Skoči na vsebino

Promet, nesre?e in ZVCP


Allyssa

Priporočeno sporočilo

 

Malo zgre?il temo :P

 

 

?e bi tole res rad znal pa kar en zjeban star BMW in se veselo v Logatec in Raceland u?it :P

 

obstaja pa tudi ?ola driftanja, pla?a? nekaj ? (pozabil kolk) in se u?i? na njihovem avtu, ....

 

 

in ?e obisk kak?nega portala kot je www.slo-drift.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj, ko sem se vra?al iz sre?anja v Sl. Konjicah sem se peljal mimo prizori??a te nesre?e.

 

Zanimivo, kako so novico skopo pospremili z informacijami saj je bilo tam na prizori??u 5 policijskih vozil, dve gasiljski vozili in re?evalci iz vode. Kot ka?e je namre? eno od vozil kon?alo v Savinji saj so gasilci osvetljevali reko, re?evalci pa so se pripravljali da v vodo spustijo gumenjaka.

Kaj naj re?em: ?e dobro, da sem se v?eraj kar nekako obiral z odhodom saj, ?e bi ?tartal dobre pol ure prej...

 

Prekleti pijanci odurni za volanom - ob takih re?eh se spet spra?ujem kdaj bodo prekvalificirali alkohol za volanom v kaznivo dejanje in povzro?itev smrti kot naklepni umor. Minimalno 5 let ?uze pa me zanima kdo bo ?e pijan sedal za volan. :angry:

 

Zalostno je, da se bo ta pijanc zmazal s kako bedno kaznijo.... v zapor in amen. Spet ugasnilo mlado ?ivljenje, zato ker nekdo nima dveh delujo?ih mo?ganskih celic. Kok me razpizdijo take novice... tist, ki je pa kriv jo pa itak odnese skoraj brez praske. Vsaka ?ast policajem, ?e bi bil jest na njihovem mestu, bi ze zdavnej pendrek ven vzel in bi prokletega cepca namahal ko piñato.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bil jest na njihovem mestu, bi ze zdavnej pendrek ven vzel in bi prokletega cepca namahal ko piñato.

 

pol bo pa res on na prostost ti pa pod kljucom ko pa bos prisel vn bos pa se placevav njemu

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

too mas prov

 

ampak nekateri se pa ne vzdrzijo jest sm biv tak primer ko se niso vzdrzal pa nism biv pijn pa nism povzrocu nesrece samo z neregistriranem mopedom sm se vzou pa je sel moj nos

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Tole je moj post na avtomobilizem.com, kjer debatiramo o novem ZVCP.ju, ki so ga sprejeli na za?etku aprila. Bije se namre? rahla borba med zagovorniki in nasprotniki zakona in tukaj je en lep dokaz, kaj so nam prodajali (ve?jo varnost) in kaj so nam prodali (zaslu?iti ?im ve? denarja za v prora?un). :(

 

Alkohol je vzrok 40% smrti na na?ih cestah - pika. In povpre?je je med temi povzro?itelji bilo 1,56 promila. Lani je torej bilo 117 mrtvih samo zaradi alkohola. In vsi tisti, ki so vozili pijani so se to dobro zavedali - mogo?e med vo?njo niti ne ampak predno so ?li pit so bili trezni in takrat vsak lahko razumsko odlo?i ali bo ?el do gostilne z avtom ali ne. Tukaj torej ni opravi?il in to nikakr?nih.

 

Zakaj smo torej pri alkoholu tako neskon?no popustljivi, ?e prakti?no vsi vemo, da nad 1,5 promila je mo?nost nesre?e z najhuj?imi posledicami izredno verjetna. Bolj verjetna je edino nesre?a pri vo?nji v nasprotno smer na AC.

 

Kaj ho?em povedat. Lani so naklju?ne policijske kontrole vinjenosti pokazala, da je nad dovoljeno mejo 0,5 bilo "le" okoli 8% testiranih voznikov. Nad 1,5 pa manj kot 1 procent. In ta 1 Procent torej statisti?no naredi 40% vseh smrtnih ?rtev. ?e pa zraven upo?tevamo, da v pijanem stanju vozniki delajo le nekaj kilometrov (ponavadi od gostilne do doma) oz. ogromno manj kot vsi prevo?eni kilometri treznih je to razmerje ?e bolj drasti?no.

 

Kaj torej smisel kaznovanja? Verjetno se vsi strinjamo, da je treba te?o kazni prilagajati te?i prekr?ka oziroma nevarnosti prekr?ka. Torej zakaj je vo?nja v pijanem stanju tako blago kaznovana, ?e vsi vemo, da je stra?no nevarna? Zakaj je vo?nja v nasprotno smer na AC tako sramotno nizko kaznovana, da kar kli?e po ponovitvah?

