

Ker men tudi zadnje ?ase ropota, olje mam pa ?e doma in ?aka na menjavo, vzel sem pa 10W30 in bom videl kaj bo naredu.

Napisano

So samonastavljivi, samo nevem kaj vam ropota meni dela tak lepo ( morm takoj po mizi potrkat ) :P Bom skeniral kako se menja olje za menjalnik pri 323 :)

Napisano

spodaj spusti? ven ,in ob strani od spredaj nato?i? notri in po?aka? da vi?ek odte?e,ko je zadosti je glih do roba luknje.Zategne? vijake in gotovo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem se potrudil in skeniral navodila za menjavo, kontrolo olja v menjalniku! Mazda priporo?a za SOCH motorje API Service GL-4, SAE 75W-90!

 

?e ne razume? nem?ko povej pa bom prevedel tekst ;)

post-9-1103056258.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.