Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

a se men sam zdi al so podra?il prvi servis? :ne vem: ra?un mam pa u avto,..avto ma pa mt,..tko da,..govorim na bled :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

jaz sem dal takrat 58.000 (sem iskal 10 minut mojo temo)

pa se SLX olje...tko, da se je podrazilo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni so naredili servis na 60000 Km malo preden sem ga kupu. :bravo:

Sem nekaj ?oldov prihranu. :danzoman:

 

 

Napisano

nekam dosti je tole :ne vem:

 

 

moji servisi (tisti na 20kkm je bila ena kompenzacija tako, da ni realna cena)

 

248,46 ? Servis na 80.000 km

 

283,76 ? Servis na 60.000 km

 

244,12 ? Servis na 40.000 km

 

45,48 ? Servis na 20.000 km

33112_1.png

Napisano

misl? 245 na 20.000? ?zmeden?

 

 

druga? pa ja,..na usakmu servisu pi?e 3.40 ur dela :ne vem: ?lovk bi reku da bojo u tokem cajtu ?e kej izbol?al cajt :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

misl? 245 na 20.000? ?zmeden?

 

 

 

(tisti na 20kkm je bila ena kompenzacija tako, da ni realna cena)

 

 

 

A ti je dosti,al ti ?e Boss pove? :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

A ti je dosti,al ti ?e Boss pove? :P:lol:

 

 

sramezljiv blond pa?,..grem u shoping pa ?e zdj sam cene vidm pa n? druzga :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Potem sem pa jaz mislil da sem dal za olje preve? denarja :blink:

 

Olje za DPF filter trdih delcev ;) Zato taka cena.

 

 

Da mi tri ure pa pol olje pa filtr menja ...

?e si zverziran mehanik ima? v pol ure vse narejeno

 

Hja, in spet smo tu... ?e bi le bilo treba le olje in oljni filter menjat, bi jaz ?ravfala, believe me.

Dejansko je treba na vsakem servisu pregledati vse predpisane kontrolne to?ke, z razdiranjem/odpiranjem in sestavljenjem/zapiranjem kjer je to treba. Ja valjda da se ne lufta 3 ure potem ko je ?e fertig. Eh,... saj mi je jasno da brezveze razlagam, ampak vseeno. Dela je dejansko precej.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Hoj.

 

Hmm, jaz sem imel vse servise nekje med 38.000 - 45.000 bivsih, mogoce kdaj kaj vec. Toliko ur dela se mi zdi definitivno prevec. Jaz bi na tvojem mestu sel nazaj in jih vprasal, kaj so toliko casa poceli. Bom za hec zvecer pogledal svoje stare racune, koliko casa vzame tak servis.

 

V glavnem, jaz svojega po 100.000 vozim na neuraden servis, pa se mu bolje godi.

 

Koliko ste pa ostali kaj dali za servis na 120.000, ko menjajo jermene?

 

Kar pa se tice predpisanih tock... kolikor jaz razumem so tam bolj zaradi garancije kot cesarkoli drugega. Zato mi ni jasno, zakaj placujes za nekaj, kar itak garantira firma v okviru garancije...

Napisano

Olje za DPF filter trdih delcev ;) Zato taka cena.

Hja, in spet smo tu... ?e bi le bilo treba le olje in oljni filter menjat, bi jaz ?ravfala, believe me.

Dejansko je treba na vsakem servisu pregledati vse predpisane kontrolne to?ke, z razdiranjem/odpiranjem in sestavljenjem/zapiranjem kjer je to treba. Ja valjda da se ne lufta 3 ure potem ko je ?e fertig. Eh,... saj mi je jasno da brezveze razlagam, ampak vseeno. Dela je dejansko toliko.

 

 

Eh tak pa? je to... Prvo kupijo avto, za to imajo denar, potem pa jokajo pa bi najraje vodo noter v ma?ino vlivali nekateri pa jim je vse predrago... Eh.... Imam preve? primerkov.... Dobro pa da obstajajo forumi da se lahko nekateri zjokajo ce se ze drugje ne morjo

Napisano

bom na?timal Allysso da ko ima naslednji servis da bom zravn in bom poro?al

 

 

?ez 1.300km,..to se prau ?ez en tedn :hohoho:

 

ne sj se hecam,...?ez ene 14dni - 3tedne,..najbl optimisti?na napoved 1 mesc :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Eh tak pa? je to... Prvo kupijo avto, za to imajo denar, potem pa jokajo pa bi najraje vodo noter v ma?ino vlivali nekateri pa jim je vse predrago... Eh.... Imam preve? primerkov.... Dobro pa da obstajajo forumi da se lahko nekateri zjokajo ce se ze drugje ne morjo

 

Heh, ce nimas nic bolj pametnega za povedat, potem se raje ne oglasaj. Ko bos ti za svoj avto dal 80k sit, bos tudi malo postrani pogledal.

 

Tukaj se gre za nategovanje. Ko sem kupoval avto so mi na Renaultu rekli, da pride redni servis za diesel laguno malo vec kot 15.000 sit. Seveda sem se obrnil in sel ven. Kaj cem delat pri taki avtohisi, ki me ze prvih 10 min nateguje. Meni je jasno, da uraden reden servis ne more biti 15.000 sit in pika!

