Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

V?eri pogruntu da je z mazdico 100x lep?,z bolj?im feelingom ipd. v ovink prtegnt in jo lovit na volanu kot pa da je vklopljen DSC in vse neki ru?i,?miga medtem ko elektronika "opravlja svoje".

 

Majster dobre gume daj gor pa tud s pri?ganim DSC, lu?ka nebo svetila in utripala. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster dobre gume daj gor pa tud s pri?ganim DSC, lu?ka nebo svetila in utripala. :bravo:

 

 

O bo, bo, samo vpra?anje, ?e upa? do tja... :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O bo, bo, samo vpra?anje, ?e upa? do tja... :D

 

Z lahkoto.

 

Mojster ima bencinarja in je to "malo" druga?e kot pri vas " traktoristih". :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster dobre gume daj gor pa tud s pri?ganim DSC, lu?ka nebo svetila in utripala. :bravo:

 

Zdej so ?e original Bridgestonke - Made in Japan gor in so jajc za bolj "divjo" vo?njo. GY F1 so se limale na cesto. Zdej brez vklopljenega DSC-ja lepo mal zdrsi avto in ga sam poravnava?. Zadnji? sem na koncu tivolske kjer zavije? desno na tr?a?ko "mal preve?" v kri?i??e prletu da je za?el samo ?migat pa neki pokat k je avto spodna?at za?el da sm mislu da bo vse potrgal.

 

Za zimske gume pa konec meseca padejo tele 15tke od RC-ja in Goodyear UG7+, tko da bo mer u bajt :bravo:

post-288-1223289944_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti bo? govoru, k si se do poletja vozil z zimskimi gumami :P

 

:hohoho::hohoho:

 

Pa do sredine decembra z letnimi in to brez problema.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem kon?no sprobal eno zadevo ki me je "matrala" ?e nekaj ?asa.

 

Uglaunem, pred cca. pol leta sem nabavil za potrebe gradnje (kljuka, da ga ni ?koda itd.) Renault 5 1.6D. Ker je zasnova motorja ?e kar precej stara in temu primerno robustna me je fullll matralo, ?e bi tale zadeva ?la na odrabljeno olje ki se uporablja v gospodinjstvu itd. po doma?e na olje za cvrtje iz friteze.

Malce sem se pozanimal, prebral okoli tega in ugotovil da u bistvu nebi smelo bit problema (celo izumitelj Otto je za svoje motorje predvidel olje kot pogonsko gorivo).

In danes sem zbral pogum in dovolj odpadnega olja, ga prefiltriral in hop v tank. Bottom line, glede na to da tole pi?em v temi pohvalite se vam je verjetno jasno da avto laufa B/P :bravo: , in najpomembnej?e absolutely for free! B)

 

Malce me edino le skrbi kaj bo zjutraj z v?iganjem :ne vem: .........?ivi bili pa videli! :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem kon?no sprobal eno zadevo ki me je "matrala" ?e nekaj ?asa.

 

Uglaunem, pred cca. pol leta sem nabavil za potrebe gradnje (kljuka, da ga ni ?koda itd.) Renault 5 1.6D. Ker je zasnova motorja ?e kar precej stara in temu primerno robustna me je fullll matralo, ?e bi tale zadeva ?la na odrabljeno olje ki se uporablja v gospodinjstvu itd. po doma?e na olje za cvrtje iz friteze.

Malce sem se pozanimal, prebral okoli tega in ugotovil da u bistvu nebi smelo bit problema (celo izumitelj Otto je za svoje motorje predvidel olje kot pogonsko gorivo).

In danes sem zbral pogum in dovolj odpadnega olja, ga prefiltriral in hop v tank. Bottom line, glede na to da tole pi?em v temi pohvalite se vam je verjetno jasno da avto laufa B/P :bravo: , in najpomembnej?e absolutely for free! B)

 

Malce me edino le skrbi kaj bo zjutraj z v?iganjem :ne vem: .........?ivi bili pa videli! :huh:

 

Ne me j... Sa?o. Dober si :bravo: ?e povem tole vsem tistim z Golfom II na Rakitni in okolici... Ne n? ne bom povedu, bom kar ?rpalko s takim oljem odprl. :jupiii::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem kon?no sprobal eno zadevo ki me je "matrala" ?e nekaj ?asa.

