Skoči na vsebino

1.8 16v DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti".

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

Napisano

Chip tuning pride v po?tev samo in SAMO v primeru, da ima? turbo diesel ali tubro benzin motor. Ali pa kot zaklju?ek tuninga potem ko si zamenjal ?e pol motorja (odmi?ne, sesalne kolektorje, ni?al glavo, izpu?ni kolektor,...)

 

Tak da...?al! To je to! Sicer ima ata isto in morem re?t, da avto ?ist lepo gre. Mogo? samo ni ob?utka da gre, ampak pele? se ?ist lepo (ni to glih 2.5 V6 :hohoho: )

 

Nalij noter dober bencin (OMV 100 ali Agip 98), preveri da ni zabit luftfilter ali benzinfilter, pa mal ga ti??i, da ga spu?e? pa bi mogl bit mal bols!

 

Sicer pa...glede na to kak?ne so danes kazni...mislim, da je motor preko dovolj! :bravo:

:)
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev.

 

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

 

 

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

Napisano

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

 

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

Napisano

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

 

S tem motorjem si ne more? ni? pomagati. Nabavi BP - tega lahko tuna? po mili volji pa bo zdr?al.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

Napisano

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

 

No na tvoj odg. sem ?akal en ki ne melje prazne slame!!! ;)

Napisano

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

:)
Napisano

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

 

 

?e bo? gor dal turbino , zakaj bi ni?al glavo,.. raje jo povi?aj pa pove?aj tlak turbine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook :D

:)
Napisano

 

1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

 

 

 

a to je govora o takem motorju kot ga ma marko??

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook :D

 

jaz bom dal gor supercharger (turbino na jermen). :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: ,samo moram dobiti ?e kak standalone ali pa pigyback sistem.Megasquirt mi ne di?i najbolj.Zanimal sem se za Electromotive TEC-II Stand Alone , pa je bolj priro?no, zraven pa ?e dobi? v?igalni modul... tako da ne rabi? ve? rotorja in cin?pule...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

 

Kdo te je spet to nasral? Spet kak tak, ki te je ?e nasral, da ?e bo? ovil ves avspuh od kolektorja do zadnjega lonca z stekleno volno, da bo? dobil mnogo konjev nakar si poskusil in ni bilo efekta? :hohoho:

Pozabil si namre? pomembno dejstvo: vseved NIMA turbine pa ima cca 300 konjev (res da s pomo?jo N20) in vozi v klasi 12. Jajc? Nima potenciala? Jeah right. In mimogrede, njegov avto je vsakodnevno vo?en, torej lahko previdevamo da ne gre za neko pretirano navito zadevo, s katero se ne bi dalo voziti normalno.

Na tvoj motor bi jaz vseeno raje dal turbino, motor je ?e v ?tartu namenjen tudi za turbino in bi pomoje brez te?av z minimalnimi predelavami zdr?al pol bara, pri takem tlaku bi pa imel vsaj 170 konjev, ?e bi bil kolikor toliko sistem. ;) In verjemi, ni veliko cenovne razlike, ?e se znajde?. ;) Res pa ni toliko mo?i pri nizkih obratih, ampak OK, navor tudi VELIKO pomaga. ;) Karkoli bo? naredil, pa upam, da bo? potem pri?el kdaj na kak drag, da vidim tole zadevo kako leti. B)

 

@Tich, potem si v podobni zagati kot jaz. :hohoho:

-NA tuning tega motorja na ene 160-170 konjev z bolt on modifikacijami (odmi?ne, kolektor, celoten izspu?ni sistem), ?e ve? (cilj bi bil 180 konjev) z head portingom, ki bi se naredil na rezervni glavi, super odzivnost, ni? zezanja z elektroniko...

