Skoči na vsebino

Izpu?ne cevi za 323f v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom se spravlama delat izpu?ne cevi od kolektorjev do katalizatorja.

 

Kaj pravite, kaj bi bilo bolj u?inkovito?

 

1. http://www.club323f.com/ba/cars/vincent_ch...ncent_chow6.jpg

 

2. http://www.jeroentje.nl/index.php?page=pro...duct_id=8010401

 

Nekje sem zasledil, da bi morali biti obe cevi, od prednjega kolektorja in od zadnjega kolektorja enako dolgi do sti?i??a?? :(:(

 

Prosim za va?e mnenje.

 

?e vnaprej hvala za odgovore. :rispekt::rispekt:

Napisano

vse cevi morajo biti enako dolge!

 

potem pa so razni prehodi recimo 3v1 3v1 in skupaj v2 in v1, nekaj kar tako :D so pa te prehodi odvisni od tega kje v obmo?ju vrtljajev bo mo? in kolik?na.

 

ponavadi se prera?una kolektor in se ga gre potem delat, nimam nekih izku?enj glede tega, bi pa skopiral tistega ko ga prodajajo, pa ko obljubljajo 15KM

 

 

pa najbolj?e je ?e uporabita ?e narejena kolena, razen ?e imata dobro ma?ino za krivit cevi! Malo ve? ?vasanja u?inek pa mislim da bi bil isti.

 

 

nisem se ?e preve? poglabljal v kolektorje, enkrat se bom pa zagotovo spravil enega naredit

 

 

 

?e nekaj za branje :D

 

na zupu

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

 

A to si kupil od Vseveda? A mi lahko pove? FI cevi prosim. A se ti pozna kej na mo?i?

 

Hvala. :rispekt:

Napisano

glede njegovega kolektorja vem samo da sedaj veliko lep? zarohni :D

 

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

 

 

OK.

Napisu si use razen kak?en je fi rora.

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbr? ti ne bo niti malo pomagalo, ampak vseeno bom pa? napisal kar vem.

Na 4 cilinderskem motorju 2.0 z 150 konji (neka druga japonska znamka :P) imam jaz notranji premer samih cevi avspuha 5 cm. Cevi kolektorja (ampak POUDARJAM TU GRE ZA 2.0 s 4 cilindri torej ima vsak cilinder ve?jo prostornino kot pri tebi) pa imajo zunanji premer 4 cm od oka. To?ne mere in notranji fi bom vedel ko uspem nekako od?raufati zadnji ?rauf ki ga je nemogo?e dose?i z gedoro, s klju?em sem ga pa itak ?e skor z****l tko, da najbr? se bom lotil s kak?nim specialnim orodjem. :P

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam ne ?tekam pa kva ma zdej 4valn nisan veze s 323F V6 mazdurino in njenimi kolektorji, ker pol loh jz upra?am kolega k ma Marutija pa gre ?e on pomert, pa mogo?e bo celo uspev vse dol odmontirat pa povedat do desetinke mm natan?no, pa ?e bo komu kej u pomo? za V6 mazdurino! ?zmeden?:hohoho::whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

 

Sej razumem, sam me mal za cajt ?iple, ker sm mislu ta teden to zrihtat, pa morem pribli?no vedit, kire rore kupt. No ko bo? lahko se pa priporo?am za mere.

 

Lep pozdrav vsem, Mike

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

 

Sem ja, nekaj zelo podobnega. :P Saj pravim, da sem mu dal samo okvirno, da bo vedel ampak sem pa tudi POUDARIL, da mu ne bo veliko v pomo?. :blink: Samo okvirno, za predstavo, sploh, ?e izve koliko so optimalni zanj, bi bilo zanimivo prebrati. ;)

Aja 5 cm=50 mm :hohoho:

@ReDevil: Vseeno ima 2.0 od Nissana ve? veze kot Maruti tako, da te PROSIM, da ne kometrira? s tak?nimi neumnostmi, ja sem mu samo posku?al ponazoriti okvirne mere. Itak se mi zdi pa logi?no, da je 0,5 litra na cilinder manj kot 3,3 delovne prostornine, torej je velika mo?nost, da ima manj?e cevi, ve?je pa gotovo ne.

OK, ne bom ve? nikomur ni? posku?al pomagati. :S

Napisano

Ja ?e gledamo osnovo, ?e valjev nimata isto ?tevilo, tko da, no sej loh pa probamo gor montirat, pa bomo vidl ?e bo pasov, ?e pa ne bo, pol smo pa na istmu k pr Marutiju, a ne! :danzoman:<_<

 

Se opravi?ujm kolegu k smo mu njegovo temo zasmetil! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

BTW 2.0 V6 in 2,5 V6 in 1.8 V6, kolektorji niso povsem enaki, je majhna razlika v nagibu kjer pride kolektor privija?eno na glavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z bratom ?e delama in to na veliko. Prilepim slike ko bo kon?ano. Mislim da bo konec naslednjega tedna kon?ano, I really hope so. :unsure:

 

lp mike

 

 

pa naredite poskus prej in potem, glede na pospe?ek ?e je kaj bolj?i

Napisano

In potem kolik?en notranji fi cevi si dal?Izgleda lepo :bravo:

 

Fi cevi je 52mm. No to je pa ?e skoraj kon?ni izdelek, samo po?vasati ga je potrebno. Mislim da bo do petka kon?ano. :ouje:

 

post-276-1176929351.jpg

post-276-1176929359.jpg

post-276-1176929365.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.