Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj skritih funkcij radija v Mazdi 6:

 

Kontrola displeja:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb SEEK UP (?e pri modelu '06> ne deluje, probaj POWER + TA).

Funkcija pri?ge vse znake na displeju naenkrat (kontrola morebitnih mrtvih ali obledelih znakov).

 

Pregled stanja zvo?nikov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AUTO-M.

Radio za?ne predvajati zvok izmeni?no iz vsakega zvo?nika (kontrola ustrezne povezave in delovanja) po slede?em vrstnem redu:

1. Prednja leva vrata

2. Prednja desna vrata

3. Zadnja desna vrata

4. Zadnja leva vrata

 

Ponastavitev nastavitev zvoka:

Radio pri?gan - Dr?i pritisnjen gumb TUNE/AUDIO CONT. + katerikoli gumb v avtu (razen POWER/VOL).

Funkcija postavi na tovarni?ke nastavitve bass/treb/fade/bal, ostale stvari se ne spremenijo (ALC, radijske postaje...)

 

Vklop/Izklop zvo?nega signala (BEEP) ob pritisku na tipko (model radija do '06 - srebrn):

Radio ugasnjen - Dr?i pritisnjen gumb SEEK DOWN + gumb 5 (<<) za 3-5 sekund.

Funkcija vklju?i ali izklju?i pisk kadrkoli se pritisne kak?en audio gumb. Sli?i se en dolg pisk, ko je BEEP vklju?en in en kratek pisk, ko je BEEP izklju?en.

 

Preverjanje jakosti radijskega signala:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb 2 (disc^).

Funkcija prika?e kvaliteto sprejema radijskega signala in pomaga pri ugotavljanju kvalitete antene, povezave, sprejemnika). Prikaz na displeju je 0-9 (0 = slab, 9 = dober sprejem).

 

Preverjanje ustreznega delovanja vseh gumbov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb MEDIA).

Funkcija omogo?a preverjanje delovanja vsakega gumba. Ob pritisku vsakega gumba se zasli?i pisk (tudi obvolanskih komand) Npr. v nekem re?imu delovanja radija nekateri gumbi niso aktivni. Tako lahko preverimo ali gumb res ni aktiven ali pa dejansko ne deluje.

 

Self Test - samostojna diagnoza radija:

Radio ugasnjen - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb MEDIA).

Radio bo sam naredil nekaj testov za preverjanje ustreznega delovanja audio sistema. Prvi izpis na displeju bo priozvajalec in serijska ?tevilka. Za zaustavitev testiranja in ustavitev trenutnega prikaza na displeju obrni klju? v zaklenjeno pozicijo (LOCK).

 

 

Tako, to bi bilo nekaj zanimivosti, ki jih lahko preizkusite.

Iz vseh funkcij se vrnete v normalen re?im delovanja s pritiskom na gumb POWER/VOL.

 

Brez problema se pa lahko tudi poigrate (tri tipke pritisnjene naenkrat) in ugotovite ?e kak?no morebitno skrito funkcijo.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.