Skoči na vsebino

M6 - redni servis 20.000 km


Priporočeno sporočilo

nekam dosti je tole :ne vem:

 

 

moji servisi (tisti na 20kkm je bila ena kompenzacija tako, da ni realna cena)

 

248,46 ? Servis na 80.000 km

 

283,76 ? Servis na 60.000 km

 

244,12 ? Servis na 40.000 km

 

45,48 ? Servis na 20.000 km

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

misl? 245 na 20.000? ?zmeden?

 

 

 

(tisti na 20kkm je bila ena kompenzacija tako, da ni realna cena)

 

 

 

A ti je dosti,al ti ?e Boss pove? :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem sem pa jaz mislil da sem dal za olje preve? denarja :blink:

 

Olje za DPF filter trdih delcev ;) Zato taka cena.

 

 

Da mi tri ure pa pol olje pa filtr menja ...

?e si zverziran mehanik ima? v pol ure vse narejeno

 

Hja, in spet smo tu... ?e bi le bilo treba le olje in oljni filter menjat, bi jaz ?ravfala, believe me.

Dejansko je treba na vsakem servisu pregledati vse predpisane kontrolne to?ke, z razdiranjem/odpiranjem in sestavljenjem/zapiranjem kjer je to treba. Ja valjda da se ne lufta 3 ure potem ko je ?e fertig. Eh,... saj mi je jasno da brezveze razlagam, ampak vseeno. Dela je dejansko precej.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hoj.

 

Hmm, jaz sem imel vse servise nekje med 38.000 - 45.000 bivsih, mogoce kdaj kaj vec. Toliko ur dela se mi zdi definitivno prevec. Jaz bi na tvojem mestu sel nazaj in jih vprasal, kaj so toliko casa poceli. Bom za hec zvecer pogledal svoje stare racune, koliko casa vzame tak servis.

 

V glavnem, jaz svojega po 100.000 vozim na neuraden servis, pa se mu bolje godi.

 

Koliko ste pa ostali kaj dali za servis na 120.000, ko menjajo jermene?

 

Kar pa se tice predpisanih tock... kolikor jaz razumem so tam bolj zaradi garancije kot cesarkoli drugega. Zato mi ni jasno, zakaj placujes za nekaj, kar itak garantira firma v okviru garancije...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje za DPF filter trdih delcev ;) Zato taka cena.

Hja, in spet smo tu... ?e bi le bilo treba le olje in oljni filter menjat, bi jaz ?ravfala, believe me.

Dejansko je treba na vsakem servisu pregledati vse predpisane kontrolne to?ke, z razdiranjem/odpiranjem in sestavljenjem/zapiranjem kjer je to treba. Ja valjda da se ne lufta 3 ure potem ko je ?e fertig. Eh,... saj mi je jasno da brezveze razlagam, ampak vseeno. Dela je dejansko toliko.

 

 

Eh tak pa? je to... Prvo kupijo avto, za to imajo denar, potem pa jokajo pa bi najraje vodo noter v ma?ino vlivali nekateri pa jim je vse predrago... Eh.... Imam preve? primerkov.... Dobro pa da obstajajo forumi da se lahko nekateri zjokajo ce se ze drugje ne morjo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh tak pa? je to... Prvo kupijo avto, za to imajo denar, potem pa jokajo pa bi najraje vodo noter v ma?ino vlivali nekateri pa jim je vse predrago... Eh.... Imam preve? primerkov.... Dobro pa da obstajajo forumi da se lahko nekateri zjokajo ce se ze drugje ne morjo

 

Heh, ce nimas nic bolj pametnega za povedat, potem se raje ne oglasaj. Ko bos ti za svoj avto dal 80k sit, bos tudi malo postrani pogledal.

 

Tukaj se gre za nategovanje. Ko sem kupoval avto so mi na Renaultu rekli, da pride redni servis za diesel laguno malo vec kot 15.000 sit. Seveda sem se obrnil in sel ven. Kaj cem delat pri taki avtohisi, ki me ze prvih 10 min nateguje. Meni je jasno, da uraden reden servis ne more biti 15.000 sit in pika!

 

Ko sem na mazdi 6 pri 80.000 spraseval kdaj je veliki servis, so se delali neumnega in govorili, da velikega servisa sploh ni!!!!!!!!! Splet okoliscin je nanesel da sem 100.000 se peljal na uradni servis zaradi garancije, potem pa takoj stran od njih. Enostavno ne prenasam nategovalcev.

 

 

 

 

Pa se moji uradni servisi:

- 40kkm: 43.123 SIT

- 80kkm: 40.053 SIT

- 100kkm: 52.009 SIT (aldehidni filter)

 

Ostalih pa ne najdem, vendar so bili vsi okoli 40.000 sit. Tako da za ceno 80.000 bi jih jaz vprasal ce so se zmotili, nato jim povedal da se mi zdi veliko in da me naslednjic ne vidijo...

