Skoči na vsebino

Spletne strani z novicami o Mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Fantje saj ste ljudje in imate razum, upam. ?e vam napi?ejo, da je stran namenjena samo za medijske hi?e, profesionalne akreditirane novinarje, ipd. je to to.

So pa? nekatere informacije tak?ne narave, da jih je v medije potrebno postredovat najprej iz strani tistih, ki imajo za to dovoljenje in so za to tudi pla?ani!

Kako bi pa bilo, ?e bi ?e danes vsi vedeli kak?en procesor bo izdelal Intel ?ez pol leta, saj nobeden nikoli ne bi sploh kupoval ra?unalnika, ker bi vseskozi ?akal na nekaj novega.

 

Sicer pa imam en topel nasvet:

?e se ?e prijavljate na te "rezervirane" spletne strani, se prijavljajte z to?nimi podatki in ?e vas bodo pustili pri miru super, druga?e pa vas bodo tako ali tako pobrisali iz liste! oz. v najslab?em primeru se uporabnika kaj hitro lahko izsledi, takrat pa lahko pri?akujete tudi kak?en telefonski klic!

 

Internet je medij, tako kot Avtomagazin, ?e pa je nekdo "pek" in ne novinar, pa seveda ne more, kar vsepovprek lansirat informacije v medije - spomnite se Severine.

user posted image
Napisano

Prilagam mojo skenirano novinarsko kartico, s katero hodim na vse sejme (tudi ?enevski avtosalon) in otvoritve in povsod kjer so ponavdi prisotni novinarji. Sem uradno registriran, saj je na kartici serijska ?tevilka, kot je na potnem listu. Tako da me mirno lahko preverijo. To ni dovolj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdaj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj sem jaz tudi dobil pozdrave od MMS <_<, za to ima g. ?vanut ?as da pa bi na e-mail odgovoril ki mu ga je KAALman poslal to pa je ?e prete?ko, glavno da me je lahko za j*** pa nevem kaj mu naj odpisem, ker ?e se mu zla?em bodo itak ?li preverjat ?e je res!! Samo nebom ni? odpisal on nam tudi ni znal <_<

 

 

Spo?tovani g. Zadravec,

 

Prijavili ste se na novinarsko stran Mazde Europe, z namenom prejemanja raznih novic.

 

Ta stran je namenjena samo profesionalnim uporabnikom, zato nas zanima s katero novinarsko hi?o oz. medijem sodelujete. Prav tako vas prosimo za dopolnitev ostalih podatkov za kontaktiranje: tel, fax.

 

?elimo vam prijetne praznike in vas lepo pozdravljamo

 

Bogdan ?vanut / MMS d.o.o. (Mazda Motor Slovenija)

Napisano

Te strani so pa? namenjene novinarjem profesionalnih medijev. Glede na to, da se je prijavilo kar nekaj ?lanov tega foruma, nas bodo sedaj po?asi imeli dovolj.

 

Kar se ti?e odgovora Kaalmanu, pa imam ob?utek, da imajo ?e kak razlog, poleg tega sem gospoda ?vanuta tudi sam spoznal in sva se pogovarjala tudi o forumu, tako da ste lahko prepri?ani, da ga tudi na MMS berejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.