Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj mi se upalila????

Odnosno zakaj se nije ugasila??

Danas ujutro je prvi put ostala upaljena i ja sam restartao auto i ugasila se. Kad sam slijedeći put palio auto - opet ostade upaljena. Onda jo? jednom, pa sam opet restartao i opet se ugasila, al mi se onda upalila u vo?nji.

I do doma se dovezem sa upaljenom, ostavim auto pred gara?om. I kad sam ga upalio, zgasila se... Bleee.... i meni se vrti. Uglavnom, nekad se ne gasi....

I da, ABS mi ne radi dok je upaljena lampica....

 

Senzor??

Napisano

Ne rabi? diagnostike, ker te bodo na servisu tako ali tako nategnili, imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj.

 

Je pa sigurno senzor zadaj, je samo vpra?anje lavi ali desni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

 

No, dejansko obstaja metoda, ki je poceni.

 

Glede nategovanja strank: meni se res zdi aCosmos v BTCju

kot en kup nategovalcev... mene ne bodo ve? videli.

 

Ok, offtopic...

 

Senzor lahko pomeri? z Ohm-metrom. ?e ima:

1. neskon?no upornost je prekinjen (fu?),

2. ?e nima upornosti je kratek stik (fu?).

 

Meni je nedelujo? zadnji senzor to?no tako kazal (eno ali drugo varianto, ne vem ve?...)

 

Sem potem pomeril ?e delujo?ega na drugi strani in je kazal 1.47kOhm-a.

 

IPB Image

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

 

A imajo vsi enake upornosti?

 

Spra?ujem, ker sprednji so vizuelno malo druga?ni od zadnjih (nimajo "?trle?e pal?ke").

 

Me veseli, da se razumemo. :bravo:

 

IPB Image

Napisano

Vsi imajo enako upornost, ?e je nimajo potem eden ne dela pravilno in ti sveti lu?ka, ABS pa ti ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.