Skoči na vsebino

Promet, nesre?e in ZVCP


Allyssa

Priporočeno sporočilo

 

Malo zgre?il temo :P

 

 

?e bi tole res rad znal pa kar en zjeban star BMW in se veselo v Logatec in Raceland u?it :P

 

obstaja pa tudi ?ola driftanja, pla?a? nekaj ? (pozabil kolk) in se u?i? na njihovem avtu, ....

 

 

in ?e obisk kak?nega portala kot je www.slo-drift.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj, ko sem se vra?al iz sre?anja v Sl. Konjicah sem se peljal mimo prizori??a te nesre?e.

 

Zanimivo, kako so novico skopo pospremili z informacijami saj je bilo tam na prizori??u 5 policijskih vozil, dve gasiljski vozili in re?evalci iz vode. Kot ka?e je namre? eno od vozil kon?alo v Savinji saj so gasilci osvetljevali reko, re?evalci pa so se pripravljali da v vodo spustijo gumenjaka.

Kaj naj re?em: ?e dobro, da sem se v?eraj kar nekako obiral z odhodom saj, ?e bi ?tartal dobre pol ure prej...

 

Prekleti pijanci odurni za volanom - ob takih re?eh se spet spra?ujem kdaj bodo prekvalificirali alkohol za volanom v kaznivo dejanje in povzro?itev smrti kot naklepni umor. Minimalno 5 let ?uze pa me zanima kdo bo ?e pijan sedal za volan. :angry:

 

Zalostno je, da se bo ta pijanc zmazal s kako bedno kaznijo.... v zapor in amen. Spet ugasnilo mlado ?ivljenje, zato ker nekdo nima dveh delujo?ih mo?ganskih celic. Kok me razpizdijo take novice... tist, ki je pa kriv jo pa itak odnese skoraj brez praske. Vsaka ?ast policajem, ?e bi bil jest na njihovem mestu, bi ze zdavnej pendrek ven vzel in bi prokletega cepca namahal ko piñato.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bil jest na njihovem mestu, bi ze zdavnej pendrek ven vzel in bi prokletega cepca namahal ko piñato.

 

pol bo pa res on na prostost ti pa pod kljucom ko pa bos prisel vn bos pa se placevav njemu

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

too mas prov

 

ampak nekateri se pa ne vzdrzijo jest sm biv tak primer ko se niso vzdrzal pa nism biv pijn pa nism povzrocu nesrece samo z neregistriranem mopedom sm se vzou pa je sel moj nos

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Tole je moj post na avtomobilizem.com, kjer debatiramo o novem ZVCP.ju, ki so ga sprejeli na za?etku aprila. Bije se namre? rahla borba med zagovorniki in nasprotniki zakona in tukaj je en lep dokaz, kaj so nam prodajali (ve?jo varnost) in kaj so nam prodali (zaslu?iti ?im ve? denarja za v prora?un). :(

 

Alkohol je vzrok 40% smrti na na?ih cestah - pika. In povpre?je je med temi povzro?itelji bilo 1,56 promila. Lani je torej bilo 117 mrtvih samo zaradi alkohola. In vsi tisti, ki so vozili pijani so se to dobro zavedali - mogo?e med vo?njo niti ne ampak predno so ?li pit so bili trezni in takrat vsak lahko razumsko odlo?i ali bo ?el do gostilne z avtom ali ne. Tukaj torej ni opravi?il in to nikakr?nih.

 

Zakaj smo torej pri alkoholu tako neskon?no popustljivi, ?e prakti?no vsi vemo, da nad 1,5 promila je mo?nost nesre?e z najhuj?imi posledicami izredno verjetna. Bolj verjetna je edino nesre?a pri vo?nji v nasprotno smer na AC.

 

Kaj ho?em povedat. Lani so naklju?ne policijske kontrole vinjenosti pokazala, da je nad dovoljeno mejo 0,5 bilo "le" okoli 8% testiranih voznikov. Nad 1,5 pa manj kot 1 procent. In ta 1 Procent torej statisti?no naredi 40% vseh smrtnih ?rtev. ?e pa zraven upo?tevamo, da v pijanem stanju vozniki delajo le nekaj kilometrov (ponavadi od gostilne do doma) oz. ogromno manj kot vsi prevo?eni kilometri treznih je to razmerje ?e bolj drasti?no.

 

Kaj torej smisel kaznovanja? Verjetno se vsi strinjamo, da je treba te?o kazni prilagajati te?i prekr?ka oziroma nevarnosti prekr?ka. Torej zakaj je vo?nja v pijanem stanju tako blago kaznovana, ?e vsi vemo, da je stra?no nevarna? Zakaj je vo?nja v nasprotno smer na AC tako sramotno nizko kaznovana, da kar kli?e po ponovitvah?

