Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

V?eraj sem se vozil 2 urio po fakin Parizu z GPSom na bberiju preko 3Gja....in rezultat:

18.10.2010 22:52 Storitve v gostovanju Prenos podatkov v tujini SFR France 01:07:32 1,04 ? :harhar::harhar:

 

Pa ?e za Ajvarja

Letali??e Treviso

post-2637-1287478308_thumb.jpg

In pa francoska po?ast

post-2637-1287478350_thumb.jpg

 

Moj ride - 1.2 bencin, pa kr leti (po ravnini)

post-2637-1287478406_thumb.jpg

 

Pa ?e lepa vo?nja do Benetk po predpisih (razen Rebernic kjer so hoteli 60 od mene ?zmeden? ), pa sej to je ze nevarno da te z mesta odpihne...

post-2637-1287478491_thumb.jpg

 

PA ?e mal italjanske romantike

post-2637-1287478618_thumb.jpg

 

Nazaj grede gas pono?i - 170 v glavnem zarad prometa, da nisem samo bremzal in poraba 6,5 :rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe v na?rtu imam barvanje celega avta :) spomladi, morm pa re?t, da ko ga je

frend pogledu (li?ar) se je za glavo prjeu :)

 

prov rad bi spoznal tega motorika k je ta avto ?trihu oz. poliru :D

 

imam pa neke pikce po vseh ?ipah, ki ne gredo dol :( niti z krpo + steleks :(

 

 

ja Borut sej ve? :D bio-olje pa to :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jea, u?eri je biv zame sre?en dan, Vettel ni postal vodilni v prvenstvu F1 (in v kon?ni fazi ne bo prvak 2010), potem pa Serpentin?ek postal ?upan zve?er, huhu! :jupiii::danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V petk po ?ihtu se ?ou mal pelat in kon?ou prijetno opit (nism ve? vozu po tem k sm alkohol vidu), v soboto delou od 11 do 21 (to bl u jamralnik sodi) danes pa 3 ure boulal s sodelavci :jupiii: blo noro dobr smeha je bla polna skleda

 

Kje si bowlu, ker sm bil js tut u?eri na bowlingu? :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na jesenicama sm boulu, kr je s tm sodelavc k ns je zapustu doma :D

 

aha, pol nismo bli na istem mestu, js sm bil u LJ ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razturil sakerja(pol ure dela) :blush: .

VSE se odvije z lahkoto, rje ni, skratka zadovoln sem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm po meilu ?estital novmu ?upanu, pa ?e tut dobil zahvalo za ?estitke in glas, ter vabilo da se lahko kaj zglasim do njega, da podebatirava o aktualni problematiki (vrtci itd.)! :danzoman::bravo:

 

?arec je DEC! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
    • Skoraj vse so že iznašli: kavo brez kofeina, pivo brez alkohola, avto brez šoferja, …… Le vlade brez kretenov še ne...
    • Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun         Bo bo, samo vprašanje je pod čigavim lastništvom. Tesla ima dost zaslepljenih sledilcev da bo kot znamka obstala. Sta pa ustanovitelja pomoje naredila veliko napako da sta prodala teslo musku, ne pa kateri od večjih firm.
    • Bil sem v trgovini. Pomeril sem dve obleki in trojne kavbojke. Nazadnje sem si kupil burek. Edino ta mi je pasal...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.