-Turbo ampak pod 200 konjev se ne pogovarjam,

-Eno izmed teh dveh opcij narediti na rezervnem motorju, ki ima itak ?e serijsko 150 konjev, samo bi prej naredil generalko ter ga pripravil na ?im ve? konjev (hmm kovani bati mi recimo di?ijo :D)

-Uvozit 187 konjski 2.0 motor (VVL- Variabilno krmiljenje ventilov- VTEC po doma?e :P ) ali pa 1.6 motor z 176 konjev (ta 1.6 ima zaradi VVLja tudi skoraj 150 Nm navora ?ez vse obmo?je do 7200 obratov (tam ima maksimum 162 Nm). Aja opcija je tudi 2.0 blok in 1.6 glava, kar bi prineslo 200 konjev, ampak ?e en motor dosti ko?ta, ?eprav sem videl 1.6 glave na istih blokih kot je moj)

-Uvoz turbo verzijo mojega motorja, pa bi imel 200-230 konjev (odvisno, ?e je od Bluebirda al od Sunnya GTi-R)

Zdaj se pa odlo?i ob tako razli?nih verzijah, cene so pa itak v vsakem primeru blizu 2000? ali ?e dosti ?ez... :whatever:

Napisano

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

Napisano

Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn)

 

Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a!

:)
Napisano

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho: samo kako dolgo bo zdr?al 500 HP serijski V6.?e ho?e? V6 motor spraviti na tako mo? da bo en ?as ?lo ,treba vlo?iti kar nekaj denarja.Teorija ni praksa.Pa v tem V6 motorju o katerem se govori nekaj manjka kar imajo turbo grajeni motorji. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja no, v bistvu je volan vaservaga🤣
    • Eden od korektnih in konkurencnih prodajalcev pnevmatik in platišč, pri katerem se splača povprašati, ko ste pred nakupom.
    • Koliko promil je pogovorno na Dolenjskem samo v zraku...🤔   Ok-zares...eno moje mnenje,za katerim stojim.   Gre za popuščanje že od nekdaj.   Bom navedel Rudy Giuliani-ja,ki je bil župan NewYorka  (1994-2001) in je resnično očistil New York kriminala. In kako je to naredil? Začel je z najmanjšimi prestopki in vse večjimi in večjimi... Vse je kaznoval (seveda preko policije). od kajenja tam,kjer je prepovedano,odlaganja smeti,kjer ni mesto za to,že najmanjših tatvin itd...naprej do preprodajalcev drog,orožja,pravih kriminalcev itd...ne rabim naštevati...   Uspehi so bili neverjetni...kako pa je v New Yorku danes pa mislim,da ne rabim pisati...za kaj pa je tako pa tudi ne rabim...   Gre za stari slovenski pregovor-"kar se Janezek nauči,to Janezek zna"...enako je z romi.   Jqz tukaj krivim vse-vse vlade,kompletno socialo,policijo in vaščane-vsi so bili tukaj preveč popustljivi,gledali stran. Slabo je pa tukaj stanje toliko bolj,ker je "zavoženo",in velika večina  majhnih otrok romov kaj drugega niti ne poznajo...starejši in starši pa-saj niso neumni,in točno vedo,za kaj gre...ti se bodo težko spremenili. Kot rečeno-potrebna bi bila "trda roka" in pedantno ukrepanje ob vseh še tako majhnih prestopkih...na njih pa je izbira,kaj bodo izbrali-pot dobrega in sožitja,ali pa tisto drugo z vsemi konsekvencami. Seveda je pa potrebno biti pravičen..tu ne mislim da smo romom kaj dolžni itd...gre za to,da imajo enake priložnosti itd...a pod enakimi pogoji kot za vse...ker kot sem že napisal "zavoženo".. težko je nekoga zaposliti in integrirati,če ne zna niti pisati,brati itd......ljudje se težko spremenijo ker "navada je železna srajca"...in potrebno je desetletja in desetletja... Po srcu sem optimist (pač tehtnica)...a v tem primeru ne morem biti...ker kot pišem-izobrazba itd... Kolikor je smrt tragika,je za vse vpletene-predvsem tudi vlado,policijo,socialo,socialne delavce,učitelje,ravnatelje itd.-priložnost....a kot se zdi ne bo iz tega nič,ker "bi morali vsi",pa po moje ne bodo.  
    • Ko sem kupoval komplet za mazdo 6, feltne+gume, mi je brez posebnega opozorila dal pokrovčke gor od mazde, namesto MAK.   http://www.alumoda.si/  
    • Tudi škoda nima več logota na volanu in po novem napis😏🤣🤓
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.