Skoči na vsebino

zavore


RebroRX8

Priporočeno sporočilo

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

 

moje mnenje.....?e bo? kaj takega poceni obesil gor bo? verjetno pla?al 2x!

Morda se spla?a kak? ve? dat za bremze,saj ve? da lih ne zakuri? ob 1. mo?nej?em bremzanju ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

moje mnenje.....?e bo? kaj takega poceni obesil gor bo? verjetno pla?al 2x!

Morda se spla?a kak? ve? dat za bremze,saj ve? da lih ne zakuri? ob 1. mo?nej?em bremzanju ;)

 

 

Ma se sm se mal narobe izrazu

 

To vem ja da jih lah skurm sam stistem sm mislu da ne kakih brembo kitov pa takih stvari.

 

Kaka verjanta komplet ker bom menjal zadne in spredne pa vse ploscice?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da si sposodim temo.

Kaj priporo?ate za predpripravo ?eljusti pred barvanjem - ?i??enje in osnova - ?istilo za zavore, razred?ilo?? :ne vem:

 

Hmm dokler nisem imel pi?tole za peskanje sem jih z drotpir?no (?i?no krta?o :P ) fajn spucal, pol s ?mirglnom in nato s ?istilom za zavore (alkoholna osnova) ker je treba paziti na gumice. Potem pa samo ?e barvo ?ez in si zmagal. ?e bo dobro ??i??eno bo dobro dr?alo. Pa nikar ne kompliciraj preve?.

 

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

 

Na www.brakes4u.co.uk bo? na?el velikost diskov za svojo Mazdo in relativno nizke cene za EBC komplete. Vzame? navadne diske in blackstuff plo??ice. Greenstuf ne glej ker niso ne ti? ne mi?. Lahko gleda? ?e Redstuff ker niso slabe plo??ice. ?e te zanima Ferodo katalog je pa na www.fmecat.eu. Potem gre? lepo v Potokarja in zate?i? kaj bi rad. Pri Potokarju imajo tudi Brembo, HC (high carbon) diski niso slaba ideja, ?e obstajajo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm dokler nisem imel pi?tole za peskanje sem jih z drotpir?no (?i?no krta?o :P ) fajn spucal, pol s ?mirglnom in nato s ?istilom za zavore (alkoholna osnova) ker je treba paziti na gumice. Potem pa samo ?e barvo ?ez in si zmagal. ?e bo dobro ??i??eno bo dobro dr?alo. Pa nikar ne kompliciraj preve?.

Na www.brakes4u.co.uk bo? na?el velikost diskov za svojo Mazdo in relativno nizke cene za EBC komplete. Vzame? navadne diske in blackstuff plo??ice. Greenstuf ne glej ker niso ne ti? ne mi?. Lahko gleda? ?e Redstuff ker niso slabe plo??ice. ?e te zanima Ferodo katalog je pa na www.fmecat.eu. Potem gre? lepo v Potokarja in zate?i? kaj bi rad. Pri Potokarju imajo tudi Brembo, HC (high carbon) diski niso slaba ideja, ?e obstajajo.

 

Najlepsa hvala grem mal pogledat da vidm kake so sploh cene ker to se nism nikol menu na nobenem avtu :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo kak?ne izku?nje z Mtec diski in plo??icami? Sem najdu na eBayu za moje pojme kar ugodno ponudbo za 4 diske in pripadajo?e plo??ice - cca 220? s po?tnino.

 

link

 

LPB

 

pise 1.8 masina - mogoce je isto a vseeno preveri

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Pozdrav,

a je kdo ?e probal tale komplet:

http://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSSCHEIBEN-E...=item3a69898737

Moram namre? menjat zadaj, pa me zanima va?e mnenje...

Ali pa, kaj mi predlagate? :ne vem:

 

Vzami brembo navadne diske pa ferodo plo??ice in si zmagal.Pa ?e drago ni.mislim,da je zastopnik Motomat.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

a je kdo ?e probal tale komplet:

http://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSSCHEIBEN-E...=item3a69898737

Moram namre? menjat zadaj, pa me zanima va?e mnenje...

Ali pa, kaj mi predlagate? :ne vem:

 

 

 

 

Jst mam od ATE komplet (diski+plo??ice) spredaj in zadaj. Zaenkrat se obnesejo OK.

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Si bom ?e jaz to temo sposodil.

 

Kot prvo me zanima ?e je ?e kdo dajal na BA V6 komplet zavore od X9? Baje da gre, samo za ?eljusti je potrebno nove luknje zvrtat ker ne pa?e na nosilec.

 

Ker bom zaradi plati?? ?iril blatnike me zanima ?e bodo tudi diski od X9 doprinesli kak milimeter ali je del diska za pritrditev pri vseh enake debeline?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom ?e jaz to temo sposodil.

 

Kot prvo me zanima ?e je ?e kdo dajal na BA V6 komplet zavore od X9? Baje da gre, samo za ?eljusti je potrebno nove luknje zvrtat ker ne pa?e na nosilec.

 

Ker bom zaradi plati?? ?iril blatnike me zanima ?e bodo tudi diski od X9 doprinesli kak milimeter ali je del diska za pritrditev pri vseh enake debeline?

 

za X9 nvem, pa?ejo pa sprednje ?eljusti in diski od mazde 6 2.3 GT (oz. CD136 so isti) brez da bi karkol predeloval ;)

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa zadaj?

 

Pa zdaj ravno primerjam BA; M6; X9... 255/20; 283/25; 274/28 (velikost/debelina)

 

Imam mo?nost poceni dobit komplet (spredaj, zadaj, diski, plo??ice, ?eljusti) od X9 ampak nwm ?e bo to sploh mo?no spasat skupaj.

