Skoči na vsebino

323c kontrolne lu?ke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdo ima 323c ali ?e ve naj napi?e ko obrne klju? na pozicijo ON katere lu?ke se mu pri?gejo, posebno me zanima ?e se pri?ge lu?ka (avto znotraj njega pa narisan klju?).....To me zanima ker se mi prej ni pri?gala lu?ka za check engine, v knjigi pa je narisana da je v ?tevcu, v servisnih navodilih pi?e za to lu?ko zraven leto 1996, zato me zanima ?e so v 1995 letnike dali to ali ne.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kokr sm jst razumu je pomen te lu?ke (klju? v avtu) kodno varovan u?ig motorja..recimo od zemirja GT-jka ma to lu?ko moja pa ne pa sta isti letnik. K so tud klju?avnce pol rali?ne. Usaj tko sm v navodilih prebrou. Gre se pa za 323f.

Mo?no da se motm.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

 

Sj sam pogleda? klju?avnco pa prec vid? ?e ma? kodno varovan u?ig al ne. ?e ma? tako klju?avnco k na sliki pol si brez kodno varovanega u?iga :D

?e pa nima teh cifr 0, I, II, III ima? pa kodno varovan u?ig.

 

Lp

 

post-657-1175438122.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.