Skoči na vsebino

zakaj ni struta?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mene pa zanima stvar glede sprednjega zgornjega struta se pravi tega ki pride nad masino in me zanima zaradi katerega razloga ga mazda 323f GT bg genracije nima ali je samo moja nekaj posebnega in je brez???

 

pa ce kdo ve zakaj ga ni al ni dovolj placa med motorjem pa masino da ne gre vmes ali je kaka tretja stvar umes???

 

 

hvala za pomoc!

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

mene pa zanima stvar glede sprednjega zgornjega struta se pravi tega ki pride nad masino in me zanima zaradi katerega razloga ga mazda 323f GT bg genracije nima ali je samo moja nekaj posebnega in je brez???

 

pa ce kdo ve zakaj ga ni al ni dovolj placa med motorjem pa masino da ne gre vmes ali je kaka tretja stvar umes???

hvala za pomoc!

 

lp

 

tega nima serijsko nobena.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

tega nima serijsko nobena.

 

:whatever: to pa ne vem ce drzi,v6 ba imajo vse serijsko

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

tega nima serijsko nobena.

 

Mo?no d se njegov odgovor nana?a na takratno serijo - BG in ne na stanje leta 3035 kaj bodo mel keri avti! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mo?no d se njegov odgovor nana?a na takratno serijo - BG in ne na stanje leta 3035 kaj bodo mel keri avti! <_<

 

 

tako je!!!!

 

sm sam zarad tega prasu ker mam u namenu dat to stvar noter pol pa takole se swedaj ne vem zakaj ga nima al ni placa al je kak druga politicna tezava ... <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ah vi niste resni!!!!

 

pol naj pa se en men napise da sem zmeraj jaz off topic naj si potem ogleda tole temo pa bo vidu kdo kaj se resno misle!!!!

 

 

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ah vi niste resni!!!!

 

pol naj pa se en men napise da sem zmeraj jaz off topic naj si potem ogleda tole temo pa bo vidu kdo kaj se resno misle!!!!

lp

 

Kako si to mislu ??? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje je mislil, da je bil v?asih glavni offtopic maher in sedaj ko ni ve?, pa vidi, da je to nadle?no ker so mu drugi nasmetili temo.... :P

 

 

ne ne ni to sam ko neki eni govorijo kako je bit zajeban pa se delat da nisi OT na koncu pa pokazes kaksen si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ne ne ni to sam ko neki eni govorijo kako je bit zajeban pa se delat da nisi OT na koncu pa pokazes kaksen si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:ljubezen: NOT !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:ljubezen: NOT !

 

 

tko nima veze sm svoje odgovore ze tako pred casom od drugih dobu!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Priden :jupiii: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to je jeklena (al pa kak drug podoben material) palica, ki povezuje amortizerja

prednost: boljsa lega na cesti

slabost: pri trku prevzame ta palica kar nekaj energije in se tako slabse pise potnikom v avtu

 

 

uaaa kva sem strokovno napisal, i am impressed :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha...ok...hvala na obrazlo?itvi!

 

Zdaj vsaj vem, o ?emu te?e pogovor!

 

:bravo:

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Na, da si bo? la?je predstavljal ?e v sliki - to je tista kovinska svetle?a zadeva, ki gre nad motorjem in povezuje koloteka med seboj

 

Objavljena slika

33112_1.png

Napisano

Ok, ok, Boss...hvala za sliko, sm pa dojel ?e ob strokovni izjavi, ki jo je podal Labi.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

ne vem, men jo v redu prika?e... lahko jo pa ?e kot priponko prlimam

 

post-133-1190715419_thumb.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.