Skoči na vsebino

Demonta?a plastike na zadnji havbi +zadnja lu?...


Priporočeno sporočilo

Zanima me,kako se demontira plastika na prtlja?nih vratih(odznotraj). :whatever:

Pa ,?e je kdo dajal zadnje lu?i dol(moram dat dol desno zadnjo lu?).A je obvezno dat dol celo plastiko?

Ker po moje je ful dela to...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moras pazit, ker so tam eni taki zatici in zelo radi pokajo (se unicijo)...potem, ko das tisto plastiko dol pa ni taka znanost...

 

Ja sej to je fora,da jih zlomi? in pol vse ?trli na vse strani.Mi je znano iz drugih avtov... :unsure:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? mo?nost se ukvarjaj s plastiko ko je toplo ali pa v kak?ni topli gara?i, ker hladneje ko je la?je zadeva po?i.

 

Hm,?koda,ker nisem v?eraj tega delal,ko je blo ?e 20°C zunaj. :whatever:

Gara?e pa tudi nimam-zaprte.What now?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kaj se te ?tifte samo povle?e ven,al kako? :whatever:

 

?e so ti ?tifti isti kot v RX-8, potem samo vzame? en izvija? in ga zasadi? nekam v okrogel

utor?ek in potegne? ven sredinski del ?tifta in se le ta premakne gor. Ko to naredi? samo lepo brez te?av cel ?tift ven potegne?. Jaz sem moral dati tudi ?tifte in plastiko ven dat ko sem popravljal lu?i. V glavnem z dobro tehniko ne bo? ni?esar po?kodoval. Ko daje? ?tifte noter, da? pa obratno nazaj, se pravi sredinski del ?tifta mora biti zunaj, ?tift vtakne? na mesto in pritisne? sredinski del noter in se lepo zasko?i.

 

Lu?i odmontira? ven pa obe v 10 minutah.

 

Aja, pa kje z neta si downloadaj kak?en manual kako razstavi? avto do zadnjega vijaka in prej poglej vse postopke, da ne bo? ravno nekaj na pamet delal. Vsaj jaz sem tako naredil.

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so ti ?tifti isti kot v RX-8, potem samo vzame? en izvija? in ga zasadi? nekam v okrogel

utor?ek in potegne? ven sredinski del ?tifta in se le ta premakne gor. Ko to naredi? samo lepo brez te?av cel ?tift ven potegne?. Jaz sem moral dati tudi ?tifte in plastiko ven dat ko sem popravljal lu?i. V glavnem z dobro tehniko ne bo? ni?esar po?kodoval. Ko daje? ?tifte noter, da? pa obratno nazaj, se pravi sredinski del ?tifta mora biti zunaj, ?tift vtakne? na mesto in pritisne? sredinski del noter in se lepo zasko?i.

 

Lu?i odmontira? ven pa obe v 10 minutah.

 

Aja, pa kje z neta si downloadaj kak?en manual kako razstavi? avto do zadnjega vijaka in prej poglej vse postopke, da ne bo? ravno nekaj na pamet delal. Vsaj jaz sem tako naredil.

 

O.K,thanks,bom probal tako naredit... :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,danes kljub mo?ni burji,mi je uspela "operacija" plastika+zadnje lu?i. :bravo:

 

Za sneti plastiko dol ne potrebujete prav nobenega orodja,samo mo?ne prste.?tifti so izredno mo?ni,tako,da so ostali vsi celi.Ob priliki bom dal gor slikce,kako se to stori.

 

Delal pa sem vse skupaj kake dve urce(z demonta?o lu?i in vrtanjem le-teh,za podno?je ?arnice.)

Za montiranje plastike nazaj pa sem porabil natan?no 10 minut. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo vpra?anje?

 

Zakaj si pa vrtal v lu??

 

A,to bo ena specijalna inovacija.Mazde 6 imajo samo eno meglenko zadaj(na levi strani),druga je samo finta-je zaprta in ni luknje za podno?je ?arnice.

Jaz sem kupil eno original podno?je od M6 in ga vgradil ?e na desno stran.Povezalo se bo na zavore,tako,da ko bom zabremzal,se bodo pri?gale tudi te lu?i(kjer so original meglenke)

 

Z pomo?jo releja pa bodo meglenke,ko bodo pri?gane,?e vedno opravljale svojo funkcijo(po novem na obeh straneh).Kapi??

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kapi? :D

 

MX-3 ima tudi tako narejeno, samo levo meglenko.

 

Zakaj pa rele? Sej nebi ni? ?kodilo ?e bi vse stop lu?i svetile.

 

Sej glih v tem je vsa umetnost-da bodo svetile vse ?top lu?i(5 komadov),rele pa bo zato,da ko bom rabu meglenke zadaj,bodo gorele,?e ne bi blo releja,bi gorele vse ?top lu?i,ko bi v?gal meglenke... :whatever:

 

...al nekaj takega,se mi zdi,ker ne bom sam delal tega. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

samo namesto relejeja in nevemkak?ne vezave bi pa lahko vzel eno simpl diodico

 

Ja sej to sem mu ?e jaz predlagal - tako sem neko? naredil na Wartburgu in je delovalo brez kakr?nih koli te?av pa ?e re?itev je ?ist poceni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No in smo re?ili tudi to dilemo,kako se plastike snamejo in nataknejo,pa tudi ?top lu?i sva urihtala.

Stvar deluje(in to zelo v redu),in ni? ni crknilo. :jupiii:

 

Moram pohvalit Strokerja iz Lj,ki mi je zadevo profesionalno povezal-niti v mazdi niso tako dosledni :bravo:

Vse skupaj je delovalo iz prve in brez napake. :rispekt:

?e posebej pono?i je ful scensko,ko odzadaj za?arijo vse ?top lu?ke.Nobeden ne more re?t,da ne vidi ?top lu?i. :D

?e par slikic:

 

post-399-1193588029_thumb.jpgpost-399-1193588071_thumb.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... novo leto je pa letos malo bolj zgodaj - sveti se kot bo?i?na jelka. :bravo:

 

Plus za varnost oziroma prepre?itev naleta samo toliko bodi pa prijazen in obziren do drugih, da ko stoji? v koloni pri semaforju ne dr?i? noge na bremzi ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... novo leto je pa letos malo bolj zgodaj - sveti se kot bo?i?na jelka. :bravo:

 

Plus za varnost oziroma prepre?itev naleta samo toliko bodi pa prijazen in obziren do drugih, da ko stoji? v koloni pri semaforju ne dr?i? noge na bremzi ;)

 

Brez skrbi,to ni v moji navadi,da bi ti??al skozi bremzo.?e bo pa moja draga to delala,pa bo ?e opazila,ko ji bodo od zadaj hupali in ?ugali... :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.