 

Kaj je bolj pomembno, velikost ali debelina diska?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oboje je pomembno. Je pa dejstvo, da debelej?i disk se pa? kasneje pregreje. Recimo 200SX S13 zadnji facelift je imel serijsko 280mm diske in mislim da 24mm debele, 300ZX je imel pa isto velikost in 28 ?e ne celo 30mm debel disk. Ve?ji kot je ve?jo pot naredi za en krog, bolje se ohlaja pa bolj kot je ?eljust na ven (?e je ve?ji disk torej) bolj bo ustavilo. Nekako po istem principu kot z ve?jim klju?em la?je losa? ?rauf kot s tamalim, gre za navor. Poenostavljeno, za kaj ve? bi rabil malo ve? fizike za obe razlagi. :D

 

?e se ne motim fantje tudi zadaj dajejo od Mazde 6 ?eljusti. Tule vidim, da ima Xedos 9 konkretno debelej?i disk kot 323F. :punk: 28mm kar je impresivno ?eprav 274mm velikost ni nekaj ful ampak verjetno se vsaj ne pregreje hitro. Tudi Mazda 6 ima 25mm debele, ?e vedno ?isto OK za 323F. Zadnje pri mazdi 6 so vidim ve?je kot pri 323F, sama vi?ina je pa ista (torej stoji disk na istem mestu in ?e so nosilci isti tudi ?eljust, bi znalo pasati?).

 

Za dobro ustavljanje je itak najve? odvisno od plo??ice. Bolj kot je agresivna bolj bo grabila, simpl. Disk je v osnovi le konec pleha, bolj ali manj (pustimo eksote), ?eprav obstajajo malo bolj?i materiali (Brembo HC?), v narezane in navrtane diske pa ne verjamem ve?, kve?jemu na tistih mestih prej napokajo.

 

?e bo? ?e vse rihtal raskiraj ?e par ? in kupi ?e nove pletene cevi za zavoro in kako res kvalitetno zavorno teko?ino naprimer Motul RBF600. Letos sem imel prvi? mo?nost peljati avto, ki ima tudi to zrihtano in lahko re?em, da je pedal ?ez cel N?rburgring ostajal enako trd in prijel takoj, brez pogrezanja (?irjenje cevi ali pregrevanje teko?ine). ?zmeden? V glavnem najbolj?i brake tuning, itak malo ljudi sploh menja zavorno, cevi so ?e "utrujene" ob?utek na pedalu je pa potem ?isto direkten brez kakega ?udnega pogrezanja. :notworth:

 

Glede na to, da so prve Mazde 6 ?e stare ve? kot 10 let bi na tvojem mestu malo pogledal zbite, verjetno bo? poceni pri?el do ?eljusti, z nekaj sre?e celo z dobrimi diski (pa? jih da? poglihati ?eprav se bo komu zdelo sporno) in nove plo??ice, problem solved. Je pa fajn, da pazi?, da ne da? kakega ekstrema na kako stran ker bo potem ali ?el avto na nos ali pa zadaj prehitro blokiralo (kar je zadnje kar ?eli? pri takem posegu). ?eprav glede na to, da je avto normalno te?ak ne bi smel imeti teh te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, najlep?a hvala za iz?rpno pojasnilo.

 

V menjavo zavor se spu??am ker je zadaj desno odpovedala ro?na zavora/cilinder. Po hitri informaciji me baje pride nov del ve? kot pa komplet zavor od Xedos 9 pri katerem bi naj imeli diski in plo??ice manj kot 1000km (nisem ?e videl tega kompleta, ampak bom ?el naslednji teden preverit in seveda vpra?at na kak na?in se da prilagodit ?eljusti za te nosilce). ?e menjam komplet, potem verjetno ne bi smelo bit razlike v zaviranju spredaj-zadaj? Seveda ?e monta?a ne bo mogo?a bom pa poiskal zavore od M6.

 

EDIT:

Nekaj takega bi bilo v redu? pletene zavorne cevi ali se da dobit kje kaj bolj?ega ali cenej?ega?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preverjeno od Mazde 6 zadnja ?eljust NE pa?e na 323f!

 

Objavljena slika

 

mogu bi enkrat preverit na Mazdi 3, ?e bi slu?ajno pasal, ker so tut zadi diski konkretno ve?ji kot na F-ki :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preverjeno od Mazde 6 zadnja ?eljust NE pa?e na 323f!

Torej to smo raz?istili.

Koliko je, ?e sploh je kaj "manevrskega prostora" za pripravo nosilcev da lahko montira? npr. zavore od X9? ?e slu?ajno kdo ve, druga?e bom pa itak preveril.

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U saj res, ti si mel s tem te?ave.

 

Mitja MX6 bi ti znal pomagati, ?e je zase naredil nosilce bi tudi zate vedel povedati kako pa kaj. Pri teh zadevah je pa? tako, da da se marsikaj samo je vse potem nekaj custom.

 

Cevi so pa Hel, in Goodridge dosti popularne, kaj ceneje jih ?al te?ko dobi?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej to smo raz?istili.

Koliko je, ?e sploh je kaj "manevrskega prostora" za pripravo nosilcev da lahko montira? npr. zavore od X9? ?e slu?ajno kdo ve, druga?e bom pa itak preveril.

 

no to bi tut mene zanima, ?e bi slu?ajno kej direkt pasal :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa 17 col? A nima X9 tudi 15 col na voljo? Je ?e res da je na moji nekaj milimetrov prostora pri 15 col in da so od X9 zavore ve?je, ampak s 16 col bi moralo it skozi, ali res ne? Ali je to zaradi teh posebnih nosilcev? Prosim za razlago ker me res zanima.

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.