 

Zakaj pa so pogosti prekr?ki (par kilometrov nad omejitvijo v naselju) kaznovani z 80? in zakaj je recimo vo?nja po Dolenjki v Lj s hitrostjo 65km/h kaznovana z 250?. Vsi vemo, da ta hitrost na ?iroki 4 pasovni dolenjki ni nikogar ubila ampak kaznovana je pa tako, kot, da je skoraj glavni vzrok vseh smrtnih ?rtev.

 

To je namre? problem tega zakona - neustrezna vi?ina kazni glede na te?o prekr?ka in zato se nikakor ne morem strinjati z zakonom v smislu izbolj?evanja prometne varnosti in da nam je (vsaj nekaterim) popolnoma jasno ?emu je namenjen in sprejet - polnjenje dr?avnega prora?una z manj nevarnimi ampak pogostimi prekr?ki. In kdor to ?e danes ne vidi je ali slep ali pa ovca un tazga si oblast najbolj ?eli.

 

 

Da pa ne bom govoril samo teoreti?no bom pa ?e pokazal prakti?ni primer novega ZVCP-ja, ki so ga poslanci vladajo?e garniture tako z lahkoto sprejeli. Tukaj je en lep dokaz, da ga kretenodi sploh niso niti prebrali kaj ?ele, da bi se vsaj malo poglobili vanj, ker ?e bi tega spodaj ne bi spregledali.

 

Lep primer je 130. ?len, ki govori o alkoholu.

 

Vsi vemo, da morajo biti povsem brez alkota v krvi naslednji vozniki:

1. voznik motornega vozila ali skupine vozil kategorije C, D1, D, B+E, C+E, D1 + E in D+E;

2. voznik vozila, s katerim se opravlja javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe;

3. voznik vozila, s katerim se preva?a nevarno blago;

4. poklicni voznik motornega vozila, kadar opravlja ta poklic;

5. u?itelj vo?nje med usposabljanjem kandidata za voznika v vo?nji motornega vozila;

6. kandidat za voznika med usposabljanjem v vo?nji motornega vozila;

7. spremljevalec;

8. voznik za?etnik;

9. voznik motornega vozila, ki nima vozni?kega dovoljenja ali v vozni?kem dovoljenju nima vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozi;

10. voznik motornega vozila, ki se mu izvr?uje sankcija prepovedi vo?nje motornega vozila ali mu je vozni?ko dovoljenje odvzeto;

11. voznik, ki preva?a skupino otrok.

 

Kzani, ?e se ne dr?ijo tega so naslednje

1. do 0,5 promila v krvi 150? + 3 kazenske pike

2. od 0,51-0,8 400? +7 kazenskih pik

3. od 0,81-1,1 500? + 9 kazenskih pik

4. nad 1,11-1,5 800? + 10 kazenskih pik

5. nad 1,51 800?+18 kazenskih pik

 

Zdaj pa ?e primerjalna tabela za tiste, voznike, ki imajo lahko do 0,5 promila v krvi oziroma ne spadaja v nobeno od zgoraj na?tetih skupin voznikov

 

1. do 0,5 promila v krvi, ?e ka?ejo znake opitosti 180? + 3 kazenske pike (30? ve? kot kazen za tiste, ki morajo biti popolnoma trezni )

2. od 0,51-0,8 450? +7 kazenskih pik (50? ve?)

3. od 0,81-1,1 570? + 9 kazenskih pik (70? ve?)

4. nad 1,11-1,5 950? + 10 kazenskih pik (150? ve?)

5. nad 1,51 950?+18 kazenskih pik

 

Se pravi kakor koli pogleda? se bolj "spla?a" ?e si pijan za volanom, da spada? v eno od skupin voznikov, ki morajo biti popolnoma trezni saj, ?e ne drugega je ceneje. Oziroma zgleda, da zakonodajalec smatra, da pri isti opitosti je voznik osebnega vozila veliko bolj nevaren kot voznik avtobusa polnega ?olarjev ali pa 45 tonske cisterne z vnetljivim snovi.

 

To je norost in budala?tina brez primere

 

?e pa ?e pogledate razmerje kako se vi?a kazen je skoraj isto ali so ti namerili kot vozniku 0,51 saj bo? pla?al 450? ali pa kot profesionalnemu vozniku pri 1,1 saj bo ta pla?al le borih 50? in dve to?ki ve?. Pri tem, da je drugi ?e resno pod gasom medtem, ko prvi je verjetno ?e vedno 90% sposoben mormalno voziti. NORO

 

Kje hudi?a je pa kle logika? Kod da bi zakonodajalec hotel povedati "fantje ne ostat pri dveh pirih in bit malo nad mejo - isti falus vam je ?e jih stol?ete 5 ali 6 ali z drugimi besedami, ?e ste ?li ?ez mejo se ga natol?te vsaj toliko, da se ne boste potem sekirali, da ste bili le malo nad mejo kazni."

