Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene je pri?o eden 65? (druga?e okoli 90?), sam na 2.0, ti ma? 2.5 4wd, ane? Lahk pra?am kolk bi pri?o za tvojo.... :pepsi: ?

:D:D

 

dej no plosm plasej :P

Pa raj prasej za 2.5 V6 tak se obstaja ;)

pa ce loh za oba dva (notranji in zunanji) pa nevem ce ma kej veze: na levi osi

 

dobis za :pepsi:

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

  • 3 meseci kasneje...
  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ze nekaj casa se nisem oglasil tu gor vmes sem pa kar nekaj naredil na avtu (no na ozvo?enju)

 

najprej sem naredil novo skatlo za woofer

post-1266-1222533284_thumb.jpg

 

potem pa se malo predelal panele

post-1266-1222533307_thumb.jpg

 

vsi sosedje vejo kdaj pridem domov :D

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

skatla je narejena po meri tako da direkt pase v prtlaznik pa se 40kg ma tko ta se ne more dricat

 

 

body kita?????

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

no pa je prisel cas ko je zacela tudi mene zajebvat.

kuha mi pa ne vem zakaj. vode je dost, pumpa pomoje da dela ker se kabina ogreje v istem casu kot prej. sicer ne kuha skoz, kukr se ji zazdi. lahko ga gonim pa ne bo, lahko se pa vozim 120 po ac pa mi zacne temp rast.

 

ali ima kaksne podobne izkusnje?

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

no pa je prisel cas ko je zacela tudi mene zajebvat.

kuha mi pa ne vem zakaj. vode je dost, pumpa pomoje da dela ker se kabina ogreje v istem casu kot prej. sicer ne kuha skoz, kukr se ji zazdi. lahko ga gonim pa ne bo, lahko se pa vozim 120 po ac pa mi zacne temp rast.

 

ali ima kaksne podobne izkusnje?

 

kuha ?e ne, ko kuha, je voda ?e zavrela, in se kadi para :)

?e ti temp. raste, je lahko zama?en hladilnik, lahko so zama?eni kateri kanali za vodo, ali pa je kaj narobe s termostatskim ventilom...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A ti dela tlak v sistemu? Vode zmanjkuje? Ali jo je mogo?e celo preve??

 

Nasplo?no preglej teko?ino (voda ni vredu), termostat (lahko ga za?asno tudi odstrani? - da preveri? delovanje ostalega sistema)... ostalo bo pa ?e bolj te?ko. Preglej ?e ni kaj olja v vodi (dihtunga na glavi...). Ja, in pa seveda ventilator - varovalke, rele itd...

 

Na na?i dirkalni je spustil kiler tam ko je skupaj dan, ampak ?e sploh ni zgledal bogi. Potem ga je dal BOBI zaflikat z epoxi smolo, pa je bilo vredu. Nekar se mi malo vozimo in orng po?i. Zamenjamo s celotno bakrenim, debelej?im, brez plastike. Takrat je za?el cevi dol metat. Gledamo ?e je dihtunga, ker dela pritisk itd... na konc ugotovimo, da je bil kriv ?ep na raztezni posodi :whatever:

 

pa smo si naredil dobrih 300? stro?kov za kiler...zaradi zama?ka. Ampak saj ga bomo sedaj potrebovali ko bo tuurbo :ljubezen:

:)
Napisano

Lahko te samo tipalo temperature ali pa kazalec v ?tevcu jeb...

Seveda ?e ni treba dolivat vode, ?e pa bi rad preizkusil termostat pa samo v?gi motor in ga posti laufat na mestu, pa vsake toliko potipaj cev ki gre zgoraj na levi(?e gleda? avto od spredaj) v hladilnik in ko postane topla se stegni mimo zra?nega filtra na desni in potipaj ?e je spodnja debela gumijasta cev, ki gre iz hladilnika topla, na?eloma kolikor ?asa motor ne dose?e delovne tempreature nebi smela bit topla(?e je potem je termostat ostal odprt), ?e pa tudi po tem ko se motor segreje na delovno temperaturo al i malo bolj ni topla potem je termostat za v kanto. Pri vsem tem pazi da te ne zagrabi kak ventilator na hladilniku !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja sm probov cevi potipat pa je bla izhodna iz masine vroca vohodna pa mrzla tko da gre na servis takoj po licanju

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

ja sm probov cevi potipat pa je bla izhodna iz masine vroca vohodna pa mrzla tko da gre na servis takoj po licanju

 

Termostat zamenja? pa je, do takrat pa kurjavo v avtu na full pa si zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

no pa je prisel cas ko je zacela tudi mene zajebvat.

kuha mi pa ne vem zakaj. vode je dost, pumpa pomoje da dela ker se kabina ogreje v istem casu kot prej. sicer ne kuha skoz, kukr se ji zazdi. lahko ga gonim pa ne bo, lahko se pa vozim 120 po ac pa mi zacne temp rast.

 

ali ima kaksne podobne izkusnje?

 

 

Ice, pr moji je blo isto, in je bil samo termostat za zamenjat un k je v cevi.... nevem ?e je pr teb ista re?itev ampak problem je bil isti. mislm tko druga? n? narobe hladilne dost vode dost olja dost pa se mi ni kabina segrela, zanc pr 130 pa do konca.... in pol sm jo dala generalno pregledat ker jo mam ?ele tok mal ?asa in je reku serviser pa je vse ostalo BP, danes ?e zamenja termostat in dobim zvecer avto nazaj ;) ta termostat sm pa dobila za 8? s popustom :P ?e bo to problem, in ?e bo? rabil, povej!

 

LP, Nu?a

Well behaved women rarely make history ! :)
Napisano

sm ze zamenjal hvala vseeno

 

mene je pa mal drazje prslo. menjal mi je termostat, stikalo za olje, zamenjal olje in hladilno tekocino pa me je prslo 170?

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

sm ze zamenjal hvala vseeno

 

mene je pa mal drazje prslo. menjal mi je termostat, stikalo za olje, zamenjal olje in hladilno tekocino pa me je prslo 170?

 

haha :hohoho: , drugi? daj ?enski, da ga pele na servis, bo ziher cenej :P;)

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.