Skoči na vsebino

nova mazda 3


Priporočeno sporočilo

To?no tako Yavar, that˙s the point (ki ga je ob vsem mojem jamranju te?ko izlu??it sramezljiv )

 

Sam sem imel Swifta 12 let, 300 000km, samo ene diske sem zamenjal pa krta?ke od alternatorja - vse samo normalna obraba. Potem prodal prijatelju, ki ga je takoj postavil na streho :(

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ja na ?alost je res velik swiftov ?lo na streho, pa tko dobe ?katlce so (mislm na GTI-je).

Glede kvalitete avtov je res brezveze karkol komenterat, ker niso samo avti manj kvalitetni kot neko?, ampak tudi USE ostale stvari. Od storitev, kvalitete hrane in pija?e (so sam ?e E-ji notr), pa use je made in china (sm za moment pozabu kako se to?no napi?e china, pa sm sam na spodn delu Fujitsu-siemens mi?ke pogledu, in lej ga vrag, made in china :D)

Dans je sam sre?a pr nakupu pa dobr nasvet prjatla, ki ime ?e izku?nje s podobno zadevo. Use kar navajao proizvajalci in garancije v nedogled je en sam bul?it. Kaj ti pomaga ?e ma zadeva 3 leta garancije, pol jo ma? pa skupno en let sam v popravilih. Brezveze.

Tko je, dans je treba bit extra pazljiv ?e ho?? met dobro stvar. Drugi cajti so o?itno.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg rjavenja so tudi haube mazd precej pikaste, bolj kot bi lahko bile

 

glede garancije sem sli?al eno stvar - ?e izdelek vrnete v servis imate pravico dati zahtevo za nadomestnega za ?as popravila - zahteva mora biti pisna, na primer email naj bi bil ?e dovolj in ne smejo odklonit, sicer ti morajo povrniti stro?ke za ?as ko si bil brez tistega izdelka, na primer najem drugega avtomobila in ti mora proizvajalec po predlo?itvi ra?unov vrniti te stro?ke ... ne spomnims se pa to?no v katerem ?lenu to pi?e, je mal za poiskat

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.