Skoči na vsebino

cviljenje zadnjih zavor


Priporočeno sporočilo

Pri majhni hitrosti ko zaviram mi cvilijo zadnje zavore.So pa od zadi bobni.Pa sem ?e menjal le?aje pa ?e mi vedno cvili.Zdaj pa me zanima ?e ve keri ?e so mogo?e pakni krivi da cvili ali je kaj zvito.Pakne pa sem pred par meseci menjal tak da ?e ?ist obrabljeni niso.Pa tudi ?e ro?no malo potegnem mi cvili.Gre pa mi ?e ful na ?ivce.?e je ?e mel keri podoben problem prosim za odgovor!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej ?e si menjal pakne in so ?e nove pol je razumlivo da malo pocvilijo!!!

Kaj pa rob dromenlov si dal kaj postru?it!!!!(morda se niso ?e dobro usedle pkne)

 

 

Probaj tako ,da kake par 100 metrov pelje? z zategneno ro?no zavoto(ampak ne da kolesa blokirajo)

da malo znuca? pakne(da jih malo segreje? in da se ?e malo usedejo!!! ?e se ?e niso)

 

Ponavadi je pomagalo

!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni je bilo tako k sm kupil avto da je vse neki hotl cvilit!!!

 

Pa sm parkrat bremzal tako na polno za spredaj in se peljal z zategneno ro?no za zadaj!!!

 

O?itno je nucalo!!! :bravo:

Probaj in napi?i rezultat

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: kot je uklopko svetoval,pri meni je blo isto pri vec avtih,posebej ce so robi na dromlah,peljat se z rocno malo,ali pa tudi rahlo bremzo drzis pri voznji,ce pa ne pomaga pa so pakne za en kurac kvalitete,al pa dromle podrejat najboljse cele ne samo roba

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

normalno ?e se je pa grelo!!! :bravo:

 

?e ti bo ?e cvililo pa lahko ?e vse pakne razdre? in jih malo o?mirgla?!!!

druga?e pa le da je ?lo na bol?e!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.