Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

v MX-3 V6

 

ker nimam knji?ice z navodili...

 

mogo?e ve kdo kaj priporo?at ?

 

:)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ve? kot ima Ah bolj?e je, samo je tudi ve?ji.Gledati mora? da ga dobi? notri.Maksimalen tok pa naj je nad 200A.Saj ma? V6 motor in rabi malo ve? toka za zagon.Dobijo se tudi za tok 2000A,pride pa okrog 30k,to je dobro da ?e ma? kako hudo ozvo?enje v avtu da ti ne bliskajo lu?i. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Priporo?am OPTIMA, suh akumulator(odpade skrb za destilirano vodo) tam okol 110 Ah, cena okrog 50 kSit.Js ga mam v svojem Xedosu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Priporo?am OPTIMA, suh akumulator(odpade skrb za destilirano vodo) tam okol 110 Ah, cena okrog 50 kSit.Js ga mam v svojem Xedosu.

pa neom 20% vrednosti avta za akumulator dajal ! :)

 

110 Ah ?

 

ka ma? ti hibrida xedosa ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Priporo?am OPTIMA, suh akumulator(odpade skrb za destilirano vodo) tam okol 110 Ah, cena okrog 50 kSit.Js ga mam v svojem Xedosu.

pa neom 20% vrednosti avta za akumulator dajal ! :)

 

110 Ah ?

 

ka ma? ti hibrida xedosa ? :D

LOOOL

 

poskusi vesna VRLA gelni accu.

jih uporabljajo zato, da ne dajajo takoj kondenzatorjev ko dajo malo mocnejso avtoakustiko noter...

 

je pa cena se mi zdi nekje 25k SITOV

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

khm.. 25 jurjev je ?e vedno vsaj za 50% preve? kot bi jaz dal... ;)

 

danes sem dolil vodo, ker so ble celice skor suhe... bom po?akal dan ali dva in potem videl....

 

?e ne, pa je te?ava v tem, da mora imeti akumulator to?no dolo?ene mere, druga?e ne gre v kur?ev nosilec ! in dosedaj v nitieni trgovini niso meli takih dimenzij in vsah 55Ah...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

akumulatorji vesna so se na testih izkazali za najbolj?e.Ne vem v ?em je fora, mogo?e so narejeni za malo ve? kot pi?e,...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Kaalman ..upam da sem prav napisal za tvojo mazdico je najprimernej?i 60 ah akumulator ,za backup ozvo?enja pa si omisli kaki vrla aku 12v 55ah in kondenzator 1 farad.

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.