Skoči na vsebino

Lucke na armaturi


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Se lastnik Mazde Xedos 6 in mi na armaturi ne gorijo dolocene lucke v tipkah,a ima gdo kaksno sliko kako se odstrani gumbkeda lahko zamenjam zarnice,..

 

lp hvala

 

Samo tipke NE gredo dol, je potrebno vzeti plastiko okrog ?tevcev, kamor so pritrjene vste tipke in rgulacija ventilacije. Ko to naredi?, od tiste velike plastike od?raufa? ohi?je v katerem je vsa elektronika za vatilacijo, potem pa to ohi?je odpre?, in tam bo? videl lu?ke. So pa ultra majhne, nekatere pa so led.

 

Lahko ti popoldne-zve?er poslikam, da se bo? la?je orientiral.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tipke NE gredo dol, je potrebno vzeti plastiko okrog ?tevcev, kamor so pritrjene vste tipke in rgulacija ventilacije. Ko to naredi?, od tiste velike plastike od?raufa? ohi?je v katerem je vsa elektronika za vatilacijo, potem pa to ohi?je odpre?, in tam bo? videl lu?ke. So pa ultra majhne, nekatere pa so led.

 

Lahko ti popoldne-zve?er poslikam, da se bo? la?je orientiral.

 

lepo bi te prosil za slikebi ti bil zelo hvalezen

 

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepo bi te prosil za slikebi ti bil zelo hvalezen

hvala

 

Se bova zmenila za kak :pepsi: . :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no, sem na?el nekaj trenutkov ?asa.

Najprej odvije? in sname? iz armature cel kos ki ga vidi? na prvi sliki. Seveda je potrebno kar nekaj akrobacij da to dobi? ven in odkl,opi? vse ?ice.

Potem odvije? vijake, kateri dr?ijo belo ohi?je, kjer je vsa elektronika za ventilacijo in klimo. Ta pokrov samo odmakne? da pride? do vijakov na plo??i, ki je pokrita z prozorno plastiko, in jih odvije?, tako ti bo v roki ostala plo?a ki ima lu?ke, kater bi rad zamenjal.

Upam da sem vsaj malo pomagal, ?e pa je to preve? zakomplicirano pa lahko tud uleti? pa zrihtava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no, sem na?el nekaj trenutkov ?asa.

Najprej odvije? in sname? iz armature cel kos ki ga vidi? na prvi sliki. Seveda je potrebno kar nekaj akrobacij da to dobi? ven in odkl,opi? vse ?ice.

Potem odvije? vijake, kateri dr?ijo belo ohi?je, kjer je vsa elektronika za ventilacijo in klimo. Ta pokrov samo odmakne? da pride? do vijakov na plo??i, ki je pokrita z prozorno plastiko, in jih odvije?, tako ti bo v roki ostala plo?a ki ima lu?ke, kater bi rad zamenjal.

Upam da sem vsaj malo pomagal, ?e pa je to preve? zakomplicirano pa lahko tud uleti? pa zrihtava.

 

ej najlepsa havala za tako lepo instrukcijo,ob priliki se bova zmeniza za eno gajbo telih :cheers:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej najlepsa havala za tako lepo instrukcijo,ob priliki se bova zmeniza za eno gajbo telih :cheers:

 

No go, ker NE pijem alkohola. :pepsi:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej bo pa za druge na naslednjem sre?anju :D

 

Optimist. :P

 

Da nebo? ti dajal za pja?o, k bo? mel gor nov kolektor ?!?!?! :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da nebo? ti dajal za pja?o, k bo? mel gor nov kolektor ?!?!?! :blink:

 

Ne preve? govort da nebom res moru dat :P Ti si jo bo? pa itak zaslu?u!!! :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne preve? govort da nebom res moru dat :P Ti si jo bo? pa itak zaslu?u!!! :rispekt:

 

Upam. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ... Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.