Skoči na vsebino

menjava motorja v 323c

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ufff.....ti bi pa kr 2.5 dal noter....hmmm....

nebi bilo boljse 2.0 al pa 1.8, s turbino??

 

2.5 je ze kr malo vecja stvar....

 

no tako, v mx3 vem, da gre noter, za tvojo pa.. :unsure:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

najbolj?a se mi zdi tale varijanta od 323 GT-R.Moram ?e samo motor poiskati,pa bo.

Menjalnik bi moral tudi menjati, ali bi ta pasal.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Fantje ne pretiravat, GTR je 4X4, pa vrh glave bi blo ?e 1.6 alo 1.8 s turbino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

yavar: kako pa je to glede turbine na 1.6, mislim ?e bi dal na 1.5 turbino ali bi zdr?ala motorna gred pa bati,...... kaj bi moral vse menjati.Pa do koliko konjev ?e zdr?ijo te ma?ine brez zamenjave delov v notranjosti.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ej torstorm Mazda motorji baje zdr?ijo veliko, samo pomisli malo se ti spla?a turbino gor dajat, star mo?nej?i motor kupovat??? Raje var?uj kupi? novo, rabljeno Mazdo 6, MX-5 pa da? turbino gor! :whatever:

Napisano

turbino dobim ?isto poceni, od drugega avta,samo kolektor bi moral spasati.Mislim druge mazde se mi ne spla?a zdaj kupiti,saj mam to zdaj dobro porihtano,pa kompletno izolacijo mam na novo, pa barvo.Za njo pa ne dobim toliko koliko je vredna.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 6 let kasneje...
Napisano
:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

Napisano

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

 

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

:bravo: ja tu neki je blo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

ok, ?e si vzel BP motor iz BG serije pol ja, BA serija je bil 115HP

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

2 meseca nazaj pa so se prodajale dve 323C z 1.8 motorjem... BA modelov z 1.8 motorjem je blo pri nas zlo malo

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

To ta isto sem poj 1x vidu v park gara?i tori de evrope v trstu :bravo: najs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.