Tisto je Skyactiv-G 184KM. Navaden 2.0 pa še tega so zaradi ekologije ven vrgli in tako je le 132KM na voljo.
Se pa nekaj govori, da čez dve leti v novi generaciji bo tudi 2.5 skyactiv-Z motor.
Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.
i20n poje od 91 gor. Ampak s 95 butne na overboostu 299-300Nm, s 100 pa 305Nm.
Meni teh 5-6Nm ni tako pomembno. Bolj mi je, da tankam pri nesramen Petrolu, ker prisegam na E5.
Tist je najnižje oktansko število, ki še omogoča, da motor ne začne klenkat. Komot pa daješ višje od tega. Ampak tako kot Alex pravi... vprašanje a je kej koristi od tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.