Skoči na vsebino

Izpu?ne cevi za 323f v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom se spravlama delat izpu?ne cevi od kolektorjev do katalizatorja.

 

Kaj pravite, kaj bi bilo bolj u?inkovito?

 

1. http://www.club323f.com/ba/cars/vincent_ch...ncent_chow6.jpg

 

2. http://www.jeroentje.nl/index.php?page=pro...duct_id=8010401

 

Nekje sem zasledil, da bi morali biti obe cevi, od prednjega kolektorja in od zadnjega kolektorja enako dolgi do sti?i??a?? :(:(

 

Prosim za va?e mnenje.

 

?e vnaprej hvala za odgovore. :rispekt::rispekt:

Napisano

vse cevi morajo biti enako dolge!

 

potem pa so razni prehodi recimo 3v1 3v1 in skupaj v2 in v1, nekaj kar tako :D so pa te prehodi odvisni od tega kje v obmo?ju vrtljajev bo mo? in kolik?na.

 

ponavadi se prera?una kolektor in se ga gre potem delat, nimam nekih izku?enj glede tega, bi pa skopiral tistega ko ga prodajajo, pa ko obljubljajo 15KM

 

 

pa najbolj?e je ?e uporabita ?e narejena kolena, razen ?e imata dobro ma?ino za krivit cevi! Malo ve? ?vasanja u?inek pa mislim da bi bil isti.

 

 

nisem se ?e preve? poglabljal v kolektorje, enkrat se bom pa zagotovo spravil enega naredit

 

 

 

?e nekaj za branje :D

 

na zupu

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

 

A to si kupil od Vseveda? A mi lahko pove? FI cevi prosim. A se ti pozna kej na mo?i?

 

Hvala. :rispekt:

Napisano

glede njegovega kolektorja vem samo da sedaj veliko lep? zarohni :D

 

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

 

 

OK.

Napisu si use razen kak?en je fi rora.

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbr? ti ne bo niti malo pomagalo, ampak vseeno bom pa? napisal kar vem.

Na 4 cilinderskem motorju 2.0 z 150 konji (neka druga japonska znamka :P) imam jaz notranji premer samih cevi avspuha 5 cm. Cevi kolektorja (ampak POUDARJAM TU GRE ZA 2.0 s 4 cilindri torej ima vsak cilinder ve?jo prostornino kot pri tebi) pa imajo zunanji premer 4 cm od oka. To?ne mere in notranji fi bom vedel ko uspem nekako od?raufati zadnji ?rauf ki ga je nemogo?e dose?i z gedoro, s klju?em sem ga pa itak ?e skor z****l tko, da najbr? se bom lotil s kak?nim specialnim orodjem. :P

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam ne ?tekam pa kva ma zdej 4valn nisan veze s 323F V6 mazdurino in njenimi kolektorji, ker pol loh jz upra?am kolega k ma Marutija pa gre ?e on pomert, pa mogo?e bo celo uspev vse dol odmontirat pa povedat do desetinke mm natan?no, pa ?e bo komu kej u pomo? za V6 mazdurino! ?zmeden?:hohoho::whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

 

Sej razumem, sam me mal za cajt ?iple, ker sm mislu ta teden to zrihtat, pa morem pribli?no vedit, kire rore kupt. No ko bo? lahko se pa priporo?am za mere.

 

Lep pozdrav vsem, Mike

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

 

Sem ja, nekaj zelo podobnega. :P Saj pravim, da sem mu dal samo okvirno, da bo vedel ampak sem pa tudi POUDARIL, da mu ne bo veliko v pomo?. :blink: Samo okvirno, za predstavo, sploh, ?e izve koliko so optimalni zanj, bi bilo zanimivo prebrati. ;)

Aja 5 cm=50 mm :hohoho:

@ReDevil: Vseeno ima 2.0 od Nissana ve? veze kot Maruti tako, da te PROSIM, da ne kometrira? s tak?nimi neumnostmi, ja sem mu samo posku?al ponazoriti okvirne mere. Itak se mi zdi pa logi?no, da je 0,5 litra na cilinder manj kot 3,3 delovne prostornine, torej je velika mo?nost, da ima manj?e cevi, ve?je pa gotovo ne.

OK, ne bom ve? nikomur ni? posku?al pomagati. :S

Napisano

Ja ?e gledamo osnovo, ?e valjev nimata isto ?tevilo, tko da, no sej loh pa probamo gor montirat, pa bomo vidl ?e bo pasov, ?e pa ne bo, pol smo pa na istmu k pr Marutiju, a ne! :danzoman:<_<

 

Se opravi?ujm kolegu k smo mu njegovo temo zasmetil! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bi bla mogoce pripravljena 2kom nardit? kolk bi bla priblizna cena? :D

 

cist tko...za info :P

 

Ti sporo?im, samo da zvem mere od YavarYe X6V6.

 

LP mike

Napisano

BTW 2.0 V6 in 2,5 V6 in 1.8 V6, kolektorji niso povsem enaki, je majhna razlika v nagibu kjer pride kolektor privija?eno na glavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z bratom ?e delama in to na veliko. Prilepim slike ko bo kon?ano. Mislim da bo konec naslednjega tedna kon?ano, I really hope so. :unsure:

 

lp mike

 

 

pa naredite poskus prej in potem, glede na pospe?ek ?e je kaj bolj?i

Napisano

In potem kolik?en notranji fi cevi si dal?Izgleda lepo :bravo:

 

Fi cevi je 52mm. No to je pa ?e skoraj kon?ni izdelek, samo po?vasati ga je potrebno. Mislim da bo do petka kon?ano. :ouje:

 

post-276-1176929351.jpg

post-276-1176929359.jpg

post-276-1176929365.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
    • Jooj. Moja napaka. Sklopko sem mislil. In grdo klikne.   Pri zavorah, sem kdaj pri kerem avtu slišal ampak to je samo stikalo za zavorno luč.
    • odlična izbira, drži se menjave olja med 10-15kkm, original 5w30 mazda ali karkoli api sl + acea a5
    • Sej te 870P so tut prave M+S... je pa to brezvezen pogoj, ker M+S pomeni samo "mud and snow" in se ne kategorizira kot prava zimska guma izven zakonodaje   Preverjene, zimske gume imajo tist triglav z zvezdico  to je faktor, da je guma kategorizirana kot zimska
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.