Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

tak avto sem mel ene dva tedna kot nadomestnega....lahko ti povem, da ne gre nikamor....

sploh ce je referenca calibra

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 77
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Hey,

 

Mene pa samo zanima kak?na je razlika v paketu opreme TX Plus in GTA ter GTA Plus pri Mazdi 3 Sport z CD143 motorjem? Spra?ujem, ker podatkov ?e nikjer nisem na?el oz. so stari.

 

Hvala,

 

LP ?iga

Napisano

Hey,

 

Mene pa samo zanima kak?na je razlika v paketu opreme TX Plus in GTA ter GTA Plus pri Mazdi 3 Sport z CD143 motorjem? Spra?ujem, ker podatkov ?e nikjer nisem na?el oz. so stari.

 

Hvala,

 

LP ?iga

 

Mislim da je ista oprema koker pri 90 ali 110 konski :ne vem:

 

Zdravo.

 

Se vnaprej opravi?ujem za spra?evanje o temi, ki slu?i le meni. Sem se zna?el pred nakupom tele gospodi?ne Mazde http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1406764 . :ljubezen:

Ogedal sem si jo, vtis je ?e kar dober, a me vseeno zanima, ?e morda kdo od tukaj?nje dru?be pozna ta avto.

 

Hvala.

 

P.S. Moja mama je (upam, da me heca) ?e izmerila kon?no hitrost Calibre. :policaj:

 

Na?alost ga ne poznam je pa po slikah sode? zelo lepa pa ?e rde?a je :D

Napisano

Jst jo tud ne poznam sam glede na to da je iz ljubljane (upam) lahko kdaj sko?mo ke pa jo skupi pogledamo, sam mislm da nima? kj falit ?e je res tko k pi?e v oglasu.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Zdravo.

 

Kako se slovensko imenuje "timing belt", ki gre od pogonske k odmi?ni gredi? A je to morda zobati (oz. pri nekaterih modelih veri?ni) jermen?

In ali res stane zamenjava tega pri Mazdi 150 kSIT, kakor berem zgoraj? Me zanima, ker pri 323f jermen ni bil zamenjan, ?eprav ima ?e 150 tiso? km, menjava pa je priporo?ljiva pri 80 tiso?.

 

Hvala.

Napisano

je ja zobati jermenj, oz. veriga in ne veri?ni jermenj :D

 

 

cena je malo pretirana, vsaj pomoje bi se moralo to naredit za cca pol cene!

 

Pa verjetno je cena od nove Mazde 3 in mal starej?e 323F razli?na :P

Napisano

Pa zobati jermeni pri mazdah se menjajo na 100 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

120.000km (dizel)

benz ma verigo

 

 

sem imel 323F 1.4, pri nepoobla??enem servisu, ki pa ima firmo je pri?el servis na 90.000 km 60.000 SIT 2 leti nazaj, jermen, napenjalci, olje, fileter, delo

 

ti stari japon?ki so zastonj proti dana?njim novim avtomobilom, ki pa so precej udobnej?i, ti?ji, se bolje peljejo ...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No, da dodam odgovor. Na ?alost (ali pa sre?o :D ) je padla Toyota. Razlog pa ta, da si je Toyota Center vzel cajt zame, ponudil dobro ceno za star wagen (prav tako Toyota) in tudi za novega ter celotno re? realizirali kakor spada.

Mazda bo morda naslednji?, ?ez kake 4 do 5 let. ?e se bodo znali bolje potrudit. Letos so bili bolj lame. :blink:

Napisano

Samo,da je Japonc! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ne vem kok je nova toyota japonc...

ce prav razmisljam je edino mazda se vedno made in japan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

no le glej da se bo? tud ti tega dr?u :hohoho:

 

sramezljiv Upam,da bo..... ;) Mo?na je pa tak samo ena alternativa,ne Labi? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ne vem kok je nova toyota japonc...

ce prav razmisljam je edino mazda se vedno made in japan

 

 

<_< kai_pa_dvojka_al_pa_trojka_ka_ma_npr_od_forda_podvozje? <_<

banner1ydl6.jpg
Napisano

dvojka k jo mas ti je made in europe...in je po statistikah kar krs

 

trojka je made in japan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvojka k jo mas ti je made in europe...in je po statistikah kar krs

 

trojka je made in japan

 

ja_prov_ane_je_pa?_kr?.sei_trojka_je_delana_na_japonskem_sam_ma_kr_neki_delov_od_fokusa,kot_je_npr_PODVOZJE.

kar_se_pa_ti?e_kr?a_sm_pa_meu_velik_mn_problemov_kot_prjatu_ki_je_delal_v_gami_in_je_kupu_?estico,men_je_?ou_alternator_pa_motor?ek_za_?ipo,medtem_ko_je_on_ve?_?ravfu_avto_ko_vozu-menjal_je_zadnje_amortizerje_ka_so_mu_spustil,sprednje_lu?i_ker_so_mu_motor?ki_?li,volanski_drog,motor?k_?ip,kompresor_klime_in_bla?ilce_pr_prtla?niku_ki_so_tud_spustil.mislm_da_nadaljni_komentar_sploh_ni_potrebn :unsure:

banner1ydl6.jpg
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hey. Am js mam zdle ?e ene pou leta trojko pa niam nobenih problemov z njo edin ?e se km zaleti? :zvizga: pa mam 10000km ?e z njo naretih pa mi prede ?e ko mucika.... tk d si se praw odlo?o za mazdo :ouje::bravo:

Imam trenutke,ko si te tako ?elim [tu in zdaj ob sebi!], spet drugi? trenutke, ko te sovra?im [vsaj navidezno!]. ?elim si te pozabiti in nehati ljudem govoriti o tebi [ne gre!], a vse ve?krat [preve?krat!] si ?elim, da bi mi drugi govorili o tebi. Ne more? pozabiti avta,ki ti toliko pomeni [ne gre tako lahko!], se trudi? [ugotovi?,da zaman] da bi ga za?el sovra?iti. [pre!?]ve? je spominov nate [lepih,manj lepih!], a vendar to si ti - tisti katerega [sem. in te ?e..].. imam rada [morda preve???]. Mazdek moi :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.