Skoči na vsebino

Zimaki - 07

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

nope...zlizane potenze :)

sam tko al tko se ne vozim okoli...

za nazaj grede (jutri) pa bo treba previdneje

lani v istem obdobju sem prisel iz PR do LJ skoraj brez zavor (poraba je bla tudi iz bossove perspektive obcudovanja vredna :D )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa kaj je ?e zima tam pr vas?Pr nas je lep son?ek pa toplo kot spomladi... :P:danzoman:

 

zaj grem za 10 dni zdoma, ko pa se vrnem, pa vrag vedi kaj bo :) zato bom raje avto pripravil :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tudi jaz danes dal gor zimake....?eprav...pri 15°C?? :whatever:

Ni?,bojo pa pri?li prav,ko bom ?el kaj v notranjost in pozimi smu?at... :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo ?e moje zimske.Upam,da bo kmalu sneg,da jih sprobam. :bravo:

 

Na ta drugi slikci izgleda,kot da ti mazdica lebdi. :D To je verjetno zaradi zimakov(beri balonov).

 

 

Napisano

Na ta drugi slikci izgleda,kot da ti mazdica lebdi. :D To je verjetno zaradi zimakov(beri balonov).

 

Ja je tudi vo?nja malo bolj mehka ,ampak gume so istih dimenzij kot letne (205/55/16) in pridejo bolj ven ker je ET 45(original alu mislim da je ET 55 :ne vem: )

Napisano

Ja je tudi vo?nja malo bolj mehka ,ampak gume so istih dimenzij kot letne (205/55/16) in pridejo bolj ven ker je ET 45(original alu mislim da je ET 55 :ne vem: )

 

Aha,pa ti ni? ne drsajo ob zadnji blatnik? :whatever:

 

 

Napisano

Aha,pa ti ni? ne drsajo ob zadnji blatnik? :whatever:

 

Ne zaenkrat ne.Sem imel zadaj nalo?ene vse 4 letne gume na alu,pa je bilo ?e malo prostora.?e bi vzel ET 40 kot sem nameraval,pa vpra?anje,?e bi bilo dobro.?e ko so mi montirali te,sem bil malo v skrbeh,sedaj pa je :bravo :vesel:

 

Aha,pa ti ni? ne drsajo ob zadnji blatnik? :whatever:

 

Ne zaenkrat ne.Sem imel zadaj nalo?ene vse 4 letne gume na alu,pa je bilo ?e malo prostora.?e bi vzel ET 40 kot sem nameraval,pa vpra?anje,?e bi bilo dobro.?e ko so mi montirali te,sem bil malo v skrbeh,sedaj pa je :vesel::jupiii:

Napisano

Z ET-jem 45 nimajo kaj drajsat...tudi, ce je sirina 7.5

V tem primeru je sirina, mislim da, 7 tako da ni sans za drajsanje :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha,se pravi tu nekje je limit.Dobro je vedet:Samo je spet odvisno od ?irine feltne.Original je,?e se ne motim

7",?e da? 7,5" je ?e razlika(+12,2 cm). :whatever:

 

 

Napisano

Ok en schnellkurs za feltne:

 

Original je 7" in ET 55.

Ce bi dal isti ET (55) in sirino 7.5, to pomeni, da bo feltna ven gledala na vsako stran po 1.27cm (se pravi .5 incha). Kolotek ostane isti.

 

Ce bi pa dal ET 50 (kot ga majo original jeklena platisca) in sirino 7 potem bo feltna ven gledala za 0.5cm na vsaki strani s tem, da bo tudi kolotek za toliko sirsi.

 

Za 16" pri Mazdi 6 je 7.5 sirina in ET45 na gumi 205/55 16 in cim lazjo feltno najboljsa izbira za izboljsavo lege.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok en schnellkurs za feltne:

 

Original je 7" in ET 55.

Ce bi dal isti ET (55) in sirino 7.5, to pomeni, da bo feltna ven gledala na vsako stran po 1.27cm (se pravi .5 incha). Kolotek ostane isti.

 

Ce bi pa dal ET 50 (kot ga majo original jeklena platisca) in sirino 7 potem bo feltna ven gledala za 0.5cm na vsaki strani s tem, da bo tudi kolotek za toliko sirsi.

 

Za 16" pri Mazdi 6 je 7.5 sirina in ET45 na gumi 205/55 16 in cim lazjo feltno najboljsa izbira za izboljsavo lege.

 

Razumem,doktor- TIRE. :bravo: Kratko in jedrnato. :D

 

 

Napisano

Ok en schnellkurs za feltne:

 

Original je 7" in ET 55.

Ce bi dal isti ET (55) in sirino 7.5, to pomeni, da bo feltna ven gledala na vsako stran po 1.27cm (se pravi .5 incha). Kolotek ostane isti.

 

Ce bi pa dal ET 50 (kot ga majo original jeklena platisca) in sirino 7 potem bo feltna ven gledala za 0.5cm na vsaki strani s tem, da bo tudi kolotek za toliko sirsi.

 

Za 16" pri Mazdi 6 je 7.5 sirina in ET45 na gumi 205/55 16 in cim lazjo feltno najboljsa izbira za izboljsavo lege.

 

Mojo mazduro sem spravil na hrib?ek tako da je eno zadnje kolo sedlo pod blatnik in drugo viselo skoraj v zraku.Feltne 7"x16" ET 45 in je komaj za mezinec prostora med blatnikom in gumo(zadnjo),spredaj pa sem ?e natrgal za??itno plastiko nad kolesom(mogo?e,ker je zni?ana?).

Si siguren da gre ?irina 7,5" brez problema gor?

Napisano

Mora it, ker 17col varianta ima tudi ET55 in sirino 7 z gumo 215, kar pomeni, da ET45 sirina 7 in guma 205 zavzame isto sirino.

Upam, da sem prav razlagal.

Tako, da ce ti drajsa mora bit nekje drugje problem...

Jaz sem mel probleme z 7.5 sirino in ET40 pa gume Good Year Eagle F1. In to samo zadaj levo za mogoce pol cm.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.