Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo Premacy letnik 2001. V voznikovi klju?avnici vrat je enkrat nekaj ?krtnilo in daljinsko zaklepanje (samo teh vrat) je nehalo delovat. Na servisu so mi vzeli zadevo narazen in ugotovili, da je ?el k vragu majhen plasti?n del (CCA 5 cm dolg "vijak", ki ima na vrhu zobnik.). Stvar se je zlomila. Na servisu pravijo, da moram kupiti cel nov mehanizem (cca 250 EUR), kar se mi zdi ?ista neumnost. Pisal sem celo v Avstrijo, kjer so rekli, da ?e mi je tako rekel poobla??eni prodajalec, bo ?e res...

 

Ima kdo kak?no idejo? Ve kdo mogo?e za kak?no lepilo, ki bi stvar lahko dr?alo skupaj? ?e ima kdo kak?no idejo, lahko objavim tudi forografijo zlomljenega del?ka...

 

Zoran

Napisano

ja pripopaj kako sliko!!

?e ne pa se da to zrihtat z drugim motor?kom ki stane cca 15-20 ?

 

in zadeva re?ena!!!

 

Je pa to fajn v ?ivo vidt da se potem vidi kaj se ?e da naredit

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zdravo!

 

Mislim, da ne bo ?lo z drugim motor?kom, ker ne gre za del motor?ka ampak mehanizem za odklepanje oziroma dvig ro?ice. Evo slike... Zobnik se je odlomil od belega plasti?nega dela... Na sliki se vidi celoten del...

 

Lp, Zoran

post-1320-1194282722_thumb.jpg

Napisano

Saj jaz sm mislil tako da odstrani? oz. onesposobi? orginal mehanizem in nan na ?tangice priklopi? nov motor?ek!

 

Kar se pa samega dela ti?e je pa tako!

?e se malo poigra? s kakim lot kolmom in ga proba? za?vasat skupaj ,seveda je priporo?livo oja?at sredico s kakim ?ebljem ali kosom ?ice,ali pa s kao imrovizacijo ki bi dvigalo ro?ko.....!?

 

Je pa ful te?ko si predstavljat kak nej bi to ?ibal ker nismo vidl tega mehanizma!

?e si kje iz okolice LJ pol lahk skupaj kao re?emo in najdemo kako improvizacijo!

 

?e vedno pa lahko s kakega razbitega premaci-ja dobi? komplet!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

zasledil da se prodaja na avto.net neka razbita premacy ko ma odzad totalko pa prodaja po delih :ne vem: vredno mal pre?ekirat :P

 

v www.avto.net vnes mazda pa daj karambolirano. ma kar nekaj modelov enake mehanizme :D

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.