 

Zakaj pa so pogosti prekr?ki (par kilometrov nad omejitvijo v naselju) kaznovani z 80? in zakaj je recimo vo?nja po Dolenjki v Lj s hitrostjo 65km/h kaznovana z 250?. Vsi vemo, da ta hitrost na ?iroki 4 pasovni dolenjki ni nikogar ubila ampak kaznovana je pa tako, kot, da je skoraj glavni vzrok vseh smrtnih ?rtev.

 

To je namre? problem tega zakona - neustrezna vi?ina kazni glede na te?o prekr?ka in zato se nikakor ne morem strinjati z zakonom v smislu izbolj?evanja prometne varnosti in da nam je (vsaj nekaterim) popolnoma jasno ?emu je namenjen in sprejet - polnjenje dr?avnega prora?una z manj nevarnimi ampak pogostimi prekr?ki. In kdor to ?e danes ne vidi je ali slep ali pa ovca un tazga si oblast najbolj ?eli.

 

 

Da pa ne bom govoril samo teoreti?no bom pa ?e pokazal prakti?ni primer novega ZVCP-ja, ki so ga poslanci vladajo?e garniture tako z lahkoto sprejeli. Tukaj je en lep dokaz, da ga kretenodi sploh niso niti prebrali kaj ?ele, da bi se vsaj malo poglobili vanj, ker ?e bi tega spodaj ne bi spregledali.

 

Lep primer je 130. ?len, ki govori o alkoholu.

 

Vsi vemo, da morajo biti povsem brez alkota v krvi naslednji vozniki:

1. voznik motornega vozila ali skupine vozil kategorije C, D1, D, B+E, C+E, D1 + E in D+E;

2. voznik vozila, s katerim se opravlja javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe;

3. voznik vozila, s katerim se preva?a nevarno blago;

4. poklicni voznik motornega vozila, kadar opravlja ta poklic;

5. u?itelj vo?nje med usposabljanjem kandidata za voznika v vo?nji motornega vozila;

6. kandidat za voznika med usposabljanjem v vo?nji motornega vozila;

7. spremljevalec;

8. voznik za?etnik;

9. voznik motornega vozila, ki nima vozni?kega dovoljenja ali v vozni?kem dovoljenju nima vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozi;

10. voznik motornega vozila, ki se mu izvr?uje sankcija prepovedi vo?nje motornega vozila ali mu je vozni?ko dovoljenje odvzeto;

11. voznik, ki preva?a skupino otrok.

 

Kzani, ?e se ne dr?ijo tega so naslednje

1. do 0,5 promila v krvi 150? + 3 kazenske pike

2. od 0,51-0,8 400? +7 kazenskih pik

3. od 0,81-1,1 500? + 9 kazenskih pik

4. nad 1,11-1,5 800? + 10 kazenskih pik

5. nad 1,51 800?+18 kazenskih pik

 

Zdaj pa ?e primerjalna tabela za tiste, voznike, ki imajo lahko do 0,5 promila v krvi oziroma ne spadaja v nobeno od zgoraj na?tetih skupin voznikov

 

1. do 0,5 promila v krvi, ?e ka?ejo znake opitosti 180? + 3 kazenske pike (30? ve? kot kazen za tiste, ki morajo biti popolnoma trezni )

2. od 0,51-0,8 450? +7 kazenskih pik (50? ve?)

3. od 0,81-1,1 570? + 9 kazenskih pik (70? ve?)

4. nad 1,11-1,5 950? + 10 kazenskih pik (150? ve?)

5. nad 1,51 950?+18 kazenskih pik

 

Se pravi kakor koli pogleda? se bolj "spla?a" ?e si pijan za volanom, da spada? v eno od skupin voznikov, ki morajo biti popolnoma trezni saj, ?e ne drugega je ceneje. Oziroma zgleda, da zakonodajalec smatra, da pri isti opitosti je voznik osebnega vozila veliko bolj nevaren kot voznik avtobusa polnega ?olarjev ali pa 45 tonske cisterne z vnetljivim snovi.

 

To je norost in budala?tina brez primere

 

?e pa ?e pogledate razmerje kako se vi?a kazen je skoraj isto ali so ti namerili kot vozniku 0,51 saj bo? pla?al 450? ali pa kot profesionalnemu vozniku pri 1,1 saj bo ta pla?al le borih 50? in dve to?ki ve?. Pri tem, da je drugi ?e resno pod gasom medtem, ko prvi je verjetno ?e vedno 90% sposoben mormalno voziti. NORO

 

Kje hudi?a je pa kle logika? Kod da bi zakonodajalec hotel povedati "fantje ne ostat pri dveh pirih in bit malo nad mejo - isti falus vam je ?e jih stol?ete 5 ali 6 ali z drugimi besedami, ?e ste ?li ?ez mejo se ga natol?te vsaj toliko, da se ne boste potem sekirali, da ste bili le malo nad mejo kazni."

