Skoči na vsebino

xsenon ?arnice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?

Napisano

kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?

 

Definitivno nekaj ne ?tima-ali pa?!!!!

 

Zame ni primerjave med navadnimi in xenon kratkimi!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Na to temo je ?e veliko napisanega, ta da uporabi funkcijo serach, pa bo? na?el vse in ?e ve? kot rabi?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?

 

Xenon v Mazdi 6 ni bi-xenon,se pravi,da dolge lu?i,ki tebi tako lepo svetijo,niso xenonke.

Druga?e pa ima Mazda 6 xenon projektorje Bosch E 46-iste kot BMW serija 3,pa mercedes,pa Audi TT...

Xenon ?arnice so pa D2S (najbolj?e od philipsa ali osram).?e ti ne svetijo v redu je mo?no,da ti ne dela autolivelacija lu?i,katera ti le-te samodejno nastavi po vi?ini ,glede na te?o v avtomobilu.Meni ta funkcija ni delovala in so mi xenonke svetile 5 m pred avtom v asfalt.Druga?e pa mogo?e mora? zamenjati xenon ?arnice,ker s ?asom svetijo vedno slab?e(ni ve? tako bela svetloba). ;)

 

 

Napisano

Xenon v Mazdi 6 ni bi-xenon,se pravi,da dolge lu?i,ki tebi tako lepo svetijo,niso xenonke.

Druga?e pa ima Mazda 6 xenon projektorje Bosch E 46-iste kot BMW serija 3,pa mercedes,pa Audi TT...

Xenon ?arnice so pa D2S (najbolj?e od philipsa ali osram).?e ti ne svetijo v redu je mo?no,da ti ne dela autolivelacija lu?i,katera ti le-te samodejno nastavi po vi?ini ,glede na te?o v avtomobilu.Meni ta funkcija ni delovala in so mi xenonke svetile 5 m pred avtom v asfalt.Druga?e pa mogo?e mora? zamenjati xenon ?arnice,ker s ?asom svetijo vedno slab?e(ni ve? tako bela svetloba). ;)

 

On nima xenonk,?e. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.

 

?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.

33112_1.png

Napisano

Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.

 

?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.

 

No,ta vijak na vsaki lu?i je za fino regulacijo vi?ine lu?i.?e se ne dvignejo in nima? ve? garancije je pa hudi?.

?e na en na?in se lahko preveri,?e deluje avtonivelacija.To storimo tako,da damo kontakt in pri?gemo xenonke.

Nato pritisnemo z ob?utkom na blatnik ob lu?i navzdol(narahlo,da ne zvijemo blatnika ;) )in takrat se mora sli?ati motor?ek,ki se aktivira.Svoji dragi,ki je bolj tehni?nega tipa re?emo,da gleda spredaj v lu?i(ne direktno,ker so xenonke zeloooo mo?ne in direktno gledanje od blizu lahko po?koduje o?i!!).V glavnem,snop mora vedno svetiti ravno,oziroma se prilagaja vi?ini sprednjega dela avta.?e ni zvoka bzzzznn,alora je motor?ek fu?.Tako preverjajo na hitro motor?ke tudi na uradnjih servisih. :D

 

 

Napisano

No,ta vijak na vsaki lu?i je za fino regulacijo vi?ine lu?i.?e se ne dvignejo in nima? ve? garancije je pa hudi?.

?e na en na?in se lahko preveri,?e deluje avtonivelacija.To storimo tako,da damo kontakt in pri?gemo xenonke.

Nato pritisnemo z ob?utkom na blatnik ob lu?i navzdol(narahlo,da ne zvijemo blatnika ;) )in takrat se mora sli?ati motor?ek,ki se aktivira.Svoji dragi,ki je bolj tehni?nega tipa re?emo,da gleda spredaj v lu?i(ne direktno,ker so xenonke zeloooo mo?ne in direktno gledanje od blizu lahko po?koduje o?i!!).V glavnem,snop mora vedno svetiti ravno,oziroma se prilagaja vi?ini sprednjega dela avta.?e ni zvoka bzzzznn,alora je motor?ek fu?.Tako preverjajo na hitro motor?ke tudi na uradnjih servisih. :D

 

 

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

 

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

 

 

sm nov na tem forumu,k sm si mazdico kupu,je res huda sam tale forum je pa tud hud,zlasti k bere? od Alexsa in bossa,kar pou?no ni kaj.

Napisano

ja tenks spet sm se neki nau?u, :ouje:

sm nov na tem forumu,k sm si mazdico kupu,je res huda sam tale forum je pa tud hud,zlasti k bere? od Alexsa in bossa,kar pou?no ni kaj.

 

No,pa ?e predstavi? lahko ta tvoj stroj z slikicami in besedo. ;)

 

 

Napisano

No,pa ?e predstavi? lahko ta tvoj stroj z slikicami in besedo. ;)

 

 

m6 combi 136 modra dizel kr lepa saj zame,kako pa se bo obna?ala bom pa vidu,l 2004, sam nima pa kljuke vle?ne. glede porabe pa ?e ne vem to?n predvidevam da bo kr 8litr?kov,pa nimam cegla na pedalu.

Napisano

m6 combi 136 modra dizel kr lepa saj zame,kako pa se bo obna?ala bom pa vidu,l 2004, sam nima pa kljuke vle?ne. glede porabe pa ?e ne vem to?n predvidevam da bo kr 8litr?kov,pa nimam cegla na pedalu.

 

Ma,dobro,zakaj bi pa morala imet vle?no kluko?? :whatever:

Sej Mazda 6 pa ja ni nek delovni stroj. :D In predstavitev naredi v drugi rubriki...poi??i jo..

..in seveda-dobrodo?el med mazda?e. :bravo: .

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.