Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

A se da pri M6 l.2005 narediti, da bi se ob zagonu motorja lu?i avtomatsko pri?gale oz. ugasnile.

Lahko kdo malce opi?e postopek. Koliko bi to stalo na servisu?

 

lp

Napisano

se da, ce se ne motim stane okoli 50 eur

to naredi pa kaksen elektricar

 

ne vem pa ce je to pametno (zase vem da ne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

se da, ce se ne motim stane okoli 50 eur

to naredi pa kaksen elektricar

 

ne vem pa ce je to pametno (zase vem da ne)

 

Se lahko zaradi tega izgubi garancija, ?e se ne dela na poobla??enem servisu?

In zakaj misli? da to ni pametno?

Napisano

za garancijo pa ne vem...najbolje ce vprasas na servisu

jaz jih raje sam prizgem (manj se obrememnjuje akumulator) in npr. v srbiji te policaji prej ustavijo ce imas prizgane luci (ker jih imajo samo tujci), brez prizganih manj ustavljajo na avtocesti (samo lokalci nimajo prizganih luci)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Odsvetujem. Razlogov pa tamali milijon.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo najhuj?ega.

 

Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo najhuj?ega.

 

Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?

 

Evo ti je Yavarye povedal lepo in natan?no.

 

Dnevne lu?i so strup za akumolator, ki ti ga lahko prebije, zaradi preve? pri?ganih porabnikov in posledi?no prevelikega toka, ko za?ene ?e zaganja? (sem ?e imel tako situacijo). Ksenoni ali pa navadne lu?i pa tudi ne marajo padcev napetosti.

 

Re?itev bi verjetno bila s kak?nim sistemom dnevnih lu?i, ki jih pri?ge ?ele z zamikom kakih 10 sekund od trenutka, ko si dal kontakt. Torej bi ti avto ?e pri?gal predno bi zasvetile lu?i.

33112_1.png

Napisano

zakaj to men ni noben prej povedu, da bi se vedla zagovarjat, k sm poslu?ala kako je mazda zadi, da nima tega ?morna za lu?ke <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Res je 100x bolje, da jih sam pri?iga?! Zato pa na cliotih ful crkujejo sprednje H1 lampe (beri mese?no!). ?e bi kdo se spoznal mal na ?trom in vedel kak tok dobiva ?arnica ob pri?iganju avta, bi se sam jokal :P

:)
Napisano

?akte mal, meni se pa ksenonke pri?gejo same, ko za?enem avto. ?zmeden?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Pa si ziher,da ti ?e delajo sploh?? :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

oh, delajo delaj. ?e pono? mislim, da se podnevi vozim :P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer je zgodba že zelo stara, ampak je še vedno aktualna... Namreč, Američan George je pri 51 letih nenadoma umrl na delovnem mestu. Domnevno naj bi bila zanj usodna srčna kap. George je umrl v ponedeljek dopoldne, vendar tega nihče od njegovih sodelavcev ni opazil. Šele v soboto zjutraj je čistilec vprašal, zakaj dela konec tedna. V nekaj sekundah mu je postalo jasno, da je George mrtev. Georgeev šef je pojasnil, da je bil pokojni zjutraj vedno prvi v pisarni in zadnji, ki je odšel domov. Prav zato se nikomur ni zdelo nenavadno, da ves čas sedi za pisalno mizo, bil je tudi vedno zadržan in samotar.  Obdukcija je pokazala, da je George umrl zaradi zastoja srčne mišice in je bil mrtev pet dni! In nauk te zgodbe je: Na delovnem mestu ne garajte preveč, saj tega nihče ne opazi!
    • Spodi pa piše Štajerski avto dom. Slikano pa na Gorenjskem? Ok, ampak resno, sem skoraj prepričan, da je imel že bližnje srečanje zato ve kolk je jebe pol in se je raje zdaj opremil dodatno.  
    • Tale se pa je opremil, verjetno je iz Kočevja.... 
    • upokojenci so se zbirali - @Alex si bil tam?     Kako, da ne samo prave in edine resnicoljubne medije moraš gledat: Demokracija, pa Nova24TV pa tiste podružnične portale SDS-a. Tam vse zveš kar rabiš in da ne ostaneš neinformiran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.