 

Uglaunem, pred cca. pol leta sem nabavil za potrebe gradnje (kljuka, da ga ni ?koda itd.) Renault 5 1.6D. Ker je zasnova motorja ?e kar precej stara in temu primerno robustna me je fullll matralo, ?e bi tale zadeva ?la na odrabljeno olje ki se uporablja v gospodinjstvu itd. po doma?e na olje za cvrtje iz friteze.

Malce sem se pozanimal, prebral okoli tega in ugotovil da u bistvu nebi smelo bit problema (celo izumitelj Otto je za svoje motorje predvidel olje kot pogonsko gorivo).

In danes sem zbral pogum in dovolj odpadnega olja, ga prefiltriral in hop v tank. Bottom line, glede na to da tole pi?em v temi pohvalite se vam je verjetno jasno da avto laufa B/P :bravo: , in najpomembnej?e absolutely for free! B)

 

Malce me edino le skrbi kaj bo zjutraj z v?iganjem :ne vem: .........?ivi bili pa videli! :huh:

 

Hja,bravo ne za to "hrabrost". :bravo: V najslab?em primeru ti bo zjutraj di?alo po pomfriju in te bo takoj

zgodaj primla lakota. ;)

Se bo? pa vozil zastonj...samo bo treba doma dosti fritezo rabit.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni to, da bi avto vsak dan s tem laufal, je pa vredno vmes kak tank dizla pr?parat :)

 

p/s: zdja lahko ?e proba? ?e se z dizlom me?a, potem gre pa avto na me?anco :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pove?ite se z MCDonaldsom. Oni se ga bodo znebili, vi se boste pa vozili. :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje sem dobil kar lepo doma....iz friteze parkrat rabljeno, ko ni ve? primerno za cvrtje, enostavno zlije? ven iz friteze in namesto da bi romalo v smeti, WC ?koljko ali kamorkoli ?e ga precedi? skozi gosto cedilo (za posipat sladkor u prahu oz. kej podobnega) v suho, ?isto kantico in nato v rezervoar.

Za prvi? sem pustil v tanku cca. 15-20 l nafte in zraven prime?al 5 l olja.....zadeva laufa. Drugi? ra?unam da bom prime?al 10l olja in tako dalje. ?e se bo izkazalo da avto laufa B/P na olje bom pa? olje nabavljal v lokalnih restavracij ki pomojem itak nimajo kam z odpadnim oljem.

Avto je pa v uporabi dnevno tako da ni strahu da dalj ?asa nebi laufal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje sem dobil kar lepo doma....iz friteze parkrat rabljeno, ko ni ve? primerno za cvrtje, enostavno zlije? ven iz friteze in namesto da bi romalo v smeti, WC ?koljko ali kamorkoli ?e ga precedi? skozi gosto cedilo (za posipat sladkor u prahu oz. kej podobnega)

 

Kak?en filter rabi?? 400, 250, 100 ali 50 mikronski? Zrihtam zastonj kukr ?e?. :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje sem dobil kar lepo doma....iz friteze parkrat rabljeno, ko ni ve? primerno za cvrtje, enostavno zlije? ven iz friteze in namesto da bi romalo v smeti, WC ?koljko ali kamorkoli ?e ga precedi? skozi gosto cedilo (za posipat sladkor u prahu oz. kej podobnega) v suho, ?isto kantico in nato v rezervoar.

Za prvi? sem pustil v tanku cca. 15-20 l nafte in zraven prime?al 5 l olja.....zadeva laufa. Drugi? ra?unam da bom prime?al 10l olja in tako dalje. ?e se bo izkazalo da avto laufa B/P na olje bom pa? olje nabavljal v lokalnih restavracij ki pomojem itak nimajo kam z odpadnim oljem.

Avto je pa v uporabi dnevno tako da ni strahu da dalj ?asa nebi laufal.

 

Ne vem,?e bo ?lo z restavracijami in trgovino to z odpadnim oljem.Vsi imajo namre? odredbo o oddajanju odpadnega olja posebnim odjemalcem,ki ga predelajo naprej. :whatever:

Mogo?e pa ti bodo odstopili kak litr?ek ali dva-se jim ne bo poznalo...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no sm si kupu sobn bicikl, za katerga pa poznvalci (mene) trdijo, da je samo pra?anje dni oz. ur, kdaj se bo za?el na njemu zgolj prah nabirat, pa ne bo ve? za nobeno rabo oz. bo kot zapu??eni artikel! Bomo vidl! <_<:P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.