 

A tak?no razmi?ljanje je torej v prid pove?evanju prometne varnosti? Pa dejte no ljudje podite resni pa spreglejte kon?no kaj vam ho?ejo oziroma kaj so vam ?e prodali. Prosim, ne bit ovce.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: heh... samo tistih, ki prilo?nostno spijejo malce nad dovoljeno mejo, je ve? v oni drugi skupini, kot pa v prvi ;)

 

druga?e pa se popolnoma strinjam s tvojim besedilom ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

No pa smo tudi mi do?akali tole zadevo... JEBA!!!

Sicer je ?e testno, ampak bo po moje kar kmalu aktualno...

 

http://24ur.com/novice/slovenija/poloznica...e-pa-radar.html

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse za zmanj?anje ?tevila umrlih na cestah

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

Kere bu?e to pi?ejo, da jih ni sram. A ni la?ji napisat samo da se dnar kopi? v dr?avno blagajno pa je mer :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...JEBA je to, da je dr?avni prora?un vre?a brez dna :angry:

 

Ima? prav in ?al je enako pri porabi, pa je krog sklenjen!!! :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato,da bo manj mrtvih na avtocesti?? ?zmeden?

Koliko pa jih je tam sploh letno-nesre? z smrtnim izzidom?In zaradi 10 ali 20 km/uro hitreje!!Kak?na banda lopovska je tukaj v slo. :angry: Te prime sr.t...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato,da bo manj mrtvih na avtocesti?? ?zmeden?

Koliko pa jih je tam sploh letno-nesre? z smrtnim izzidom?In zaradi 10 ali 20 km/uro hitreje!!Kak?na banda lopovska je tukaj v slo. :angry: Te prime sr.t...

 

Ke ?kifo...

Alex, a sem prav povedal? :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Francoski uspeh gre pripisati tudi name??anju fiksnih in mobilnih radarjev na vseh cestah

To?no tako ne pa na AC ta katero je znano, da je ?e najbolj varna kljub bistveno ve?jim hitrostim. <_< Ma dej na Himalajo ali pa kak?no Antarktiko bom ?el ?ivet pomoje bo manj te?av. :blink:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajte mi povedat, ?e dr?i tale finta.

Tlele na ?ihtu se odpira debata, okoli pla?evanja kazni na AC.

- Vstopna postaja, dobi? listek...s natipkanim ?asom.

- Na izstopni postaji te ?aka patrulija in mor? pokazat listek vstopne postaje.

- Na podlagi ?asa, ki si ga porabil OD-DO, ti izstavijo pla?ilni nalog.

 

Bo kaj na temu al ne?.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj takega delajo v Italiji in po novem tud na Hrva?kem. Pri nas pa verjetno to ne bo dr?alo, ker ta listek ni glih uraden dokument namenjen policiji ?e manj pa lahko brez sodnega naloga brskajo po informacijah recimo ABC sistema.

 

Sicer moram re?i, da je na?a policija zelo inovativna pri inkasantskih opravilih tako, da se ne bi ?udil, da jim tudi kaj takega pade v glavo.

 

Je pa zanimivo predvsem to, da se pritisk inkasantsva seli na AC-je (stacionarni radarji, provide, vstopno izstopni radarji, ?elja po kontroli na cestninskih postajah, itd), ki so v teoriji in praksi dale? najbolj varne ceste sploh pa, ?e ra?unamo ?e ?tevilo vozil na njih in prevo?enih kilometrov.

 

Po statistiki Policije je bilo v letu 2007 na na?ih AC 30 smrtnih ?rtev. ?e gledamo skupnih 293 mrtvih je to torej 10%.

 

Od teh 30 mrtvih jih je 7 povzro?il tisti Romun pred Golovcem, ko zaradi del AC sploh ni ve? bila AC saj je bil en pas speljan na nasprotno stran AC in sta bila nasprotno voze?a pasova lo?ena samo s sto?ci in ne z ograjo kot je predpis na AC. 3 mrtve je povzro?ila avstrijska voznica, ki je peljala v nasprotno smer po ?tajerski AC. Pa ?e rikverc vo?nja romunskega kamiona na AC je povzro?ila smrt ene osebe.

 

V glavnem kaj ho?em povedat je to, da je lani bilo 19 mrtvih na AC, kjer so bili vzroki hitrost, izsiljevanje, zaspali na AC, alkohol in nasprotna vo?nja. Sicer statistika ne omenja (kako priro?no) koliko od teh 19 jih je bilo povzro?eno s strani prevelike hitrosti ampak po goli statistiki je ta cifra verjetno prcej manj?a od 10.

 

Torej ergo... vsa fama in vsa inkasantska merjenja bi lahko v enem letu prepre?ila teoreti?no manj kot 10 morebitnih ?rtev ali cca 3%.

 

Zakaj se torej toliko energije vlaga za morebitne 3% manj mrtvih, pri mnogo bolj problemati?nih segmentih prometa pa si zatiskamo o?i? Vse je samo v denarju ampak ne v tistem, da oblast var?uje pri porabljanju za doseganje ve?je varnosti ampak jih zanima samo kako s ?im manj truda ?imve? zaslu?iti, pa ko jebe varnost. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.