Skoči na vsebino

1.8 16v DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti".

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

Napisano

Chip tuning pride v po?tev samo in SAMO v primeru, da ima? turbo diesel ali tubro benzin motor. Ali pa kot zaklju?ek tuninga potem ko si zamenjal ?e pol motorja (odmi?ne, sesalne kolektorje, ni?al glavo, izpu?ni kolektor,...)

 

Tak da...?al! To je to! Sicer ima ata isto in morem re?t, da avto ?ist lepo gre. Mogo? samo ni ob?utka da gre, ampak pele? se ?ist lepo (ni to glih 2.5 V6 :hohoho: )

 

Nalij noter dober bencin (OMV 100 ali Agip 98), preveri da ni zabit luftfilter ali benzinfilter, pa mal ga ti??i, da ga spu?e? pa bi mogl bit mal bols!

 

Sicer pa...glede na to kak?ne so danes kazni...mislim, da je motor preko dovolj! :bravo:

:)
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev.

 

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

 

 

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

Napisano

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

 

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

Napisano

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

 

S tem motorjem si ne more? ni? pomagati. Nabavi BP - tega lahko tuna? po mili volji pa bo zdr?al.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

Napisano

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

 

No na tvoj odg. sem ?akal en ki ne melje prazne slame!!! ;)

Napisano

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

:)
Napisano

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

 

 

?e bo? gor dal turbino , zakaj bi ni?al glavo,.. raje jo povi?aj pa pove?aj tlak turbine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook :D

:)
Napisano

 

1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

 

 

 

a to je govora o takem motorju kot ga ma marko??

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook :D

 

jaz bom dal gor supercharger (turbino na jermen). :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: ,samo moram dobiti ?e kak standalone ali pa pigyback sistem.Megasquirt mi ne di?i najbolj.Zanimal sem se za Electromotive TEC-II Stand Alone , pa je bolj priro?no, zraven pa ?e dobi? v?igalni modul... tako da ne rabi? ve? rotorja in cin?pule...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

 

Kdo te je spet to nasral? Spet kak tak, ki te je ?e nasral, da ?e bo? ovil ves avspuh od kolektorja do zadnjega lonca z stekleno volno, da bo? dobil mnogo konjev nakar si poskusil in ni bilo efekta? :hohoho:

Pozabil si namre? pomembno dejstvo: vseved NIMA turbine pa ima cca 300 konjev (res da s pomo?jo N20) in vozi v klasi 12. Jajc? Nima potenciala? Jeah right. In mimogrede, njegov avto je vsakodnevno vo?en, torej lahko previdevamo da ne gre za neko pretirano navito zadevo, s katero se ne bi dalo voziti normalno.

Na tvoj motor bi jaz vseeno raje dal turbino, motor je ?e v ?tartu namenjen tudi za turbino in bi pomoje brez te?av z minimalnimi predelavami zdr?al pol bara, pri takem tlaku bi pa imel vsaj 170 konjev, ?e bi bil kolikor toliko sistem. ;) In verjemi, ni veliko cenovne razlike, ?e se znajde?. ;) Res pa ni toliko mo?i pri nizkih obratih, ampak OK, navor tudi VELIKO pomaga. ;) Karkoli bo? naredil, pa upam, da bo? potem pri?el kdaj na kak drag, da vidim tole zadevo kako leti. B)

 

@Tich, potem si v podobni zagati kot jaz. :hohoho:

-NA tuning tega motorja na ene 160-170 konjev z bolt on modifikacijami (odmi?ne, kolektor, celoten izspu?ni sistem), ?e ve? (cilj bi bil 180 konjev) z head portingom, ki bi se naredil na rezervni glavi, super odzivnost, ni? zezanja z elektroniko...

-Turbo ampak pod 200 konjev se ne pogovarjam,

-Eno izmed teh dveh opcij narediti na rezervnem motorju, ki ima itak ?e serijsko 150 konjev, samo bi prej naredil generalko ter ga pripravil na ?im ve? konjev (hmm kovani bati mi recimo di?ijo :D)

-Uvozit 187 konjski 2.0 motor (VVL- Variabilno krmiljenje ventilov- VTEC po doma?e :P ) ali pa 1.6 motor z 176 konjev (ta 1.6 ima zaradi VVLja tudi skoraj 150 Nm navora ?ez vse obmo?je do 7200 obratov (tam ima maksimum 162 Nm). Aja opcija je tudi 2.0 blok in 1.6 glava, kar bi prineslo 200 konjev, ampak ?e en motor dosti ko?ta, ?eprav sem videl 1.6 glave na istih blokih kot je moj)

-Uvoz turbo verzijo mojega motorja, pa bi imel 200-230 konjev (odvisno, ?e je od Bluebirda al od Sunnya GTi-R)

Zdaj se pa odlo?i ob tako razli?nih verzijah, cene so pa itak v vsakem primeru blizu 2000? ali ?e dosti ?ez... :whatever:

Napisano

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

Napisano

Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn)

 

Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a!

:)
Napisano

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho: samo kako dolgo bo zdr?al 500 HP serijski V6.?e ho?e? V6 motor spraviti na tako mo? da bo en ?as ?lo ,treba vlo?iti kar nekaj denarja.Teorija ni praksa.Pa v tem V6 motorju o katerem se govori nekaj manjka kar imajo turbo grajeni motorji. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.