Skoči na vsebino

Je dizel pri mazdi res tako problemati?en

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav

 

Kot nekdanji uporabnik mazde (demio :) ), sem se po bolj ali manj neprijetni izku?nji s francoskim avtom (peugeot) odlo?il, da zopet preidem na japonce. Nagledal sem si mazdo 5, ki mi je posebno v?e? zaradi drsnih vrat. Edina dilema, ki me mu?i je, da se zaradi vseh te?av, ki jih o?itno ima dizelska izvedba z DPF filtrom, ne morem odlo?iti ali naj vzamem dizel. ?e ima res tak?ne te?ave, mi je kljub dejstvu, da bom delal okoli 25-30 tiso? km na leto, verjetno bolj smiselno vzeti bencinsko izvedbo. Tankal bom ve? vendar bodo pa servisi cenej?i :P , kolikor sem danes preverjal v salonu so servisi pri bencinskemu motorju cenej?i za skoraj 100 eur.

Zanima me ?e so tukaj uporabniki mazde 5 ali mazde 6, ki imajo dizel z DPF filtrom in se ne sre?ujejo s problemom DPF filtrov (dvig olja in posledi?no potrebna menjava, ?i??enje filtra na servisu-kar ne spada pod garancijo ...).

Kak?en na?in vo?nje je potreben, da do teh te?av zagotovo ne bi pri?lo in ali je ta problem malce preve? potenciran in se dogaja le tistim, ki resni?no vozijo le mestne relacije.

 

LP

Rok

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

33112_1.png

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

 

Zaenkrat bom delal kilometrino, ki bo verjetno poskrbela za ?i??enje filtra ampak ?ez 1 leto se bo to spremenilo in potem ne bo bo ve? toliko dolgih tur.

 

Me pa zanima ?e je tu kak?en lastnik mazde 5 1.8 bencin in kako je zadovoljen z mo?jo motorja, ker nikjer nimajo testnega bencinca.

 

LP

Napisano

Sicer nisem peljal mazde 1.8 benz ampak lahko potegnem paralelo z mazdo 6 1.8 benz, katero sem ze peljal...

ce je ta motor za 6-ko (za moje pojme) preslaboten, potem bo v visji 5-ki samo se slabse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e na?a 5 2.0 dizl packs a punch :punk: dvomim da pol 1.8 neb naredo malo zabave je pa res da bencinc nima turbine :jezicek:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.