Skoči na vsebino

Merilnik pritiska olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

 

Ti bo mare zrihtal, k je simpl k svina.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Takole pi?e KLIK

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.Adapter da bi ga dal med filter bo? te?ko dobil ,skoraj nemogo?e.

 

 

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

To?no tako :bravo:

 

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

To v karter ne bo ?lo! Pol bi tist adapter (?ldruckgeber und Sensor) visel pod karterjem in komi ?akal da kam nasede?.

 

Ne vem, mogo?e ga da? tja kjer je stikalo za pritisk olja. Tko sem mislil, od?teka? kable stikala za olje in priklopi? tja kable od digitalnega merilnika pritiska olja in to je to. Sam ni glih tko ne :ne vem:

 

 

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Na sliki. K filtru za olje tud ne gre.

post-245-1190562473_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

 

Ja in ne. Recimo ?e ne drugega bo vedel ?e ima ?e vedno zdrav pritisk olja v Autodati naprimer lahko preveri? kak?en pritisk olja mora imeti tvoj avto) obenem bo vedno vedel kaj se dogaja z motorjem. Res pa je, da ?e bolj kot to pride prav ?tevec temperature olja, to je pa nekaj kar bom prej ali slej dal v svoj avto.

Kam se pa montira tale senzor bi ti pa mogo?e vedeli povedati v A3Mu, Techno Racingu, Kiss tuningu itd.... :P Tam konec koncev tudi prodajajo tak?ne zadeve in jaz bi ?el na tvojem mestu vseeno preveriti cene pri njih. ;)

Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

:)
Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

 

Ja samo ta adapter je za mehanske merilnike. Tu je potrebno montirat ?e cev do senzorja. To je 'nevarno' za iztekanje. Zato sem se odlo?il za elektronskega.

Pa ?e zdej ne vem zakaj noben proizvajalec ne poka?e 'instalation instructions' :ne vem: al jih jaz ne nejdem na net-u.

post-245-1190573204_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ker je otro?je lahko :hohoho:

Kaj to?

 

ne vem...zaka to sploh rabis?

Zato, ker so V6 zelooooo ob?utljivi na low nivo olja, pa ker so mi ?tev?ki v?e?, pa ker mam lepe okrogle zra?nike idealne za ?tev?ke, pa ker imam trenutno v enem digit. merilnik zunanje temperature k je ful grd, pa ga je treba z ne?im zamenjat, pa ker mi ne dela temperatura vode, pa bi dal not ?e temperaturo olja, pa ?e kej bi se najdlo ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

 

Ob?utljivi na nivo olja? Moj motor ima 300k km, pa dela ?ist ok brez merilnika. Sej ima? lu?ko ko ti zasveti da ni dost pritiska...Sicer se mi ?e ni pri?gala, tak da... Ima? pa skoraj 1 liter od min do max za olje, tak da ?e ga redno kontrolira? ni panike.

 

Je pa res, da je lepo :ouje:

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal.

 

Priporo?am probetalk.com

 

:bravo:

:)
Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

Ko sem not dajal plazma ?tevce sem polomil ?tevec za temperaturo :( in obratomer (dela samo prepo?asi).

Kupim ?tevce za MX-3 V6 facelift. Pozna? koga poceni?

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal. Priporo?am probetalk.com

 

Sej v tem je problem, da ne najdem nikjer <_< Bom probal ?e na probetalk.com

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/oilpressure.doc

najdu po 2,345 sekunde iskanja na googlu. A bo zadost?

 

Ja sam to je za mehanski merilnik. Tega ne bom montiral ker je preve? dela in nevarnost izlivanja olja!

Jaz i??em navodila za monta?o elektronskega merilnika! Brez dodatnih cevk za olje!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

V6 motorji majo fuuul placa...verjem :P ker je motor u bistvu za en valj kraj?i :D je pa res, da je pri po?arni steni mal sti?an, sam tam tak ni ni? "pomembnega"...

:)
Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

 

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

 

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

 

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

 

Temperaturo bi lahko meril v karterju, to ima? prav.Lu?ka pa nebi svetila, ?e vgradi? "T" kos in v eno stran da? tipalo tlaka v drugo pa tla?no stikalo olja in glej ga zlomka lu?ka dela tako kot prej, in manometer nam ka?e tlak olja. To sem imel ?e v ?asih yugotov vgrajeno. Drga?e pa je skrajno neumno odstranjevanje stikala in lu?ke za tlak olja, ker je normalno da prej opazimo rde?o lu?ko kot pa da nam je kazalec za tlak olja padel pod normalo, razen ?e ga kontroliramo ve?krat kot za hitrost, kar pa pomeni da ne opazujemo vozi??a in lahko pripelje do ...

 

 

 

Aja dobi se tudi manometri z vgrajenim tipalom za temperaturo olja in tako ima? 2 in 1. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.