Skoči na vsebino

MX-3 iz tujine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

Razmi?ljam, da bi zamenjal mojo 323c za kak?no leto novej?i in kak?en konj mo?nej?o MX-3ko.

Torej pri nas jih ni takih, ki jih i??em, jih je pa precej v tujini (letnik od 1997, klima...).

Kar se ne morem odolo?iti, ?e se odlo?im za njo, je kateri motor..torej 1.6 108KM ali V6...

Vem, da je bilo ?e kar nekaj napisanega na to temo, ampak vseeno, kak?ne info bi bile zelo doborodo?le :D

Cena z obemi motorji motorja je prakti?no enaka...Zanima me predvsem vzdr?evanje, jasno mi je da je V6 dra?je, samo koliko? 108 konjska razli?ica je verjetno enako vzdr?evanje kot 323c 1.5 16V, se pravi minimalno :P lahko se pa tudi motim?

 

LP in tnx za info :jupiii:

Napisano

Ja sej zato bi pa vzel raje s tem motorjem, samo ?e se neda pripeljati iz tujine.. :(

Tale je pa kul, samo za enga tiso?aka? dra?ja kot v tujini...

Napisano

Nekdo ki avte uva?a iz Nem?ije mi je sicer povedu d je prelomni datum, po katerem se da uva?at avte k nam, 1.1.1997, tko da ne vem zakaj se pol neb dal, EURO standard pa tut vrjetno odgovarja, tko da se ti spla?a mal pozanimat, ker pr nas je tele robe res malo ali ni?! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kak?en pa mora biti euro standard, da se lahko uvozi? Ve?ina jih je EURO 2, ki pa milsim da je dovolj...Ali se motim? Letnik 1998 tudi ni prestar, tako da ne vem zakaj se je ne bi dalo?

Napisano

Standard mora bit EURO 3 in pa okol 97,98 letnik. Ve?ina avtov tega letnika ma EURO 2 :(

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Nekateri tudi prej. Evo za ene Nissane je bila nedavno podobna debata:

 

Teli avti nimajo Euro2 norme, tako da tujino kar pozabi... razen ce ti rata tole nekak spacat:

na?eloma lahko uvoz? vendar mor? od nissan-renoult slovenija, ki je zastopnik nissanov za slo, dobit potrdilo-certifikat, da ima ta avto euro2 motor notr oz da avto zadostij neki predlogu-normi iz leta 12/94, kar na?eloma mislim da imajo vse s14najstke, nism pa zihr...

Iz tega lahko sklepamo, da se ti spla?a poklicati na MMS in jih povpra?ati o certifikatu potem pa gasa v tujino. ;) Glede na to, da je tole prenovljen motor se zna zgoditi, da so ob prenovi mislili tudi na EURO2 standard. Skratka OBVEZNO pokli?i na MMS pa bo? dobil odgovor iz prve roke.

 

Pa naj ?e kdo re?e, da nis(m)o Nissanovci koristni. :P

Napisano

@Symon: pri tvoji temi Nissanov gre ali je avto EURO2 ali ne...MX-3ka 97 je ?e EURO2, tako da pol bi mogl it. Bom pa res ?e preveril. Malo me je zmedel comment, da mora biti EURO3, kar varjetno ni res.

 

V6...vrjetno res bolj?a odlo?itev :vesel:

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.