 

iz principa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hoj.

 

Hmm, jaz sem imel vse servise nekje med 38.000 - 45.000 bivsih, mogoce kdaj kaj vec. Toliko ur dela se mi zdi definitivno prevec. Jaz bi na tvojem mestu sel nazaj in jih vprasal, kaj so toliko casa poceli. Bom za hec zvecer pogledal svoje stare racune, koliko casa vzame tak servis.

 

V glavnem, jaz svojega po 100.000 vozim na neuraden servis, pa se mu bolje godi.

 

Koliko ste pa ostali kaj dali za servis na 120.000, ko menjajo jermene?

 

Kar pa se tice predpisanih tock... kolikor jaz razumem so tam bolj zaradi garancije kot cesarkoli drugega. Zato mi ni jasno, zakaj placujes za nekaj, kar itak garantira firma v okviru garancije...

 

jaz sem dal pri 120.000 cca 750 eur al neki tazga...

in na uradnem servisu pogledajo vse po spisku (test zavor, amortizerjev, kok je rezervna guma napumpana, vrata ce se dobr zaprejo, namazejo, nov sofware dobis ce je, itd itd...)

pa se mes mas 10 let...

vzdrzevanje je del nakupa avta in na misel mi ne pride, da peljem nekam brezveze...

raje vec pa da je uradno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, ce nimas nic bolj pametnega za povedat, potem se raje ne oglasaj. Ko bos ti za svoj avto dal 80k sit, bos tudi malo postrani pogledal.

 

Tukaj se gre za nategovanje. Ko sem kupoval avto so mi na Renaultu rekli, da pride redni servis za diesel laguno malo vec kot 15.000 sit. Seveda sem se obrnil in sel ven. Kaj cem delat pri taki avtohisi, ki me ze prvih 10 min nateguje. Meni je jasno, da uraden reden servis ne more biti 15.000 sit in pika!

 

Ko sem na mazdi 6 pri 80.000 spraseval kdaj je veliki servis, so se delali neumnega in govorili, da velikega servisa sploh ni!!!!!!!!! Splet okoliscin je nanesel da sem 100.000 se peljal na uradni servis zaradi garancije, potem pa takoj stran od njih. Enostavno ne prenasam nategovalcev.

Pa se moji uradni servisi:

- 40kkm: 43.123 SIT

- 80kkm: 40.053 SIT

- 100kkm: 52.009 SIT (aldehidni filter)

 

Ostalih pa ne najdem, vendar so bili vsi okoli 40.000 sit. Tako da za ceno 80.000 bi jih jaz vprasal ce so se zmotili, nato jim povedal da se mi zdi veliko in da me naslednjic ne vidijo...

 

iz principa.

 

 

In nategovalcev je vedno ve?... Ogla?al pa se bom kdaj bom jaz ?elel in ne kdaj mi bo? ti rekel kdaj smem in kdaj ne, drugi? pa? ne kopuj Mazde ali pa ne hodi k nategovalcem ker vidijo da te lahko "nategnejo".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej guys, chill out please

 

Saj ima vsak po svoje prav je pa tudi res, da se vsak po svoje odlo?a, kako in kaj bo servisiral in ker verjetno v veliki ve?ini vsi svoj denar te?ko zaslu?imo nam zato ni popolnoma vseeno kolk te kje oberejo.

 

Pa to ne pomeni, da zdaj je pa treba ?parat v nulo (ja Labi to sem jaz napisal pa ni? nisem stiskal zob ;) ) ampak nekje pa mora biti neka cena, ki je ?e sprejemljiva in ?e gre nekdo preve? ?ez se pa? odlo?i?, da pri njemu pa servisiral ne bo? ve?. Tolk enostavno je to in zato smo tukaj forum, da si izmenjamo mnenja in podebatiramo in da lahko tudi malo pojokcamo in se razburimo, ampak thats life.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vedno mislim ta tukaj ne gre za jamranje in skrtarjenje temvec za nateg. Dvojna cena glede na ostale primere pac ni normalna.

 

Zdrava pamet ti da vedeti, da nimajo kaj poceti 3.5h. Za hec poklici in kaksen servis in jih vprasaj, koliko casovno znasa tako delo. Mehaniki mi pravijo 1h, racunajo do 2h. 3.5 pa je definitivno prevec.

 

Ce se ti zdi ok, pac tvoja odlocitev. Ce pa ti naraste pritisk pa jih nekam prijavi, da ocitno nimajo usposobljenega kadra za izvajanje servisov, ce jim tako opravilo vzame polovico delavnika! Zalostno je tudi, da taka opravila ponavadi izvajajo kar studentje...

 

 

 

lp

PEter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.