Skoči na vsebino

?portni filter???


Mazda323

Priporočeno sporočilo

js sm nabavu ?portni filter, pa se na zvoku n? ne pozna, in sicer mam navadn fargazar, pa me zanima, ?e se da kej nardit, da bo dal kak zvok vn?

 

 

a ti res ne da bolj globokega zvoka ven? jst ko sem montiru ?portni filter sem mazdico ti?al od 3000-5000vrt/min!! pa da hud zvok ven :D filter pa vredn 30? :bravo:

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

a ti res ne da bolj globokega zvoka ven? jst ko sem montiru ?portni filter sem mazdico ti?al od 3000-5000vrt/min!! pa da hud zvok ven :D filter pa vredn 30? :bravo:

 

To sm js posku?u na Daihatsu Charade-ju 1.0 pa res ni dal nobenga zvoka od sebe, zdej na mazdici pa fajn muka :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam filter je bil kupljen v Potokarju za 20? (BTC), sicer sem ga pa jaz kupil od enega isto 323f ba userja, ker je on ?el na K&N. Ampak filter je na za?etku mukal, predvidevam da tako kakor tvoj, treba je potem ?e CAI narest. In ravno ta debela cev od filtra do tal da filtru ?e globji zvok! :bravo: Cev se dobi pa v bauhausu za ene 5-6? za 1m.

Aja pa filter je biv ?e v ohi?ju tako da je bilo res lahko speljat cev od filtra do tal. Pri tebi vidim da nima ohi?ja, tako da ?e misli? narest CAI se bo? moral nekako znajti in narest neko ?katlo/ohi?je okoli filtra, da ne bo vlekel vro?ega zraka okoli ma?ine.

 

?e se misli? spravit kaj delat, ti pa mogo?e to kaj pomaga, od uporabnika uklopko:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3441

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam filter je bil kupljen v Potokarju za 20? (BTC), sicer sem ga pa jaz kupil od enega isto 323f ba userja, ker je on ?el na K&N. Ampak filter je na za?etku mukal, predvidevam da tako kakor tvoj, treba je potem ?e CAI narest. In ravno ta debela cev od filtra do tal da filtru ?e globji zvok! :bravo: Cev se dobi pa v bauhausu za ene 5-6? za 1m.

Aja pa filter je biv ?e v ohi?ju tako da je bilo res lahko speljat cev od filtra do tal. Pri tebi vidim da nima ohi?ja, tako da ?e misli? narest CAI se bo? moral nekako znajti in narest neko ?katlo/ohi?je okoli filtra, da ne bo vlekel vro?ega zraka okoli ma?ine.

 

?e se misli? spravit kaj delat, ti pa mogo?e to kaj pomaga, od uporabnika uklopko:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3441

 

 

ja uro? je zakon zrihtu ta filtr! jst bi se mogu po?asi tud kej tazga podviga lotit! sej filtr ?e mam sam pa treba tudi cev pa to sranje zrihtat!!

 

Ja sam filter je bil kupljen v Potokarju za 20? (BTC), sicer sem ga pa jaz kupil od enega isto 323f ba userja, ker je on ?el na K&N. Ampak filter je na za?etku mukal, predvidevam da tako kakor tvoj, treba je potem ?e CAI narest. In ravno ta debela cev od filtra do tal da filtru ?e globji zvok! :bravo: Cev se dobi pa v bauhausu za ene 5-6? za 1m.

Aja pa filter je biv ?e v ohi?ju tako da je bilo res lahko speljat cev od filtra do tal. Pri tebi vidim da nima ohi?ja, tako da ?e misli? narest CAI se bo? moral nekako znajti in narest neko ?katlo/ohi?je okoli filtra, da ne bo vlekel vro?ega zraka okoli ma?ine.

 

?e se misli? spravit kaj delat, ti pa mogo?e to kaj pomaga, od uporabnika uklopko:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3441

 

 

ja uro? je zakon zrihtu ta filtr! jst bi se mogu po?asi tud kej tazga podviga lotit! sej filtr ?e mam sam pa treba tudi cev pa to sranje zrihtat!!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam filter je bil kupljen v Potokarju za 20? (BTC), sicer sem ga pa jaz kupil od enega isto 323f ba userja, ker je on ?el na K&N. Ampak filter je na za?etku mukal, predvidevam da tako kakor tvoj, treba je potem ?e CAI narest. In ravno ta debela cev od filtra do tal da filtru ?e globji zvok! :bravo: Cev se dobi pa v bauhausu za ene 5-6? za 1m.

Aja pa filter je biv ?e v ohi?ju tako da je bilo res lahko speljat cev od filtra do tal. Pri tebi vidim da nima ohi?ja, tako da ?e misli? narest CAI se bo? moral nekako znajti in narest neko ?katlo/ohi?je okoli filtra, da ne bo vlekel vro?ega zraka okoli ma?ine.

 

?e se misli? spravit kaj delat, ti pa mogo?e to kaj pomaga, od uporabnika uklopko:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3441

 

TNX za tole, za ohi?je okol bom ?e kej po?tudiru :D zdej ?ez zimo bom dal itak navadnga nazaj gor, kasnej bom dal pa ?e 4-cevni zadn lonc gor, pol bo pa mukal tk ku je treba :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.