Skoči na vsebino

chip tuning


gladiator

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni !

 

Po internetu se malo gledal predelavo dizelskega motorja za mazde.Pri rsr motosport optimizacije (chip tuning) ne delajo pri avtoelktroniki pa predelavo naredijo in konje in navor kar konkretno pove?ajo.

Zdaj me pa zanima ali ima mazda pri dizlih velik tuning potencial sa recimo pri 130 km passatu konje pove?ajo za 30 km navor pa pove?ajo isto kot pri mazdi 6.Ima kdo kakne izkusnje z optimiziranjem mazde 6 in kaj vi mislite o tej optimizaciji.

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V eni reviji je bil test mazde 6 ,s tako optimizacijo pa je zdr?ala.Motor zdr?i, pri dizlih je problem edino lahko menjalnik ve?inoma ker navor ga uni?uje.Samo za take podatke kak je to ni problema.

Sorodnik ma na fordu enako optimiran motor , pa ga tira rad tudi pa ?e ni crknil.Ta motor je podoben, blok celo enak.

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Mam eno tako vpra?anje...

 

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Dobil kakega konja. ?ipanje na neturb?u, ki ni FUL navit ne da prakti?no ni?, oziroma se ne spla?a. In kak ?ip ti to misli??

 

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

WTF??? :blink:

 

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

 

Dosti takih nas je bilo, ampak vsi smo dojeli da se iz tega motorja ne spla?a kaj dosti ven vle?i. Na?eloma bi lahko dal delati izpu?ni sistem s klektorjem vred, CAI, ni?al glavo, jo poliral ampak potem bi bil rezultat preko 1000? dela in materiala za 10 konjev.

 

Turbo na tale motor pa jaz nekako ne bi dajal. sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ter seveda bremze, vzmetenje, oja?itve... vse kar spada zraven pri predelavah nad +50KM recimo...

 

Pri tvojem avtu (predvidevam da se gre za 1.5 Z5 motor) je najbolje zmontirat kar B6T motor ali BPT ter tistega navit. Dost cenej in la?je. :D No...vsaj jst tak mislim...

 

:P

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudii! :ouje:

 

Kje so vama pa delali? Cena, zadovoljstvo, poraba po ?ipanju? Ali se da dobiti take podatke:

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

...tudi za 136KM motorje?

 

Navora se mi zdi da bi imel malo ve?, pa tudi kon?na brzina bi lahko bila preko 240km/h... :ouje:

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so ?e tak?ne hitrosti, da se ti vse megli in se ti kar vrti v glavi. :hohoho: Kolikokrat letno pa gre? v Nem?ijo, da bi izkoristil tak?no brzino? :P

 

OK, malo heca sedaj pa resno:

 

Ponudba od avtoelektronike:

IZBIRA ZNAMKE MAZDA

IZBIRA TIPA 2.0 CD 136

 

Serijsko Optimirano

Mo? 136 KM + 36 KM 172 KM

Navor 310 Nm + 80 Nm 390 Nm

Hitrost 198 km/h + 6 km/h 204 km/h

 

 

 

Tehnologija klasi?no programiranje

Cena z 20% DDV 649 EUR 155760 SIT

Opcijsko zavarovanje (garancija) 249 EUR 59760 SIT

?portni zra?ni filter 79 EUR 18960 SIT

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudii! :ouje:

 

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Po mojem je teh 136 konji?ev kar spodobnih in dovolj.Sicer je pa bilo neko? ?e ugotovljeno in tudi nekje na tem forumu objavljeno :whatever: (in zmerjeno na valjih),da naj bi imela 136 konjska v resnici 148 vrancev pod havbo.Najbr? je bilo japonce strah take be?tije in so napisali lepo 136 konjev(ali po strokovno 100Kw,verjetno zaradi zavarovanja),in tako se vodi v knjigi. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Glede dodatnega zavarovanja od avtolelektrike ne vem :ne vem: (Mogo?e ve Mazda2?)Jaz sem z mojim ?ipanjem zadovoljen, kaj ve? konji?ev pa zna ?e bit problem, ?e meni trga volan iz rok, ?e ga zgazim v trenutku do konca... :whatever:

Poraba pa je zeloooo odvisna, kolkokrat zgazi? do konca... :P

Moje povpre?je je 7.2, kar je v primerjavi z Boss-om...katastrofa! :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Mazda2 & RoKO: Kje sta ?ipala 6-ko in kak?en motor 136KM ali kaj drugega? Ali sta dobil garancijo, ker moja jo ima ?e 2 leti, pa je ne bi rad zapravil.

 

Sicer pa sploh ni fora v mo?i. Bistvo je v tem, da ima makina ?ez tono in pol. Pri nizkih obratih se to pozna in ne potegne takoj. Dvig navora pa pri tem zelo pomaga. Kak?ne so va?e izku?nje?

 

RoKo: Kaj si mislil s tem, da je "v primerjavi z BOssom 7.2 katastrofa"?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.