 

Ko sem na mazdi 6 pri 80.000 spraseval kdaj je veliki servis, so se delali neumnega in govorili, da velikega servisa sploh ni!!!!!!!!! Splet okoliscin je nanesel da sem 100.000 se peljal na uradni servis zaradi garancije, potem pa takoj stran od njih. Enostavno ne prenasam nategovalcev.

 

 

 

 

Pa se moji uradni servisi:

- 40kkm: 43.123 SIT

- 80kkm: 40.053 SIT

- 100kkm: 52.009 SIT (aldehidni filter)

 

Ostalih pa ne najdem, vendar so bili vsi okoli 40.000 sit. Tako da za ceno 80.000 bi jih jaz vprasal ce so se zmotili, nato jim povedal da se mi zdi veliko in da me naslednjic ne vidijo...

 

iz principa.

Napisano

Hoj.

 

Hmm, jaz sem imel vse servise nekje med 38.000 - 45.000 bivsih, mogoce kdaj kaj vec. Toliko ur dela se mi zdi definitivno prevec. Jaz bi na tvojem mestu sel nazaj in jih vprasal, kaj so toliko casa poceli. Bom za hec zvecer pogledal svoje stare racune, koliko casa vzame tak servis.

 

V glavnem, jaz svojega po 100.000 vozim na neuraden servis, pa se mu bolje godi.

 

Koliko ste pa ostali kaj dali za servis na 120.000, ko menjajo jermene?

 

Kar pa se tice predpisanih tock... kolikor jaz razumem so tam bolj zaradi garancije kot cesarkoli drugega. Zato mi ni jasno, zakaj placujes za nekaj, kar itak garantira firma v okviru garancije...

 

jaz sem dal pri 120.000 cca 750 eur al neki tazga...

in na uradnem servisu pogledajo vse po spisku (test zavor, amortizerjev, kok je rezervna guma napumpana, vrata ce se dobr zaprejo, namazejo, nov sofware dobis ce je, itd itd...)

pa se mes mas 10 let...

vzdrzevanje je del nakupa avta in na misel mi ne pride, da peljem nekam brezveze...

raje vec pa da je uradno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Heh, ce nimas nic bolj pametnega za povedat, potem se raje ne oglasaj. Ko bos ti za svoj avto dal 80k sit, bos tudi malo postrani pogledal.

 

Tukaj se gre za nategovanje. Ko sem kupoval avto so mi na Renaultu rekli, da pride redni servis za diesel laguno malo vec kot 15.000 sit. Seveda sem se obrnil in sel ven. Kaj cem delat pri taki avtohisi, ki me ze prvih 10 min nateguje. Meni je jasno, da uraden reden servis ne more biti 15.000 sit in pika!

 

Ko sem na mazdi 6 pri 80.000 spraseval kdaj je veliki servis, so se delali neumnega in govorili, da velikega servisa sploh ni!!!!!!!!! Splet okoliscin je nanesel da sem 100.000 se peljal na uradni servis zaradi garancije, potem pa takoj stran od njih. Enostavno ne prenasam nategovalcev.

Pa se moji uradni servisi:

- 40kkm: 43.123 SIT

- 80kkm: 40.053 SIT

- 100kkm: 52.009 SIT (aldehidni filter)

 

Ostalih pa ne najdem, vendar so bili vsi okoli 40.000 sit. Tako da za ceno 80.000 bi jih jaz vprasal ce so se zmotili, nato jim povedal da se mi zdi veliko in da me naslednjic ne vidijo...

 

iz principa.

 

 

In nategovalcev je vedno ve?... Ogla?al pa se bom kdaj bom jaz ?elel in ne kdaj mi bo? ti rekel kdaj smem in kdaj ne, drugi? pa? ne kopuj Mazde ali pa ne hodi k nategovalcem ker vidijo da te lahko "nategnejo".

Napisano

Ej guys, chill out please

 

Saj ima vsak po svoje prav je pa tudi res, da se vsak po svoje odlo?a, kako in kaj bo servisiral in ker verjetno v veliki ve?ini vsi svoj denar te?ko zaslu?imo nam zato ni popolnoma vseeno kolk te kje oberejo.

 

Pa to ne pomeni, da zdaj je pa treba ?parat v nulo (ja Labi to sem jaz napisal pa ni? nisem stiskal zob ;) ) ampak nekje pa mora biti neka cena, ki je ?e sprejemljiva in ?e gre nekdo preve? ?ez se pa? odlo?i?, da pri njemu pa servisiral ne bo? ve?. Tolk enostavno je to in zato smo tukaj forum, da si izmenjamo mnenja in podebatiramo in da lahko tudi malo pojokcamo in se razburimo, ampak thats life.

33112_1.png

Napisano

Jaz se vedno mislim ta tukaj ne gre za jamranje in skrtarjenje temvec za nateg. Dvojna cena glede na ostale primere pac ni normalna.

 

Zdrava pamet ti da vedeti, da nimajo kaj poceti 3.5h. Za hec poklici in kaksen servis in jih vprasaj, koliko casovno znasa tako delo. Mehaniki mi pravijo 1h, racunajo do 2h. 3.5 pa je definitivno prevec.

 

Ce se ti zdi ok, pac tvoja odlocitev. Ce pa ti naraste pritisk pa jih nekam prijavi, da ocitno nimajo usposobljenega kadra za izvajanje servisov, ce jim tako opravilo vzame polovico delavnika! Zalostno je tudi, da taka opravila ponavadi izvajajo kar studentje...

 

 

 

lp

PEter.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.