Skoči na vsebino

KL-ZE


spigi

Priporočeno sporočilo

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

 

 

Moze se uvoziti iz USA (motor, getriba). Ali troskovi su prilicno veliki.

A cijeli avto samo iz Japana, jer su samo tamo prodavani.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

umjesto kl-ze stavi? kl-de pa je dovoljno...

 

kl-de se nadje u slede?im vozima:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_engine

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Nikoli slisal za "K" glavo. Kaj naj bi to bilo?

 

...Ford Orion K glava (uop?te K glava)... :ne vem:

 

...Prasak ume da bude glasan, ali je bezopasan. Kod injection sistema je ovo već druga pri?a, po?to tu ima vi?e vitalnih delova koji mogu biti o?tećeni. Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha... :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam je govora o Fordu Orionu. Tukaj pa je debata o Mazdah.

 

Nekateri motorji so isti v Fordih in Mazdah. V textu pi?e tudi: ...Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha...

Meni ?e zdej ni ?ist jasno kaj je 'takozvana K-glava' :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne.

 

Od kje vam sploh te ideje?

 

 

ford laser in podobni, ter tudi nekatere starej?e kie, katere motorje so pa meli notr??

 

pardon za OT..

 

ford: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Laser

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak kaj ima tukaj veze Ford? (Razen Probe)

 

?e ima Ford Probe 2.5 V6 'K glavo' jo ima tudi moja 1.8 V6! Mene samo zanima kaj to je 'takozvana K glava' :ne vem:

Druga?e pa je text povzet iz internetne strani vgrajevalca plinske instalacije.

post-245-1197613832_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa priporočljivo uporabiti moment ključ. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
    • A je kdo danes v Kopru za kakšno pivo?   Ostalo pa... Kdor spremlja forum, itak ve, o čem se gre...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.