 

A tak?no razmi?ljanje je torej v prid pove?evanju prometne varnosti? Pa dejte no ljudje podite resni pa spreglejte kon?no kaj vam ho?ejo oziroma kaj so vam ?e prodali. Prosim, ne bit ovce.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: heh... samo tistih, ki prilo?nostno spijejo malce nad dovoljeno mejo, je ve? v oni drugi skupini, kot pa v prvi ;)

 

druga?e pa se popolnoma strinjam s tvojim besedilom ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

No pa smo tudi mi do?akali tole zadevo... JEBA!!!

Sicer je ?e testno, ampak bo po moje kar kmalu aktualno...

 

http://24ur.com/novice/slovenija/poloznica...e-pa-radar.html

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse za zmanj?anje ?tevila umrlih na cestah

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

Kere bu?e to pi?ejo, da jih ni sram. A ni la?ji napisat samo da se dnar kopi? v dr?avno blagajno pa je mer :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...JEBA je to, da je dr?avni prora?un vre?a brez dna :angry:

 

Ima? prav in ?al je enako pri porabi, pa je krog sklenjen!!! :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato,da bo manj mrtvih na avtocesti?? ?zmeden?

Koliko pa jih je tam sploh letno-nesre? z smrtnim izzidom?In zaradi 10 ali 20 km/uro hitreje!!Kak?na banda lopovska je tukaj v slo. :angry: Te prime sr.t...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato,da bo manj mrtvih na avtocesti?? ?zmeden?

Koliko pa jih je tam sploh letno-nesre? z smrtnim izzidom?In zaradi 10 ali 20 km/uro hitreje!!Kak?na banda lopovska je tukaj v slo. :angry: Te prime sr.t...

 

Ke ?kifo...

Alex, a sem prav povedal? :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Francoski uspeh gre pripisati tudi name??anju fiksnih in mobilnih radarjev na vseh cestah

To?no tako ne pa na AC ta katero je znano, da je ?e najbolj varna kljub bistveno ve?jim hitrostim. <_< Ma dej na Himalajo ali pa kak?no Antarktiko bom ?el ?ivet pomoje bo manj te?av. :blink:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajte mi povedat, ?e dr?i tale finta.

Tlele na ?ihtu se odpira debata, okoli pla?evanja kazni na AC.

- Vstopna postaja, dobi? listek...s natipkanim ?asom.

- Na izstopni postaji te ?aka patrulija in mor? pokazat listek vstopne postaje.

- Na podlagi ?asa, ki si ga porabil OD-DO, ti izstavijo pla?ilni nalog.

 

Bo kaj na temu al ne?.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj takega delajo v Italiji in po novem tud na Hrva?kem. Pri nas pa verjetno to ne bo dr?alo, ker ta listek ni glih uraden dokument namenjen policiji ?e manj pa lahko brez sodnega naloga brskajo po informacijah recimo ABC sistema.

 

Sicer moram re?i, da je na?a policija zelo inovativna pri inkasantskih opravilih tako, da se ne bi ?udil, da jim tudi kaj takega pade v glavo.

 

Je pa zanimivo predvsem to, da se pritisk inkasantsva seli na AC-je (stacionarni radarji, provide, vstopno izstopni radarji, ?elja po kontroli na cestninskih postajah, itd), ki so v teoriji in praksi dale? najbolj varne ceste sploh pa, ?e ra?unamo ?e ?tevilo vozil na njih in prevo?enih kilometrov.

 

Po statistiki Policije je bilo v letu 2007 na na?ih AC 30 smrtnih ?rtev. ?e gledamo skupnih 293 mrtvih je to torej 10%.

 

Od teh 30 mrtvih jih je 7 povzro?il tisti Romun pred Golovcem, ko zaradi del AC sploh ni ve? bila AC saj je bil en pas speljan na nasprotno stran AC in sta bila nasprotno voze?a pasova lo?ena samo s sto?ci in ne z ograjo kot je predpis na AC. 3 mrtve je povzro?ila avstrijska voznica, ki je peljala v nasprotno smer po ?tajerski AC. Pa ?e rikverc vo?nja romunskega kamiona na AC je povzro?ila smrt ene osebe.

 

V glavnem kaj ho?em povedat je to, da je lani bilo 19 mrtvih na AC, kjer so bili vzroki hitrost, izsiljevanje, zaspali na AC, alkohol in nasprotna vo?nja. Sicer statistika ne omenja (kako priro?no) koliko od teh 19 jih je bilo povzro?eno s strani prevelike hitrosti ampak po goli statistiki je ta cifra verjetno prcej manj?a od 10.

 

Torej ergo... vsa fama in vsa inkasantska merjenja bi lahko v enem letu prepre?ila teoreti?no manj kot 10 morebitnih ?rtev ali cca 3%.

 

Zakaj se torej toliko energije vlaga za morebitne 3% manj mrtvih, pri mnogo bolj problemati?nih segmentih prometa pa si zatiskamo o?i? Vse je samo v denarju ampak ne v tistem, da oblast var?uje pri porabljanju za doseganje ve?je varnosti ampak jih zanima samo kako s ?im manj truda ?imve? zaslu?iti, pa ko jebe varnost. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.